L1e-A

Suunnitteletko velomobiilin tai polkuauton rakentamista? Täällä voit keskustella projektistasi ja hakea ratkaisua mahdollisiin ongelmiin.
E-Cruiser
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 698
Liittynyt: 02 Marras 2014, 13:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: L1e-A

Viesti Kirjoittaja E-Cruiser »

jviirret kirjoitti:

Sulakkeet on nynnyille, niinku kypärät ja heijastinliivitkin :D
http://www.tekniikkatalous.fi/talous_uu ... 21767.html

Jukka

Samaan aikaan on palanut savuna ilmaan noin 500 autoa, mutta tämä on Jukalle kerta toisensa jälkeen se suuri uutinen.
Tuo sun trollaus on oikeasti jo aika lapsellista. Palstan ilmapiiri kärsii.

25 000km MXUS 500W suoravetomoottorilla 2012-2017

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: L1e-A

Viesti Kirjoittaja jviirret »

E-Cruiser kirjoitti:

Samaan aikaan on palanut savuna ilmaan noin 500 autoa

Autoja on ainakin 5000 kertainen määrä sähköpyöriin verrattuna ;)

E-Cruiser kirjoitti:

Tuo sun trollaus on oikeasti jo aika lapsellista. Palstan ilmapiiri kärsii.

Vaaroista varoittaminenko on trollausta? Vai mikä tässäkin viestissä nyt pisti vetämään herneen nenään?
Ei mun viesteistä kukaan muu noin pahasti mieltään pahoita.

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

E-Cruiser
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 698
Liittynyt: 02 Marras 2014, 13:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: L1e-A

Viesti Kirjoittaja E-Cruiser »

jviirret kirjoitti:
E-Cruiser kirjoitti:

Samaan aikaan on palanut savuna ilmaan noin 500 autoa

Autoja on ainakin 5000 kertainen määrä sähköpyöriin verrattuna ;)

E-Cruiser kirjoitti:

Tuo sun trollaus on oikeasti jo aika lapsellista. Palstan ilmapiiri kärsii.

Vaaroista varoittaminenko on trollausta? Vai mikä tässäkin viestissä nyt pisti vetämään herneen nenään?

Jukka

En vetänyt hernettä nenään, sanoin vain että tuo jatkuva trollauksesi on aika lapsellista.
Huutelet täällä kuukaudesta toiseen että ostakaa mopo ja häiritset keskusteluja.
Iso mies, ollaan saman ikäisiä.

25 000km MXUS 500W suoravetomoottorilla 2012-2017

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: L1e-A

Viesti Kirjoittaja jviirret »

E-Cruiser kirjoitti:

Huutelet täällä kuukaudesta toiseen että ostakaa mopo ja häiritset keskusteluja.

Siihen mielipiteeseen yhtyi moni muukin, yksi jopa osti mopon. Olet ainoa jota minä tunnun häiritsevän, rastita minut vihamieheksi asetuksista niin ei mieli pahoitu aina kun osallistun keskusteluun.

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

E-Cruiser
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 698
Liittynyt: 02 Marras 2014, 13:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: L1e-A

Viesti Kirjoittaja E-Cruiser »

jviirret kirjoitti:
E-Cruiser kirjoitti:

Huutelet täällä kuukaudesta toiseen että ostakaa mopo ja häiritset keskusteluja.

Siihen mielipiteeseen yhtyi moni muukin, yksi jopa osti mopon. Olet ainoa jota minä tunnun häiritsevän, rastita minut vihamieheksi asetuksista niin ei mieli pahoitu aina kun osallistun keskusteluun.

Jukka

En minä ketään rastita. Ei ole tyyliäni. Vaikea vastata syytöksiin, jos ei näe niitä. Ehkä ne muut sinuun kyllästyneet ovat jättäneet palstan. Minä en ole sitä tyyppiä. Tässä on kuitenkin hyvä mahdollisuus jakaa informaatiota ja edistää kinneröinnin asiaa.
Ihan oikeasti, jos haluat tapella, niin sovitaan aika ja paikka. Muussa tapauksessa voit lopettaa tuon lapsellisen piikittelysi.

25 000km MXUS 500W suoravetomoottorilla 2012-2017

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: L1e-A

Viesti Kirjoittaja jviirret »

E-Cruiser kirjoitti:

Ihan oikeasti, jos haluat tapella, niin sovitaan aika ja paikka.

Lainasin viestin talteen niin tajuaa muutkin ettei kanssasi kannata olla erimieltä esimerkiksi sulakkeen tarpeellisuudesta.

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

E-Cruiser
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 698
Liittynyt: 02 Marras 2014, 13:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: L1e-A

Viesti Kirjoittaja E-Cruiser »

jviirret kirjoitti:
E-Cruiser kirjoitti:

Ihan oikeasti, jos haluat tapella, niin sovitaan aika ja paikka.

Lainasin viestin talteen niin tajuaa muutkin ettei kanssasi kannata olla erimieltä esimerkiksi sulakkeen tarpeellisuudesta.

Jukka

Taas tuota trollausta. En kertaakaan sanonut noin missään. Päinvastoin suosittelin sulaketta.
Koko palsta tietää jo että sinua vituttaa sähkö, mutta yritä nyt hyvä mies käyttäytyä.

25 000km MXUS 500W suoravetomoottorilla 2012-2017

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: L1e-A

Viesti Kirjoittaja jviirret »

E-Cruiser kirjoitti:

Päinvastoin suosittelin sulaketta.

Näimpä, kaikki näkee että kävit muokkaamassa viestiäsi ja mielipidettäsi vastaukseni jälkeen. Pitää näköjään muistaa ottaa aina alkuperäinen viesti talteen...
Loppu hyvin, kaikki hyvin :D

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

E-Cruiser
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 698
Liittynyt: 02 Marras 2014, 13:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: L1e-A

Viesti Kirjoittaja E-Cruiser »

jviirret kirjoitti:
E-Cruiser kirjoitti:

Päinvastoin suosittelin sulaketta.

Näimpä, kaikki näkee että kävit muokkaamassa viestiäsi ja mielipidettäsi vastaukseni jälkeen. Pitää näköjään muistaa ottaa aina alkuperäinen viesti talteen...
Loppu hyvin, kaikki hyvin :D

Jukka

Kyllä muokkasin sitä heti enterin painamisen jälkeen, mutta pointti on se että paljon ennen sitä kuin sinä syytit minua siitä etten suositellut sulaketta.
Kannattaa ehkä lukea aikaisemmat viestit ennen kuin vastaa. Suosittelen.
Enkä edes ennen muokkaamista puhunut mitään sulakkeen tarpeellisuudesta.
Trollaat taas ihan omiasi. Lapsellinen ukkeli.

25 000km MXUS 500W suoravetomoottorilla 2012-2017

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: L1e-A

Viesti Kirjoittaja jviirret »

E-Cruiser kirjoitti:

Kyllä muokkasin sitä heti enterin painamisen jälkeen

Ei, vaan 6minuuttia sen jälkeen kun minä olin vastannut. Viestien alkuperäiset kirjoitusajat näkyy viestin yläosassa ja muokkausajat/-kerrat alaosassa.

E-Cruiser kirjoitti:

Koko palsta tietää jo että sinua vituttaa sähkö

Enemmän ehkä se, että joskus on vääjäämättä se päivä edessä kun ei ilman sähköapua pyöräily enään onnistu tai ole mielekästä :( Nyt vain pitää yrittää kynsin hampain tapella sen puolesta että tuo päivä olisi aina vain kauempana.

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

E-Cruiser
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 698
Liittynyt: 02 Marras 2014, 13:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: L1e-A

Viesti Kirjoittaja E-Cruiser »

jviirret kirjoitti:
E-Cruiser kirjoitti:

Kyllä muokkasin sitä heti enterin painamisen jälkeen

Ei, vaan 6minuuttia sen jälkeen kun minä olin vastannut. Viestien alkuperäiset kirjoitusajat näkyy viestin yläosassa ja muokkausajat/-kerrat alaosassa.

Yhä jatkat trollaustasi. Onneksi ajat todella näkyvät. Muokkasin siis PALJON ENNEN sitä kun syytät minua siitä vaaran vähättelystä.
Toki sanoit että sulakkeet ovat nynnyille. Haha.
Oikeasti nyt herra Jukka, hanki elämä ja mene trollaamaan "kynsin ja hampain"-tappelusi muualle kuin aikuisten ihmisten keskusteluihin.
Pisteen saat siitä että jo myönnät trollauksesi.

Viimeksi muokannut E-Cruiser, 28 Joulu 2015, 19:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

25 000km MXUS 500W suoravetomoottorilla 2012-2017

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: L1e-A

Viesti Kirjoittaja jviirret »

E-Cruiser kirjoitti:

Onneksi ajat todella näkyvät. Muokkasin siis PALJON ENNEN sitä kun syytät minua siitä etten suosittele sulakkeita.

Alkuperäinen viestisi jossa mollasit sulakkeen tarvetta on kirjoitettu 16:09, vastasin siihen 16:12 ja tultuasi toisiin ajatuksiin kävit pyöristelemässä viestisi sisältöä 16:18.

E-Cruiser kirjoitti:

Oikeasti nyt herra Jukka Viirret

Oikeasti alkaa kaduttamaan että olen joskus alkanut täällä omaa nimeäni käyttämään. Foorumin henki oli vain ensimmäisinä vuosina ihan erilainen.

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

E-Cruiser
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 698
Liittynyt: 02 Marras 2014, 13:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: L1e-A

Viesti Kirjoittaja E-Cruiser »

Oikeasti tässä ei ole Jukka enää mitään järkeä. Yhteinen asia kärsii. Vai onko mitään yhteistä asiaa? Ehkä ei ole. Paranna foorumin henkeä ja pysy poissa aiheista jotka vituttavat sinua.
Sanoin sinulle jo vajaa vuosi sitten että pysy poissa sähkökeskusteluista jos aihe vituttaa. Tuollainen "kynsin ja hampain"-tappelu topiccia vastaan on aika trollaavaa.
Enkä minä edes näe itseäni minään sähkömessiaana, saatan ostaa tavalliisenkin fillarin lähiaikoina. Molempi parempi.
Hölökynkökökyn.

25 000km MXUS 500W suoravetomoottorilla 2012-2017

E-Cruiser
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 698
Liittynyt: 02 Marras 2014, 13:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: L1e-A

Viesti Kirjoittaja E-Cruiser »

jviirret kirjoitti:
E-Cruiser kirjoitti:

Onneksi ajat todella näkyvät. Muokkasin siis PALJON ENNEN sitä kun syytät minua siitä etten suosittele sulakkeita.

Alkuperäinen viestisi jossa mollasit sulakkeen tarvetta on kirjoitettu 16:09, vastasin siihen 16:12 ja tultuasi toisiin ajatuksiin kävit pyöristelemässä viestisi sisältöä 16:18.Jukka

Kuulehan nyt Trolli-Jukka. En mollannut sulakkeen tarvetta siinä viestissä.
Yleisesti sähköpyörissä ei ole sulakkeita. Se on standardi. Kerroin sen. En mollannut.
Oikeasti tässä ei ole enää mitään järkeä kun itsekin jo myönnät että koet messiaaniseksi tehtäväksesi vittuilla sähköpyöräilijöille.
Ehkä koet omaavasi suuren mission, tai jotain.

25 000km MXUS 500W suoravetomoottorilla 2012-2017

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: L1e-A

Viesti Kirjoittaja jviirret »

E-Cruiser kirjoitti:

Sanoin sinulle jo vajaa vuosi sitten että pysy poissa sähkökeskusteluista jos aihe vituttaa.

Paras asia minkä tämä foorumi ja harrastus on minulle opettanut on se, että asioista voi olla sujuvasti eri mieltä, olla silti kaveri ja harrastaa samaa harrastusta. Täällä on kohta 10vuotta(?) oltu eri mieltä kymmenistä eri asioista ja silti pysytty sulassa sovussa saman harrastuksen ympärillä. On yläohjaus/alaohjaus väittelyjä, on kova/pehmeä penkki, trike/kaksipyörä, etuveto/takaveto, tadpole/delta, tuulivoima/ydinvoima jne jne väittelyt. En näe miksi sähköapu/ei sähköapua, 100W/1000W apu jne. keskustelut voisi olla samanlaisia? Ei aiemminkaan ole ketään haukuttu henkilönä ja nimellä vaikka jostakin asiasta on eri mieltä.

Minä en käske sinua pysymään pois mistään aiheesta, mutta lue ihmeessä muitakin kuin näitä sähköpyörä ketjuja, toivon että foorumin henki tarttuu myös sinuun.

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Vastaa Viestiin