jori kirjoitti:Eikös Mangossa ole istuimen alla väliakseli. Minulla on jotenkin sellainen muistikuva. Jälkimmäisen välityksen vaihtaminen vaihtaa koko aluetta ylös tai alas. Mahtuisiko sinne takapyörälle kaksi ratasta rinnakkain, että pienellä askartelulla voisi laittaa lyhyemmän tai pidemmän valitysalueen tarpeen niin vaatiessa.
Juu kyllä siellä on väliakselina tavallinen levyjarrullinen takanapa. Levyjarrun tilalla ratas josta ketju takapyörälle. Mä en usko, että takapyörään mahtuis kahta ratasta. Sieltä sitä olisi kyllä tosi hankala vaihtaakaan. "Väliakselille" kaksi ratasta voisi onnistuakin. On siellä myös jonkinmoinen ketjunkiristinkin iskaria varten. Vaihtaja tuskin mahtuu.
terppa kirjoitti:Kurkkasin kans ratasta ja ei tosiaan ole liikoja tiloja, ehkä se 11-32 on maksimi kun se on vaihtoehtona uuteen. Eka tekninen vika eli vilkut ei toimi, todennäköisesti säätäessä kun käänsin kinnerin kumolleen niin joku tavara oli osunut johtoihin ja yksi oli poikki vilkkukytkimen perästä, pitää huomenna tinailla ja jotain laittaa suojaksi kun se on kovin haavoittuvan näköinen kohta. Vilkkukytkin on myös suunniteltu jollekin pitkäkyntiselle tai sormiselle eli jos mulla keskarissa kesällä on joku nätti rakennekynsi niin se johtuu vaan ihan siitä, että haluan käyttää vilkkua ilman, että kättä tarvitsee irrottaa ohjainsauvasta.
Mun mangossa drop outit suoraan alaspäin. Pitää ottaa huomioon myös se, että mahtuu meneen suoraan alta. Eikö ole mukava korjata mangon sisäpuolisia osia? Mä vaihdoin omaani kaikki vaihdevaijerit. Laitoin myös duol driven takaisin. Melkosta jumppaa...