The Great Baltic Sea Ride 2014

Haaveiletko kokoontumisesta muiden harrastajien kesken? Ota selvää missä tapahtuu tai ota aloite omaan käteen!
Avatar
ajou
Sisällöntuottaja
Viestit: 1482
Liittynyt: 26 Marras 2006, 20:24
Paikkakunta: Espoo - Järvenperä

Re: The Great Baltic Sea Ride 2014

Viesti Kirjoittaja ajou »

Hellou

Samanlaista se tiestö siellä syvemmälläkin Keskuspuistoa on kuin sun duunireitilläsikin. Osa asfalttia ja osa hyvää ja tasaista hiekkatietä. Sitä Keskuspuiston reunaahan sinä päivittäin radan vartta ajaessasi menet. Ei tule olemaan Milanillakaan mitään ongelmia, ainakaan niillä reiteillä, missä minä olen ajanut.

Artsi

PS Arcus velomibiilin tuotanto on alkanut, eli muotti on valmis.
Katso http://arcusvelomobile.com

Terveisin Artsi
Arto Joutsimäki
050-4655 657
Jouta Quad (Arcus III)

Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Re: The Great Baltic Sea Ride 2014

Viesti Kirjoittaja terppa »

Jes! näyttäisi siltä, että mä pääsisin joukon jatkoksi ja jos menee niin kuin elokuvissa niin toi maanantaipäiväkin on vapaa eli saattaisi saattaa karavaania loppuun saakka :)

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

VeloWagon
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 216
Liittynyt: 25 Maalis 2013, 23:17
Paikkakunta: Vantaa

Re: The Great Baltic Sea Ride 2014

Viesti Kirjoittaja VeloWagon »

Hyvä Terppa! Sitten olis ainakin kaksi kotimaista koppista saattojoukoissa! :D

Mango tour 2013 (kolaroitu käyttökelvottomaksi 2016), Bakfiets laatikkopyörä 2011, Basso Reef kilpapyörä 2008

Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3837
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: The Great Baltic Sea Ride 2014

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Keskuspuistolle on aina vaihtoehtona ajaa radanvartta kokomatka keskustaan, mutta pitää katsoa miten kova tuo pohja on tuolla suunnitellellulla välillä ja samalla miettiä onko Helsingin keskustan ulkopuolella jotain nähtävyyksiä mitä halutaan näyttää vieraille joka muuttaisi suunniteltua reittiä

TMS
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 959
Liittynyt: 17 Kesä 2008, 09:34
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: The Great Baltic Sea Ride 2014

Viesti Kirjoittaja TMS »

Mullakin on kyllä tarkoitus tulla joukon jatkoksi, mutta asia varmistuu kyllä vasta myöhemmin.

ajarmala
Sisällöntuottaja
Viestit: 1999
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 00:17
Paikkakunta: Nummela, Vihti
Viesti:

Re: The Great Baltic Sea Ride 2014

Viesti Kirjoittaja ajarmala »

TMS kirjoitti:

Mullakin on kyllä tarkoitus tulla joukon jatkoksi, mutta asia varmistuu kyllä vasta myöhemmin.

Minä taas ajattelin yhyttää heidät jo sunnuntaina 13.7. kun ajelevat Somerolta ja pyyhkäisevät melkein tästä Nummelan ohitse 110-tietä. Mutta katotaan nyt, kuinka tuon järkkäisi.

--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)

TMS
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 959
Liittynyt: 17 Kesä 2008, 09:34
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: The Great Baltic Sea Ride 2014

Viesti Kirjoittaja TMS »

Mulla on suunnitelmissa ajaa heitä Turkuun vastaan ja sitten letkan mukana Oittaalle. Eli jos soitellaan matkan varrelta niin varmasti letkaan liittyminen Somerolla onnistuu. Tarkoitus on olla porukan mukana myös seuraavana kaupunkipäivänä.

ajarmala
Sisällöntuottaja
Viestit: 1999
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 00:17
Paikkakunta: Nummela, Vihti
Viesti:

Re: The Great Baltic Sea Ride 2014

Viesti Kirjoittaja ajarmala »

TMS kirjoitti:

Mulla on suunnitelmissa ajaa heitä Turkuun vastaan ja sitten letkan mukana Oittaalle. Eli jos soitellaan matkan varrelta niin varmasti letkaan liittyminen Somerolla onnistuu. Tarkoitus on olla porukan mukana myös seuraavana kaupunkipäivänä.

Joo, pitää vielä pohtia ohjelmaa sunnuntaille. Jos vaikka ajaisi Nummelasta Somerolle, Somerolta letkassa Oittaalle ja Oittaalta takaisin Nummelaan. Saisi siitä ainakin kilometrejä kisaan ;-)

--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)

Avatar
ajou
Sisällöntuottaja
Viestit: 1482
Liittynyt: 26 Marras 2006, 20:24
Paikkakunta: Espoo - Järvenperä

Re: The Great Baltic Sea Ride 2014

Viesti Kirjoittaja ajou »

Olen tulossa 13. pvä Arcusilla tod. näk. Somerolle ja olen sitten lopun ajan kuvioissa mukana.
Onkos kuinka moni jäämässä yöksi Oittaalle?
Kyselin juuri vapaata mökkiä, vastausta odotellen.

Petja, oletko ollut muihin tiedotusvälineisiin yhteydessä? Kymmenen uutiset on tulossa Hkiin kuvaamaan, kunhan saamme jonkunlaisen tarkemman aikataulun tuolle 14. päivälle.

Artsi

Terveisin Artsi
Arto Joutsimäki
050-4655 657
Jouta Quad (Arcus III)

Avatar
Premnas
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2652
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 20:47
Paikkakunta: Kaarina

Re: The Great Baltic Sea Ride 2014

Viesti Kirjoittaja Premnas »

Olin unohtanut tämän kokonaan vaikka Pieter tätä mainostikin. Mä mietin osallistumista mutta toisaalta en voisi ajaa kovin pitkälle kun 14. päivä on taas aikainen herätys töihin. Ehkä korkeintaan Turku-Paimio tai jotain. Toinen seikka oliskin sitten se että opinko käyttään tuota ohjausta niin tarkasti et uskallan lähteä porukkaan mukaan :oops: . Ja kolmanneksi se et pysynkö vauhdissa mukana :D . Mut toisaalta kiinnostaisi nähdä muitakin kinnereitä.

HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.

Avatar
Stapani
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 848
Liittynyt: 16 Touko 2008, 20:43
Paikkakunta: 00920 Helsinki

Re: The Great Baltic Sea Ride 2014

Viesti Kirjoittaja Stapani »

Sinne letkan mukaan vaan, Premnas.
Niillä on kimpsut ja kampsut mukana ja
eiköhän ne hitaimman ehdoilla aja, niin
varmaan mukana pysyt. Ja onhan sulla vielä
aikaa totutella ohjaukseen, mullakin kesti
vähän aikaa.

Mulla valitettavasti 13.7 on duunipäivä, mutta
14.7 ajattelin tulla kinnereitä katsomaan
jossain vaiheessa.........

Tapani

Catrike Speed 3x26 2011
Quest XS Carbon 2015 "Kinuski"

Avatar
Premnas
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2652
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 20:47
Paikkakunta: Kaarina

Re: The Great Baltic Sea Ride 2014

Viesti Kirjoittaja Premnas »

No muttaku mä ajan niiin hiljaa ettei se ole lähelläkään 30kmh keskinopeutta :D . Onhan tässä vielä kuitenkin viikko aikaa, mistä sitä tietää mitä sen aikana tapahtuu ajotyylissä.

HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17761
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: The Great Baltic Sea Ride 2014

Viesti Kirjoittaja PW »

Premnas kirjoitti:

No muttaku mä ajan niiin hiljaa ettei se ole lähelläkään 30kmh keskinopeutta :D . Onhan tässä vielä kuitenkin viikko aikaa, mistä sitä tietää mitä sen aikana tapahtuu ajotyylissä.

Juu, meet vaan sinne satamaan vastaan ja letkaan mukaan niin pitkälle ku huvittaa.

Petri

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Re: The Great Baltic Sea Ride 2014

Viesti Kirjoittaja terppa »

Premnas kirjoitti:

No muttaku mä ajan niiin hiljaa ettei se ole lähelläkään 30kmh keskinopeutta :D . Onhan tässä vielä kuitenkin viikko aikaa, mistä sitä tietää mitä sen aikana tapahtuu ajotyylissä.

Ei varmaan reissukamat päällä ja letkassa keskarit ole 25kmh kummempaa jollei sitten kaikki satu olemaan nuoria urheilijoita mitä kyllä epäilen :) Ohjaukseenkin tottuu ;) eli mukaan vaan!

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
ajou
Sisällöntuottaja
Viestit: 1482
Liittynyt: 26 Marras 2006, 20:24
Paikkakunta: Espoo - Järvenperä

Re: The Great Baltic Sea Ride 2014

Viesti Kirjoittaja ajou »

Tapanille ja muille Helsingissä mukaan haluaville tiedoksi, että Oittaalta lähdetään 14.7. tod. näk klo 9-10 kieppeillä Oulunkylän ja Keskuspuiston kautta kohti keskustaa. Siellä pyöritään varmaankin Kauppatorin nurkilla ja sitten iltapäivällä klo 15 paikkeilla Kansalaistorilla siinä Sanomatalon ja Musiikkitalon välissä. MTV:n kuvausruhmän pitäisi tulla paikalle ja siitä porukka lähtee sitten klo 17 paikkeilla Baanaa pitkin kohti Länsisatamaa.

Terv. Arto "Arcus" Joutsimäki

Terveisin Artsi
Arto Joutsimäki
050-4655 657
Jouta Quad (Arcus III)

Vastaa Viestiin