Liittäessäni akkua laturiin huomasin päävirran jääneen päälle ja tyhjähän se oli, ei mitään reaktiota - se siitä lenkistä ja uuden akun kasaus mietintään, kun ei välttämättä herää syvätyhjennyksestä. Pisteenä i:n päälle tein totaaliresetin Cateye Enduro mittariin yritäessäni siirtää kelloa kesäaikaan ja kokonaiskilometrejä ei saa siihen enää takaisin -> uusi mittari, kiitos. Lenkin sijaan päätin sitten vaihtaa kesärenkaat alle.
Takarenkaan kotelo on sen verran tiukka, että oma kärsivällisyys ei riitä vaihtamaan ulkokumia rengasta irroittamatta, varsinkin kun hiekkaa varisee sisäpuolta koskettaessa renkaan sisälle. Myös taka-akseli on aika ikävä vetää ulos ja viimeksi joudin tarraamaan siihen lopulta lukkopihdeillä, mikä harmittaa vieläkin. Päätin silloin tehdä sille ulosvetäjän, joten renkaanvaihto alkaa tällä kertaa sorvin ääressä. Eka proto tuntuu toimivan hyvin ja huomenna jatkuu sitten itse renkaiden merkeissä.
Cateye Enduro mittarissa on vähän ihmeellinen logiiikka.Sitä kun menee räpeltämään/ säätämään jotain, niin kaikki tiedot nollaantuu.Ite vilkasin, että mikähän on renkaan kehämitta (taipumusta laittaa liian suureksi tehtaalla, saadaan nopeudet suureksi )niin takaisin kokonaiskilometrejä ei saa UUSI MITTARI samoin.
Miettinyt samoin , miten onnistuu renkaanvaihto maantienreunalla. Ahdas on asentaa.Renkaan irrottaminen tienlaidassakin on iso kynnys.