Minä en nähnyt videolla kuin yhden jo valmiiksi kaatuneen kolmipyörän, kolmeen kertaan toisetun kolarin, jossa molemmat osapuolet kolarin takia kaatuivat ja yhden esityksen kahdella pyörällä ajosta yleisön edessä. Mitä tämän videon piti osoittaa kolmipyörien kaatumisherkkyydestä. Minusta video osoitti, että nojapyörä voi kaatua kolarissa, jossa kaveri ajaa kevyen takapyörän ulos linjalta, jolloin ohjauskulma äkisti lisääntyy (molemmilla osapuolilla) ja kinneri(t) voi kaatua. Näin käy myös nelipyöräiselle, jos takapyörät ovat kevyesti kuormitetut. Delta kolmipyörä ei kaadu tällä metodilla, eikä takapainoinen nelipyörä.
Jos se neliyöräinen kerran on parempi mm. paremman kaatumattomuuden takia, turha kai silloin on kieltää kolmipyöräisiä kisoissa. Siinä vaan käy helposti Suomen oloissa niin, että saavat kaikki kolme nelipyöräistä osallistujaa aina bodiumpaikan, kun muita osallistujia ei ole. Ei näin pienessä maassa ole varaa laskea pyörien määriä ennakkojuryssä, vaan laatia kisa niin, että nelipyöräinen on edukseen, jolloin niitä varmasti tulee lisää, kunhan kisa on muuten mielenkiintoinen. Nelipyöräinen on selvästi edukseen mm. syvässä hangessa, jolloin tulee vain kaksi rengasuraa kolmen sijaan. Syvässä hangessa käytävä kisa tasamaalla ei kuitenkaan taida olla ainakaan yleisölaji. Tiukka pujottelu puoltaa nelipyöräistä varsinkin, jos pujottelu tehdään kovassa vauhdissa alamäessä. Alamäen jälkeen tulee kuitenkin lähes aina ylämäki, jossa kolmipyöräisen pienenmpi paino on eduksi.