Räntäpäivän kinneri

Suunnitteletko velomobiilin tai polkuauton rakentamista? Täällä voit keskustella projektistasi ja hakea ratkaisua mahdollisiin ongelmiin.
Avatar
Vilijami
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2817
Liittynyt: 27 Maalis 2014, 10:19
Paikkakunta: Oulu

Re: Räntäpäivän kinneri

ViestiKirjoittaja Vilijami » 14 Marras 2017, 19:13

Vilijami kirjoitti:KT-LCD3 asetuksista voi valita poljinnopeuteen perustuva avustus tai momenttitunnistimen imitointi.
Mitähän mahtaa tarkoittaa "momenttitunnistimen imitointi"?

Kokeilin näitä molempia, mutta en huomannut oikein mitään eroa?
Miten ymmärrätte tuon ohjetekstin? Tarkoittaako tuo sitä, että vain avustustasolla 5 valinnalla on väliä? Vai mitä? :roll:
Liitteet
p3.jpg
p3.jpg (51.32 KiB) Katsottu 616 kertaa

Avatar
Vilijami
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2817
Liittynyt: 27 Maalis 2014, 10:19
Paikkakunta: Oulu

Re: Räntäpäivän kinneri

ViestiKirjoittaja Vilijami » 17 Marras 2017, 16:55

Tuulilasin rakentelin, kun ajoviima meinaa ottaa henkeen. Lasi kippaa eteenpäin kyytiin nousua helpottamaan. Sarana on ilmastointiteippiä :D
Liitteet
img20171117_155106.jpg

Avatar
Vilijami
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2817
Liittynyt: 27 Maalis 2014, 10:19
Paikkakunta: Oulu

Re: Räntäpäivän kinneri

ViestiKirjoittaja Vilijami » 21 Marras 2017, 18:21

Tänään kolmenkympin lenkki tuulilasin kans. Auttoi paljon astmatyyppiseen keuhkoputkenahdistukseen, kun ajoviima ei tule enää raakana naamaan. Muutenkin tarkenee vielä entistäkin paremmin. Nyt alkaa lähennellä täydellistä talvipyörää. Jos oikein kaivaa parannusta, niin sisäänkulku vois olla helpompi ja tavaratilaa vois olla enemmän.

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 9026
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: Räntäpäivän kinneri

ViestiKirjoittaja jori » 21 Marras 2017, 20:52

Vilijami kirjoitti:Tänään kolmenkympin lenkki tuulilasin kans. Auttoi paljon astmatyyppiseen keuhkoputkenahdistukseen, kun ajoviima ei tule enää raakana naamaan. Muutenkin tarkenee vielä entistäkin paremmin. Nyt alkaa lähennellä täydellistä talvipyörää. Jos oikein kaivaa parannusta, niin sisäänkulku vois olla helpompi ja tavaratilaa vois olla enemmän.

Hengittäminen vaikeutuu, koska
Biohakkerit kirjoitti:Kylmäaltistus kasvoihin aiheuttaa kylmäshokin lisäksi sukellusrefleksin, jonka tuloksena syke laskee (bradycardia).

ja kurkunpää pyrkii sulkemaan hengitystien.
Kylmään voi opetella sopeutumaan Biohakkerien hyvillä ohjeilla ja asentamalla tyylikkään tuulilasin. :D

Minusta Räntiksen ulkonäkö parani.
Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. -Sakari Holma


Palaa sivulle “Rakentaminen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa