Pääkaupunkiseudun tapaaminen

Suunnitteletteko oman kaupunkinne paikallista nojapyörä kokootumista, vaiko kenties suurta kansainvälistä tapahtumaa. Ilmoita ja keskustele "kokoontumisajoista" täällä!
janx
Sisällöntuottaja
Viesti:

Re: Pääkaupunkiseudun tapaaminen

ViestiKirjoittaja janx » 08 Loka 2011, 23:03

Saas nähdä ehtiikö tuonne - tai löydänkö edes paikalle. On meinaan täysin eriasia ajaa suorinta tietä pyörällä, kun pääasiassa ajaa autolla. :)

kissaniitty kirjoitti:Mä oon lähdössä kelivarauksella kritisoimaan...vuoden viimeinen kuitenkin kyseessä.

kissaniitty: olen melko varma, että me asutaan samassa taloyhtiössä Tapaninvainiossa. Olenkohan oikeassa...? :)

Lisätty: Pohdittuani asiaa päätin olla osallistumatta.
Nojakit: CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-) ja 20/26 SWB Fenix (08/17-) | Pystyt: Tunturi eDonna 28/250
IRC-keskustelua kanavilla #nojakki@IRCnet ja englanniksi #hpv@OFTC -Mikä on IRC? | WhatsApp: E-Suomen nojapyöräilijät

Hopea
Treenaileva sisällöntuottaja

ViestiKirjoittaja Hopea » 10 Loka 2011, 12:29

Tuli työeste, menee ensi kesälle seuraava osallistuminen. Täytyy laittaa peruutus naamakirjaan, kun olin ilmoittatunut...
Sinner Demon 2026 2006-> Savenmaa Alku 2009-2012 HP Velotechnik Gekko FX 2012->

kissaniitty
Sisällöntuottajakokelas

ViestiKirjoittaja kissaniitty » 11 Loka 2011, 07:42

kissaniitty kirjoitti:Mä oon lähdössä kelivarauksella kritisoimaan...vuoden viimeinen kuitenkin kyseessä.

kissaniitty: olen melko varma, että me asutaan samassa taloyhtiössä Tapaninvainiossa. Olenkohan oikeassa...? :)

Alhokujan ghetossa asustan juu...luulin olevani lähiseudun ainoa nojakisti :)
Nothing compares to the simple pleasure of riding a bike. ~ John F. Kennedy

Current fleet: AZUB Six (2018-) - Pappa-Crescent vm.-61 (2010-) - Hobie Mirage Oasis (2014-) - Specialized Source Elite Disc (2015-) - Radius C4 (2016-)

janx
Sisällöntuottaja
Viesti:

ViestiKirjoittaja janx » 11 Loka 2011, 17:14

kissaniitty kirjoitti:

Alhokujan ghetossa asustan juu...luulin olevani lähiseudun ainoa nojakisti :)

Heh, päättelin sijaintisi ja parin vanhan foorumipostauksesi perusteella, että vois olla sama heppu kyseessä. :) Olen useasti bongannut sinut ja/tai perheesi ajamassa, mutta ei olla koskaan satuttu kohdakkain pyörien kanssa. :) Itse asun siis samoilla pihoilla, mutta toisella laidalla.
Nojakit: CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-) ja 20/26 SWB Fenix (08/17-) | Pystyt: Tunturi eDonna 28/250
IRC-keskustelua kanavilla #nojakki@IRCnet ja englanniksi #hpv@OFTC -Mikä on IRC? | WhatsApp: E-Suomen nojapyöräilijät

Palaa sivulle “Nojapyöräkokoontumiset”