Velomtek kinneri

Yleistä keskustelua velomobiileista ja polkuautoista.
janx
Sisällöntuottaja
Viesti:

Re: Velomtek kinneri

ViestiKirjoittaja janx » 18 Touko 2018, 21:25

Näin itse autonsa korvaana ei ole kyllä yhtään hauskaa, että samaan automalliin (Volkswagen Golf 1996, Toyota Corolla 2003) on/oli laitettu esim. kolmen eri valmistajan jarruosia. Siinä pelihousut repee. Olis tosiaan kiva, että vois vaan ostaa auton mallin mukaan ne osat. Sen takia Motonetista saakin usein kouraansa väärät osat, jos ei ole vanhaa osaa kädessä tai muuta kuvaa edes tulosteena. :roll:
Nojakit: CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-) ja 20/26 SWB Fenix (08/17-) | Pystyt: Tunturi eDonna 28/250
IRC-keskustelua kanavilla #nojakki@IRCnet ja englanniksi #hpv@OFTC -Mikä on IRC? | WhatsApp: E-Suomen nojapyöräilijät

vph
Sisällöntuottaja

Re: Velomtek kinneri

ViestiKirjoittaja vph » 18 Touko 2018, 21:44

Vilijami kirjoitti:Vapaudesta maksaa osista järjettömiä hintoja?
Ja edelleen siinä tuhlataan luonnonvaroja surutta.

Jos vielä jatkamme tätä väittelyä, niin toivon että et loukkaannu. Minä en ole missään nimessä tarkoittanut näitä mietteitä henkilökohtaiseksi hyökkäykseksi sinua vastaan. Harmittaa vaan tämä nykyinen kerskakulutus maailman meno.

En varmasti loukkaannu, päinvastoin, tämähän on ollut hienoa näkemysten vaihtoa, arvostan. Ja kiitän kärsivällisyydestä. Ja toivon, että joku mode tosiaan siirtää tämän "dialogin" omaan ketjuunsa.

Vapaudesta: ei vapaudesta maksaa järjettömiä hintoja, vaan vapaudesta valmistaa, ottaa riskiä ettei kukaan osta. Ja vapaudesta tehdä omia valintoja, kulkea omia omia polkuja, uskoa itseensä ja vaikka ostaa tai olla ostamatta sitä mitä huvittaa. Ja tietysti ajatuksen vapaudesta, "liberté de penser". Se on omassa hyvien asioiden huoneentaulussani ensimmäinen listattu asia (kyllä, mulla on tosiaan sellainen taulu :shock: ).

Palaa sivulle “Yleistä”