Sivu 42/42

Re: Räntäpäivän kinneri

Lähetetty: 14 Marras 2017, 19:13
Kirjoittaja Vilijami
Vilijami kirjoitti:KT-LCD3 asetuksista voi valita poljinnopeuteen perustuva avustus tai momenttitunnistimen imitointi.
Mitähän mahtaa tarkoittaa "momenttitunnistimen imitointi"?

Kokeilin näitä molempia, mutta en huomannut oikein mitään eroa?
Miten ymmärrätte tuon ohjetekstin? Tarkoittaako tuo sitä, että vain avustustasolla 5 valinnalla on väliä? Vai mitä? :roll:

Re: Räntäpäivän kinneri

Lähetetty: 17 Marras 2017, 16:55
Kirjoittaja Vilijami
Tuulilasin rakentelin, kun ajoviima meinaa ottaa henkeen. Lasi kippaa eteenpäin kyytiin nousua helpottamaan. Sarana on ilmastointiteippiä :D

Re: Räntäpäivän kinneri

Lähetetty: 21 Marras 2017, 18:21
Kirjoittaja Vilijami
Tänään kolmenkympin lenkki tuulilasin kans. Auttoi paljon astmatyyppiseen keuhkoputkenahdistukseen, kun ajoviima ei tule enää raakana naamaan. Muutenkin tarkenee vielä entistäkin paremmin. Nyt alkaa lähennellä täydellistä talvipyörää. Jos oikein kaivaa parannusta, niin sisäänkulku vois olla helpompi ja tavaratilaa vois olla enemmän.

Re: Räntäpäivän kinneri

Lähetetty: 21 Marras 2017, 20:52
Kirjoittaja jori
Vilijami kirjoitti:Tänään kolmenkympin lenkki tuulilasin kans. Auttoi paljon astmatyyppiseen keuhkoputkenahdistukseen, kun ajoviima ei tule enää raakana naamaan. Muutenkin tarkenee vielä entistäkin paremmin. Nyt alkaa lähennellä täydellistä talvipyörää. Jos oikein kaivaa parannusta, niin sisäänkulku vois olla helpompi ja tavaratilaa vois olla enemmän.

Hengittäminen vaikeutuu, koska
Biohakkerit kirjoitti:Kylmäaltistus kasvoihin aiheuttaa kylmäshokin lisäksi sukellusrefleksin, jonka tuloksena syke laskee (bradycardia).

ja kurkunpää pyrkii sulkemaan hengitystien.
Kylmään voi opetella sopeutumaan Biohakkerien hyvillä ohjeilla ja asentamalla tyylikkään tuulilasin. :D

Minusta Räntiksen ulkonäkö parani.