.Miten muuten takarenkaan saa irti ? Onko kinnerin sisäpuolen kuusiopultti myös irroitettava, että vanteen saa vedettyä pois.Hankalassa paikassa
Jos taka-akseli vaan lähtee liikkumaan niin on helppo ottaa irti, jos taas ei liiku ja on katkonut ulkopuolella olevan pultin kuten minä suattapi harmittaa
Muistaakseni menee näin: Ensin sisäpuolinen kuusiokolopultti irti, sitten akseli vedetään ulkopuolelta/oikealta puolelta pois/ulos ja vanne lähtee samalla irti. Tokalla kerralla muistaakseni akseli lähti ihan hyvin kun veti pihdeillä siitä ulkopuolisesta pultinkannasta.
Muoks. Jonkin sortin video aiheesta
Nojasyklismiä vuodesta 2010
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
Jos taka-akseli vaan lähtee liikkumaan niin on helppo ottaa irti, jos taas ei liiku ja on katkonut ulkopuolella olevan pultin kuten minä suattapi harmittaa
Muistaakseni menee näin: Ensin sisäpuolinen kuusiokolopultti irti, sitten akseli vedetään ulkopuolelta/oikealta puolelta pois/ulos ja vanne lähtee samalla irti. Tokalla kerralla muistaakseni akseli lähti ihan hyvin kun veti pihdeillä siitä ulkopuolisesta pultinkannasta.
Muoks. Jonkin sortin video aiheesta
Kiitos tiedosta.Vikapuoleltahan sitä alkoi purkamaan.Kuhan tässä stressi hälvenee jatketaan purkamista
Tarttis apua… Mä kyllä mittasin tuon korkeuden, mutta ei ole kyllä mitään hajua mihinkä mä merkkasin sen ylös. Eli voisko joku Mango kuskeista mitata tuon peräpään korkeuden ilman kuskia. Kiitos etukäteen...
Laittaako kunnon iskarin vai riittäiskö pelkkä tärinänvaimennus?
Kuinka ratkaisisi renkaan paikkauksen tien päällä? Hankalaa se tulee olemaan. Dropoutit pitäisi varmaan saada tulemaan kotelosta ulos. Eli Iskarin/tärinänvaimenninkumin yläpäänkiinitys pitää olla helposti irroitettava. Lisäksi rohloffin vaijerit tulee hankaloittamaan renkaan irroittamista.
Mä kävin tuota illalla vielä kahtelemassa."Linkulla" iskarin varmaan saisi mahtumaan ja dropoutit vielä kotelosta ulos… Ilman "linkkua" tila loppuu kesken. En mä kyllä tiedä, että osaanko mä sitä tehdä .
Kuinka paljon kopan sisään jää renkaalle liikevaraa? Jos se on sentti tai kaks niin mun mielestä turha panostaa ilmaiskariin vaan pelkkä kumielementti riittää. Pidemmät joustot vaatii panostusta...
Kuinka paljon kopan sisään jää renkaalle liikevaraa? Jos se on sentti tai kaks niin mun mielestä turha panostaa ilmaiskariin vaan pelkkä kumielementti riittää. Pidemmät joustot vaatii panostusta...
Kumitissin ulosjoustovara riittää hyvin vaikka 90 asteen huoltoasentoon.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Kuinka paljon kopan sisään jää renkaalle liikevaraa? Jos se on sentti tai kaks niin mun mielestä turha panostaa ilmaiskariin vaan pelkkä kumielementti riittää. Pidemmät joustot vaatii panostusta...
Jukka
Kyllä se sellasen 7 - 8 senttiä mahtuu liikkumaan. Ei se alkuperäisellä iskarillakaan enempää liikkunut...
Laittaako kunnon iskarin vai riittäiskö pelkkä tärinänvaimennus?
Ilmaiskari ihan ehdottomasti jos se teknisesti on mahdollista, varsinkin jos meinaat reissata vehkeellä niin saat säädettyä jousitusta kuorman mukaan ja on se mukavuus ihan omaa luokkaansa.
Sentin tai kaksi varmaan saat vielä lisätilaa joustolle mun mittaustulokseen verrattuna kun sporttisemmassa mangossa toi perän alaosan muotoilu on aavistuksen erilainen.
Nojasyklismiä vuodesta 2010
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"