Kinneri reissu Ranskassa 2017

Haaveiletko kokoontumisesta muiden harrastajien kesken? Ota selvää missä tapahtuu tai ota aloite omaan käteen!
Avatar
PW
KOM
Viestit: 17761
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Kinneri reissu Ranskassa 2017

Viesti Kirjoittaja PW »

http://3wheels4france.eu/
Pykäävät tuommosta reissua kinnereille, ens kesäks.
http://3wheels4france.eu/riders.html Kuka tunnustaa? Yks Suomesta lähössä reissulle :wink:

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
Saukki
Sisällöntuottaja
Viestit: 1272
Liittynyt: 23 Huhti 2014, 21:46
Paikkakunta: Kälviä
Viesti:

Re: Kinneri reissu Ranskassa 2017

Viesti Kirjoittaja Saukki »

PW kirjoitti:

http://3wheels4france.eu/
Pykäävät tuommosta reissua kinnereille, ens kesäks.
http://3wheels4france.eu/riders.html Kuka tunnustaa? Yks Suomesta lähössä reissulle :wink:

Just huomasin tämän itsekin ja olin tulossa samaa tiedustelemaan täältä, mutta tietenkin tämä on jo vanha juttu täällä foorumilla :lol:
Kukahan se mahtaa olla?

Saukki
Saukki.com
YouTube - The Velomobile Channel
Quatrevelo, Azub Max 26"

"Käläviällä on vain hulluja ja pyöräilijöitä." -Paikallinen sanonta

olofjern
Viestit: 10
Liittynyt: 29 Marras 2016, 21:46

Re: Kinneri reissu Ranskassa 2017

Viesti Kirjoittaja olofjern »

Minä tunnustan.
Idean sain kun tilasin uusi kinneri ranskasta. Kinnerin nimi on Mulsanne ja se on uusi tuote mutta aika tavallinen. Lähdin mukana 3wheels4france koska halusin näyttää tuo kinneri ranskan kansalle. Kyllä olisi hyvää jos joku muu suomesta voisi tulla mukana. Luulen että vielä on avoimia paikkoja.

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17761
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Kinneri reissu Ranskassa 2017

Viesti Kirjoittaja PW »

olofjern kirjoitti:

Minä tunnustan.
Idean sain kun tilasin uusi kinneri ranskasta. Kinnerin nimi on Mulsanne ja se on uusi tuote mutta aika tavallinen. Lähdin mukana 3wheels4france koska halusin näyttää tuo kinneri ranskan kansalle. Kyllä olisi hyvää jos joku muu suomesta voisi tulla mukana. Luulen että vielä on avoimia paikkoja.

Onnea matkaan, varmaan hieno reissu! Poljetko samalla reissulla uuden kinnerin Suomeen?
Tarttee miun lisätä kinnerirekisteriin Mulsanne Suomeen tulevaksi :mrgreen: Suomen kinnerikanta monipuolistuu, ens keväänä ainakin kaks uutta mallia tulollaan.

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

olofjern
Viestit: 10
Liittynyt: 29 Marras 2016, 21:46

Re: Kinneri reissu Ranskassa 2017

Viesti Kirjoittaja olofjern »

Mulla en ole aikaa poljeta kinneri Suomeen. Sen täytyy lähteä rahtilla Trieristä Suomeen. Työ kutsuu minua takaisin

Avatar
Saukki
Sisällöntuottaja
Viestit: 1272
Liittynyt: 23 Huhti 2014, 21:46
Paikkakunta: Kälviä
Viesti:

Re: Kinneri reissu Ranskassa 2017

Viesti Kirjoittaja Saukki »

olofjern kirjoitti:

Minä tunnustan.
Idean sain kun tilasin uusi kinneri ranskasta. Kinnerin nimi on Mulsanne ja se on uusi tuote mutta aika tavallinen. Lähdin mukana 3wheels4france koska halusin näyttää tuo kinneri ranskan kansalle. Kyllä olisi hyvää jos joku muu suomesta voisi tulla mukana. Luulen että vielä on avoimia paikkoja.

Onnea matkaan! Varmasti hieno reissu tulossa.
Niin kuin tuolla Facebookin puolella sanoin, ei oikein ole mun juttu tämä reissu, vaikka varmasti saattaisi hauskaa ollakin. Mutta olisi kiva kuulla jotain kommenttia reissusta. Kirjoitathan sitten tännekin jotain pientä matkakertomusta? Niin ja Mulsannesta olisi myös kiva kuulla kokemuksia :wink:

Saukki
Saukki.com
YouTube - The Velomobile Channel
Quatrevelo, Azub Max 26"

"Käläviällä on vain hulluja ja pyöräilijöitä." -Paikallinen sanonta

olofjern
Viestit: 10
Liittynyt: 29 Marras 2016, 21:46

Re: Kinnerireissu Ranskassa 2017

Viesti Kirjoittaja olofjern »

Hei kaikki Helsingin kinneristit. Huomenna, perjantai 7.7. lähtee team Rynkeby matkalla Pariisiin. He lähtevät kansalaistorilta kl 12. Minä aloitan myös mun matka sieltä kl 12. Olen ajatellut ajaa team Rynkebyn perässä. Olemme matkalla samaan laivaan. Jos haluat nähdä Mulsanne (tai minä) voisit tulla sinne. Olen helppo löytää, se on se sininen kinneri joka et ole ennen nähnyt. Olof Jern

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17761
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Kinneri reissu Ranskassa 2017

Viesti Kirjoittaja PW »

Olofilla ollu vastoinkäymisiä siirtymä taipaleella enemmän ku tarpeeks. Ensin vaihteen siirtäjä särkyi, sitten flevo katto irtosi tuulessa, repi nenän ruvelle ja ilmeisesti kinneriinkin jotain ongelmaa :? Joutui ilmeisesti hommaamaan autokyydin lähtöpaikalle - joskus se reissaaminen on tommosta, toivotaan onnen kääntyvän.

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Vastaa Viestiin