Mangon ketjulinjan tuunausta

Suunnitteletko velomobiilin tai polkuauton rakentamista? Täällä voit keskustella projektistasi ja hakea ratkaisua mahdollisiin ongelmiin.
Avatar
PW
KOM
Viestit: 17761
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Mangon ketjulinjan tuunausta

Viesti Kirjoittaja PW »


En ihan ymmärtäny mutt ehkä Mangoilijat ymmärtää, tiedä vaikka olis jollekulle hyötyä.

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Re: Mangon ketjulinjan tuunausta

Viesti Kirjoittaja terppa »

Ainaskii tehokkaampi ja parempi ketjunkiristäjä... Alkuperäisessä on ongelma jos ketju katkeaa tai sen katkaisee eikä sido kiristäjää niin jousen esijännitys katoaa ja ketjua takaisin laittaessa sitä kiristäjää pitää muistaa pyrittää, että jousen saa takaisin kireälle, tai tehdä homma kahdesti niin kuin joskus on tullut tehtyä :)

Varmaan tulee modattua kun omassa jousi on jo vähän kuoleentunut ja joskus kiristäjä jumittaa ja sitä saa monolla potkia... Kuhan saavat paypallilla ensin selviteltyä, että pesenkö rahaa ja saan tilin toimmimaan :evil: samalla sormien sotkemisella meinasin dualdriven laittaa kun saksanmaassa niitä myyvät sellaisia mihin kymppipakan saa kiinni. Ois 90 vaihdetta :mrgreen:

Toinen mitä aatos tuosta videosta heräsi niin kaksi ketjurullaa taidan laittaa kun niitä nyt kerran on.

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Vastaa Viestiin