jori kirjoitti:Mahtava potretti!
Tuosta Nokian radastahan alkaa muodostua nojapyöräilyn Mekka.
Tuliskohan tästä nyt se kuuluisa uusi Nokia
Petri
jori kirjoitti:Mahtava potretti!
Tuosta Nokian radastahan alkaa muodostua nojapyöräilyn Mekka.
Tuliskohan tästä nyt se kuuluisa uusi Nokia
Petri
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Kiitokset Tepolle, kiva oli poiketa ja tavata muita.
Helmin kanssa ajeltiin 3 kierrosta lämmittelyitä, ja sitten lähdettiin tunnin ajoa ajamaan. 25 min kohdalla Helmi odotetusti totesi, että täähän on tylsää hommaa, maisemat on jo nähty. Osittain taisi olla niinkin, että tympi kun oltiin radan hitaimmat. Toki varmaan hitaimpia oltais oikeassakin tunnin ajossa, joten saatan päätyä ajamaan sen yksin.
Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python
"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"
tavasti kirjoitti:Helmin kanssa ajeltiin 3 kierrosta lämmittelyitä, ja sitten lähdettiin tunnin ajoa ajamaan. 25 min kohdalla Helmi odotetusti totesi, että täähän on tylsää hommaa, maisemat on jo nähty. Osittain taisi olla niinkin, että tympi kun oltiin radan hitaimmat. Toki varmaan hitaimpia oltais oikeassakin tunnin ajossa, joten saatan päätyä ajamaan sen yksin.
Sulla oli kyllä mahottoman kilpailuhenkinen apumoottori.
Henri
- Henri -
Pyörinä omasta päästä muokatut Sascha -» Sascha Evo ->> Sascha eVo (sähkö), LSL ja PYSTY pyörä -» Nopsilla
Taisi olla niin että tämä Helmi niminen apumoottori , huomas että kuka tässä työt tekee. Kuski vaan makoilee eressä ja on polkevinaan. Että kyllä siinä epis viilis nousee aika pian , pisteet Helimille.
Ensi viikonloppuna 17.-18.8. olisi mahdollista päästä radalle, mahdollisesti viimeistä kertaa tänä syksynä. Ainakin kuukauden eteenpäin kaikki viikonloput ovat ratakalenterissa jo varattuja.
Kovin sateista vaan ennustelevat viikonlopulle . Bike2c24:n aikataulu sanelee mahdollista radalla vierailuajankohtaa (Ristretto kun on sateelle herkkä), eli selviää lähempänä sääennusteiden tarkentuessa. Ilmoittelen siitä lähempänä.
Jos kiinnostaa tulla radalle, niin ilmoitelkaa siitä meikäläiselle, joko tähän alle tai yv:llä.
Jos vaan saisi muut hommat pakettiin niin voisin tulla ajelemaan ja samalla renkaita kokeilemaan, tiellä en noilla viitsi... Onko porukalla minkälaista hahmotelmaa jotta mihin aikaan?
Nojasyklismiä vuodesta 2010
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
terppa kirjoitti:Jos vaan saisi muut hommat pakettiin niin voisin tulla ajelemaan ja samalla renkaita kokeilemaan, tiellä en noilla viitsi... Onko porukalla minkälaista hahmotelmaa jotta mihin aikaan?
Eiks sunnuntai 08-20 oo semmoinen perinteinen?
Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python
"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"
Tällä hetkellä ennustelevat sunnuntaille parempaa säätä kuin lauantaille.
Aloitellaan aamusta, jos keli on ok. Katsotaan sääennusteet huomenna uudestaan, ja lyödään sitten aikatauluja lukkoon.
Ota noista ennusteista selvä, vettä sataa tai sitten ei. Sunnuntaina aamupäivä lienee otollisin ajankohta radalla vierailuun, katsotaan miten kehittyy.
Uhkaavasti alkaa näyttää siltä, ettei Ristrettoa taideta nähdä huomenna radalla. Mutta terppa on tulossa ja itsekin yritän ajella sen mitä jalka sietää. Jorilla oli myös aikomus poiketa katsomassa Ristrettoa, saas nähdä miten nyt käy.
Ite ajattelin ilmaantua radalle siinä klo 9-10 aikoihin.
EDIT: ei ilmaannu Ristretto radalle, kuljetuskaluston kanssa kuulemma ongelmia .
Pari Mangoa kyllä kiersi ahkerasti vaikka Ristretto ei päässytkään. Rengastestit tuli suoritettua ja mieltä vaivaavat asiat selvisi kun 5 variaatiota kokeili ja taisi löytyä kisarengas kokoonpano... Kiitokset Tepolle radan järjestämisestä ja kaikesta pienestä avusta ja tietenkin seurasta
https://skydrive.live.com/redir?resid=8 ... 26X8jk&v=3
Koitan laittaa jollain Excelin tyylisellä ohjelmalla epätieteellisiä tuloksia näkösälle ja pyydän sitten insinööreiltä laskuapua spekulaatioihin ja foorumikisailuun.
Jos vaikka lämmittelyyn: Jos Milan maksaa 10 000€ ja sen ilmanvastuskerroin on 0,055 ja Mangon 0,136. Sitikan kulutus Mango katolla on 5,1l sataselle joista Mangon osuus on 0,4l/100km ja kattotelineiden arviolta 2dl niin kuinka monta vuotta kestäisi tienata polttoaineiden hinnalla Milan jos kisa- ja yms. matkoja tulee vuodessa 1500km auton katolla kun dieselin litrahinta on 1,479€
Nojasyklismiä vuodesta 2010
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Kiitokset vaan terpalle, yksin tuskin olisi tullut kierrettyä rataa kolmea tuntia . Yllättävän hyvin jalka sieti päivän ajot (78 km), mitä nyt jälkikäteen sai taas buranaa vetää naamariin.
Alisen Pizzeriassa poikettiin ajorupeaman jälkeen, hyvin maistui pitsa onnistuneen päivän jälkeen.
Sateiltakin vältyttiin, suurimman osan ajasta paistoi aurinko .
Mieluusti olisin tullut paikalle, vaan muuta oli koko päiväksi.
Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python
"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"