Strava Club "Recumbent Racing Finland (RRF)" luotu

Keskustelualue kotimaiselle yhdistystoiminnalle.
Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Strava Club "Recumbent Racing Finland (RRF)" luotu

Viesti Kirjoittaja mhelander »

Huolimatta melkoisesta myrskystä vesilasissa BROL:ssa, ja siitä ettei palvelusta löydy pahemmin kerhoja Suomesta, niin perustin otsikon mukaisen privaatti klubin.

Klubi on ainakin alkuun suojattu, siis siihen pääsee moderaattorin eli minun hyväksymänä. Vähän samaan tapaan kuin kilometrikisaan.

Jos olet nykyinen tai kiinnostunut Stravan käyttäjä niin tervetuloa mukaan. Laita YV:tä niin saat koodin jolla pääset mukaan.

Vähän taka-ajatuksena on ryhmittyä nojailijoina jotta voidaan suurempana joukkona nostaa ääntä mikäli BROL:n mukaista KOM:ien ulos-liputusta ja muuta syrjintää alkaa meidänkin kamaralla tapahtua...

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

Avatar
vuoltu
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 383
Liittynyt: 02 Marras 2011, 12:35
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Strava Club "Recumbent Racing Finland (RRF)" luotu

Viesti Kirjoittaja vuoltu »

Olen pohtinut jo jonkin aikaa josko maksaisi "premium member" maksun Stravasta. Ne jotka ovat jo jonkin aikaa premium statuksella voisivat ehkä kertoa tuntemuksia?

Savenmaan Trike "Taipale" 2011 May -> / Raptobike Lowracer 2013 September -> Dual 700C Raptobike (lowracer) 2015 January

Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Strava Club "Recumbent Racing Finland (RRF)" luotu

Viesti Kirjoittaja mhelander »

Joo mä ostin vuodeksi premiumin. Ei mainittavaa etua mutta kesällä maantieajoista sai power- ja muuta statistiikkaa helpolla näkyviin.

Saman saa jos lataa tietsikan Golden Cheetah -softalla samat lenkit Garminsta mutta ei tule tehtyä.

Voi olla etten jatka Premium-tilausta kunhan happanee.

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

Vastaa Viestiin