Millä ja kuinka kovaa Nokialla

Keskustelualue kotimaiselle yhdistystoiminnalle.
Avatar
jooseha
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 5150
Liittynyt: 09 Kesä 2009, 22:43

Re: Millä ja kuinka kovaa Nokialla

Viesti Kirjoittaja jooseha »

Tällä kertaa ajan 200 metriä Luggarionilla. Pidemmät matkat ajan omalla kalustolla. Nopeus on vielä päättämättä :roll:

Vilijami kirjoitti:

Ehkä pärjään Nokialla yhdellä vaihteella?

Varmasti pärjäät, jollet ahnehdi liian isoa välitystä. Itse olen ajanut alamäkeä lukuun ottamatta yhdellä vaihteella.

jviirret kirjoitti:

Jututkin saa poristua radalle, ettei senkään vuoks tarvi varikkopysähdyksiä venyttää ;)

Ei taida 12 tuntia takapenkkiläiselle riittää :lol:

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Millä ja kuinka kovaa Nokialla

Viesti Kirjoittaja jviirret »

PW kirjoitti:

Kyllähän saadaan sovittua tauot - niitä vaan helpost tulee enemmän, riippuen pidätyskyvystä ja polvivaivoista ym :wink:

Semmonenkin tuli mieleen, että mikäs pakko siinä on molempien istua koko päivää kyydissä? Eikös sitä voi välillä ajaa yksinkin kun kaveri on tauolla? Tai jos toisen polvet pettää 8h kohdalla ni ajelee yksin loput 4h, ettei toinen ole turhana painona kyydissä.

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Avatar
tavasti
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2745
Liittynyt: 06 Elo 2007, 10:55
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Millä ja kuinka kovaa Nokialla

Viesti Kirjoittaja tavasti »

PW kirjoitti:

Hieman viimetippaan jäi reenaaminen, Virossa lajinmukasta (tandem) reeniä. Pisin päivämatka vajaa 90km - nopeus maltillista alle 20km/h (arvio).
Eilen ajoin Taipasaarelta Imatralle Helsinkinnojakilla, Lappeenranta Imatra välin (n.40km) keskari oli n.22km/h :? En nyt täysiä polkenut mutta lopussa olin aika sippi :oops: 12h tuntuu taas aivan mahottomalta suoritukselta mutta ehkä Tavasti työntää takaa ja kovaa :mrgreen:

No en tiedä kuinka kovaa minä poljen, mutta nyt väittäisin, että paremmassa vedossa alkaa olla kuin viime vuonna. Viime vuonna oli ennen kisoja alla 180 km, nyt on jo 462, ja lomaa vielä 9 päivää. Ja polvikaan ei kiukkua niin pahasti kuin viime vuonna (paremmin tiedossa mikä on vikana).

Eli jos sä ja pyörä olette samassa kunnossa kuin viime vuonna, niin eiköhän me hyvin tää homma hoideta. Ja jos ei hyvin, niin ainakin näyttävästi?

Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python

"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17761
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Millä ja kuinka kovaa Nokialla

Viesti Kirjoittaja PW »

tavasti kirjoitti:
PW kirjoitti:

Hieman viimetippaan jäi reenaaminen, Virossa lajinmukasta (tandem) reeniä. Pisin päivämatka vajaa 90km - nopeus maltillista alle 20km/h (arvio).
Eilen ajoin Taipasaarelta Imatralle Helsinkinnojakilla, Lappeenranta Imatra välin (n.40km) keskari oli n.22km/h :? En nyt täysiä polkenut mutta lopussa olin aika sippi :oops: 12h tuntuu taas aivan mahottomalta suoritukselta mutta ehkä Tavasti työntää takaa ja kovaa :mrgreen:

No en tiedä kuinka kovaa minä poljen, mutta nyt väittäisin, että paremmassa vedossa alkaa olla kuin viime vuonna. Viime vuonna oli ennen kisoja alla 180 km, nyt on jo 462, ja lomaa vielä 9 päivää. Ja polvikaan ei kiukkua niin pahasti kuin viime vuonna (paremmin tiedossa mikä on vikana).

Eli jos sä ja pyörä olette samassa kunnossa kuin viime vuonna, niin eiköhän me hyvin tää homma hoideta. Ja jos ei hyvin, niin ainakin näyttävästi?

Miun pitää oikeesti alkaa treenaamaan :mrgreen:

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17761
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Millä ja kuinka kovaa Nokialla

Viesti Kirjoittaja PW »

Kyllä kai mie 200m ajan RR:llä, vaikka harjotus ja säädöt silläkin on vielä vaiheessa.
Ilmottautuneiden luetteloa selatessa huomasin, ett meidän masters sarjassa on ainakin yks nimi lisää - eikä taso ainakaan heikkene, MikaL:n myötä 8)

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Syväri
Sisällöntuottaja
Viestit: 1236
Liittynyt: 24 Kesä 2011, 14:35
Paikkakunta: Ilmajoki

Re: Millä ja kuinka kovaa Nokialla

Viesti Kirjoittaja Syväri »

Viime vuonna tunnin ajossa 31.8km. Jos nyt samaan pääsis niin hyvä :roll: 150km oon nojakilla nyt ajanut, 2 viikon aikana. :oops:
"Sprinttipyörän" otan nokialle, eli sellanen omavalmisteinen sinkula 406 renkailla. Eteen ostin uuden renkaan, schwalben duranon, koska vanha oli niin tiukka vanteelle ettei asettunut suoraan. Toistaiseksi oon tyytyväinen, ei ole 6 barin paineillakaan epämukava ajaa. Nopeuteen tuskin auttaa enää muu kuin treenaaminen :roll:

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17761
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Millä ja kuinka kovaa Nokialla

Viesti Kirjoittaja PW »


Mielikuvaharjotuksena voi kattoo, vaikka tämän kisavideon - sitäkään aikaa ei tartte ite harjotella :mrgreen:

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Vastaa Viestiin