Pääkaupunkiseudun tapaaminen

Suunnitteletteko oman kaupunkinne paikallista nojapyörä kokootumista, vaiko kenties suurta kansainvälistä tapahtumaa. Ilmoita ja keskustele "kokoontumisajoista" täällä!
Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4618
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Pääkaupunkiseudun tapaaminen

Viesti Kirjoittaja janx »

Saas nähdä ehtiikö tuonne - tai löydänkö edes paikalle. On meinaan täysin eriasia ajaa suorinta tietä pyörällä, kun pääasiassa ajaa autolla. :)

kissaniitty kirjoitti:

Mä oon lähdössä kelivarauksella kritisoimaan...vuoden viimeinen kuitenkin kyseessä.

kissaniitty: olen melko varma, että me asutaan samassa taloyhtiössä Tapaninvainiossa. Olenkohan oikeassa...? :)

Lisätty: Pohdittuani asiaa päätin olla osallistumatta.

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

Avatar
Hopea
Sisällöntuottaja
Viestit: 1087
Liittynyt: 20 Loka 2006, 09:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pääkaupunkiseudun tapaaminen

Viesti Kirjoittaja Hopea »

Tuli työeste, menee ensi kesälle seuraava osallistuminen. Täytyy laittaa peruutus naamakirjaan, kun olin ilmoittatunut...

Sinner Demon 2026 2006-> Savenmaa Alku 2009-2012 HP Velotechnik Gekko FX 2012->

kissaniitty
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 281
Liittynyt: 16 Elo 2009, 12:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pääkaupunkiseudun tapaaminen

Viesti Kirjoittaja kissaniitty »

kissaniitty kirjoitti:

Mä oon lähdössä kelivarauksella kritisoimaan...vuoden viimeinen kuitenkin kyseessä.

kissaniitty: olen melko varma, että me asutaan samassa taloyhtiössä Tapaninvainiossa. Olenkohan oikeassa...? :)

Alhokujan ghetossa asustan juu...luulin olevani lähiseudun ainoa nojakisti :)

Nothing compares to the simple pleasure of riding a bike. ~ John F. Kennedy

Current fleet: Hase Tagun (2021-) - Hobie Mirage Oasis (2014-) - Specialized Source Elite Disc (2015-) - Radius C4 (2016-) - Trek Farley 5 (2019-) - Tern Link D7i (2020-)

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4618
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Pääkaupunkiseudun tapaaminen

Viesti Kirjoittaja janx »

kissaniitty kirjoitti:
kissaniitty kirjoitti:

Mä oon lähdössä kelivarauksella kritisoimaan...vuoden viimeinen kuitenkin kyseessä.

kissaniitty: olen melko varma, että me asutaan samassa taloyhtiössä Tapaninvainiossa. Olenkohan oikeassa...? :)

Alhokujan ghetossa asustan juu...luulin olevani lähiseudun ainoa nojakisti :)

Heh, päättelin sijaintisi ja parin vanhan foorumipostauksesi perusteella, että vois olla sama heppu kyseessä. :) Olen useasti bongannut sinut ja/tai perheesi ajamassa, mutta ei olla koskaan satuttu kohdakkain pyörien kanssa. :) Itse asun siis samoilla pihoilla, mutta toisella laidalla.

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

Vastaa Viestiin