Jukka
ajarmala kirjoitti:PW kirjoitti:Vaikeeta on ja tarkalle menee, ett saadaan Ari ja Milan Nokialle - peukut pystyssä kun muuten ei pysty jeesamaan.
No nyt on kiekko Milanissa kiinni, mutta takavaihtaja rohisee ihan kamalasti ja SRAMin clicboxia ei saa lukituksi takanavan tappiin kiinni. Edes koeajolle ei viitsi lähteä tuolla. Huoh.
Ilmoitin jo TMS:lle, että en tällä kertaa tule Nokialle. Joku toinen vuosi sitten.
jooseha kirjoitti::shock: Mikä ihme tuossakin on että idioottivarmasti toimiva osa on pitänyt suunnitella uudellen "helppokäyttöiseksi". Tietäähän sen ettei ne toimi kuin laboratoriossaKeepItSimpleStupid
Vote kirjoitti:Minkähän levyinen hartioiden kohdalta tuo uusi Hilgo on? Mango kuulemma 52 cm eli auttamatta liian kapea mulle. Mikähän on tuon Stradan hartialeveys?
Vote kirjoitti:Minkähän levyinen hartioiden kohdalta tuo uusi Hilgo on? Mango kuulemma 52 cm eli auttamatta liian kapea mulle. Mikähän on tuon Stradan hartialeveys?
Vote kirjoitti:Juu entinen fw7854 tässä on kysellyt. Olen koe istunut tuollaisen vanhakoppaisen mangon Vaasassa joka oli kyllä liian kapea. Tällaisella 181cm / 100kg tarvitsee sitä tilaa