Liettuasta

Yleistä keskustelua velomobiileista ja polkuautoista.
Avatar
PW
KOM
Viestit: 17769
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Liettuasta

Viesti Kirjoittaja PW »

http://www.rjkecologicalcar.com/en/photos tuommosta en muista ennen nähneeni. Vähän saman tyyppinen ku Twike.

Petri

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17769
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Liettuasta

Viesti Kirjoittaja PW »

http://www.rjkecologicalcar.com/en/video
Se onkin takaohjattu ;)

Petri

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17769
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Liettuasta

Viesti Kirjoittaja PW »

http://www.rjkecologicalcar.com/en/video Näyttääkin olevan nelipyöräinen - myös neliraiteinen :? Takakiekot kallistuu ?
Kuvaajan mielestä laitteen kiinnostavimmat yksityiskohdat on peili ja logo ;)

Petri

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Liettuasta

Viesti Kirjoittaja jviirret »

PW kirjoitti:

http://www.rjkecologicalcar.com/en/video
Se onkin takaohjattu ;)

ja siitä huolimatta olisi muka testattu 100km/h nopeuteen asti: http://www.rjkecologicalcar.com/en/tech ... cification

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13801
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: Liettuasta

Viesti Kirjoittaja jori »

jviirret kirjoitti:
PW kirjoitti:

http://www.rjkecologicalcar.com/en/video
Se onkin takaohjattu ;)

ja siitä huolimatta olisi muka testattu 100km/h nopeuteen asti: http://www.rjkecologicalcar.com/en/tech ... cification

Minä jo ihastuin, että viimeinkin joku on tehnyt fiksun ohjauksen, jossa takaohjausta käytetään vain jyrkissä kurveissa ja normaalisti ajetaan etupyöräohjauksella, kun ohjauskulmat ovat pieniä vain muutaman asteen suuruisia enintään. Tämä mahdollistaa etupyörän koteloinnin ja hyvät tilat edessä ajokin sisällä, muttei rajoita käsiteltävyyttä ahtaissa paikoissa hitaassa nopeudessa, kun takaohjausta voi vapaasti käyttää. Eteen menevät ketjut näyttävät kuitenkin siltä, että ohjaa vain takaa. (videolla kohta 30 sekuntia) :(

Speed – official legal 45 km/h (with no pedal assist)
Max tested speed – 100 km/h
Range – from 30 km to 200 km (with no pedal assist)
Weight – with engine and battery 110 kg, max permissible total load 360 Kg
Seats – 2/3, 3 passengers or 2 passengers and baggage
Measurements – length 320 cm, width 135 cm, height 107 cm
Chassis – aluminium alloy strengthen with carbon fibre
Body – glass fiber and carbon fiber, lined with aluminium sheet for cold weather
Gears – variable (for pedaling) triple crankset and 6 speed cassete
Windscreen – front inorganic glass, side inorganic glass
Lamps – light-emitting diod (LED), headlights, rear lights, break lights, turning lights, rear fog-lamp
Breaks – hydraulic rear and front
Wheels – 4, front drive, rear steering, 26 or 28 inch
Electric motor – 250-4000 W, 24-36-48 V
Traction – 1, 2 or 4 WD (electric motor)
Battery – located in front, Li-ion.
Extras – audio system, heater, leatherette interior, battery capacity indicator, GPS navigation, solar panel
The battery can be recharged from the socket for domestic use (110-230 V). Battery charging time lasts from 30 minutes to 8 hours depending on the type of battery and charger power.

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

Vastaa Viestiin