Hullut huitojat

Yleistä keskustelua velomobiileista ja polkuautoista.
Avatar
mika
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 265
Liittynyt: 02 Elo 2015, 21:57
Paikkakunta: Abu Dhabi/Al Raha Beach

Hullut huitojat

Viesti Kirjoittaja mika »

Talven tullen on ollut pakko siirtyä ajelemaan kaupunkialueelle. Edelleenkin kauniit naiset hymyilevät ja fiksut ihmiset tulevat juttelemaan (ei poissulkeva määrittely). Nyt on löytynyt uusi ihmisryhmä jonka olen nimennyt "hullut huitojat". Nämä aloittavat hirveän huitomisen ja vaikuttavat vihaisilta. Olen katsonut parhaaksi vain jatkaa ajamista kun en tiedä ovatko he vaarallisia. Sitä mitä he huutavat, en tiedä kun kuuntelen musiikkia. Eikä ole tehnyt mieli pysähtyä.
Pitäisikö tällaista ilmoittaa jollekin viranomaiselle?
VeloMika

Egolokisesti omassa vihreässä kuplassa

NikoK
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 643
Liittynyt: 12 Huhti 2014, 12:17
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Hullut huitojat

Viesti Kirjoittaja NikoK »

Ei kannata ilmoittaa. Ratkaisuhan siihen on että kielletään kinneröinti :shock: Joskus ajelin itsekin niin erikoisella pyörällä että oli huitojia. Aina olivat vain innokkaita kyselijöitä :!:

Azub Max, Cruzbike Vendetta V20

https://www.instagram.com/nikoakoskela/

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17761
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Hullut huitojat

Viesti Kirjoittaja PW »

mika kirjoitti:

Talven tullen on ollut pakko siirtyä ajelemaan kaupunkialueelle. Edelleenkin kauniit naiset hymyilevät ja fiksut ihmiset tulevat juttelemaan (ei poissulkeva määrittely). Nyt on löytynyt uusi ihmisryhmä jonka olen nimennyt "hullut huitojat". Nämä aloittavat hirveän huitomisen ja vaikuttavat vihaisilta. Olen katsonut parhaaksi vain jatkaa ajamista kun en tiedä ovatko he vaarallisia. Sitä mitä he huutavat, en tiedä kun kuuntelen musiikkia. Eikä ole tehnyt mieli pysähtyä.
Pitäisikö tällaista ilmoittaa jollekin viranomaiselle?
VeloMika

Ihan varmasti ovat vaarallisia :mrgreen: Vaarallisempia ku kinnerit joka tapauksessa :wink:

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Vastaa Viestiin