Kiitos vain omasta ja poikani puolesta. Meillä oli hyvä reissu. Pieni moka sattui kun unohdin ajanottochipin pyörään kiinni, mutta onneksi ei oltu ehditty Nokian kylpylää kauemmas kun sain asiasta viestin
irakas kirjoitti:
Onnea Jukalle Suomen hitaimman kuskin Suomen mestaruudesta! Keskittymiskykyä parhaimmillaan. Auttoikohan hommassa paljon yksipyöräisellä ajoharjoitukset?
Joo, tosiaan, ensimmäistä kertaa voitin tuolla jonkun kilpailun kokonaan
Ei yksipyöräisellä ajosta varmasti haittaa ole, vaikka ihan erilaista sillä tasapainoilu on. Suurin syy on pyörävalinta. Savenmaan Matkaajassa saa pystyn ajoasennon ja täysin heilurittoman ohjauksen kun säätää tangon sopivasti.
Jukka
Viimeksi muokannut jviirret, 02 Elo 2015, 20:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lauantaina sää oli kurja, mutta seura teki siitä silti mukavan Tänään onneksi aurinko suosi meitä niin oli kivempi ajaa pitkää matkaa!
Erityiskiitos Tepolle järjestelyistä sekä tästä päivästä Tavastille ja Samuelille kun sain roikkua peesissä välillä useammankin kierroksen. Tietty oli kiva poristakkin siinä samalla
Ootte te kaikki kyllä niin hyviä tyyppejä!
Griffinit pääsi turvallisesti kotiin. Kiitos ja kumarrus!
Viimeksi muokannut Salsa, 02 Elo 2015, 20:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olen pyörän käyttäjä, en sen huoltaja.
HPV Gekko Fx 2013-> Optima Baron XS 2014-> Performer Toscana 20/26 2015->
Iso käsi järjestelyistä ja Tepolle vielä hatunnosto ja kumarrus! Homma toimi loistavasti ja kivaa oli. Tuomolle suurkiitos matkaseurasta tänään radalla. Yksi ehdotus ensi vuodelle harkittavaksi, 200 m seisovalla lähdöllä. Lataan lähipäivinä omat kuvani kaikkien saataville, tänään ei ehkä ehdi vaikka kotona jo olenkin, kun täytyy lähteä iltalenkille
Lauantaina sää oli kurja, mutta seura teki siitä silti mukavan Tänään onneksi aurinko suosi meitä niin oli kivempi ajaa pitkää matkaa!
Erityiskiitos Tepolle järjestelyistä sekä tästä päivästä Tavastille ja Samuelille kun sain roikkua peesissä välillä useammankin kierroksen. Tietty oli kiva poristakkin siinä samalla
Ootte te kaikki kyllä niin hyviä tyyppejä!
Griffinit pääsi turvallisesti kotiin. Kiitos ja kumarrus!
Kiitosta vaan itsellesikin vaikka liian kovaa ajoit.
Ei pysynyt perässä vaikka kuinka pyristeli, ja 9 tunnin kohdalla päätin lopettaa. Polvet ei kestäneet.
( enkä halua alkavaa lomaviikkoa olla rampana, + muita tekosyitä)
Hatunnosto ja iso käsi kaikille naiskuskeille! Ei pysy heikot mukana teidän vauhdissa.
Tack för det. Tror du, att magproblemet ledde till svaga ben? Det är otroligt hur mycket kraft man tappar, när man är kall. Jag kunde knappast simma 50 meter i kanske 4 grader. Nästa lika dåligt har jag presterad på cykeln när jag klädde inte så väl och hade en paus och hade trampat så, att jag var trött. Jag kunde inte hålla takten, som jag hade före pausen efteråt. Mina ben värmade inte helt ens trampande hårt upp kullar. Bättre lycka och utrustning nästa gången.
Hatunnosto ja iso käsi kaikille naiskuskeille! Ei pysy heikot mukana teidän vauhdissa.
Kiitos! (Mun vauhdissa kyllä pysyy, kun en millään pysynyt edes kenenkään peesissä, paitsi jos edellä ajava ystävällisesti sopeutti nopeutensa omaan nopeuteeni... siis hitauteeni...). Olipa mukava viikonloppu, lauantain koleutta ja takakurvin/suoran vastatuulta lukuunottamatta! Nyt on taas olo semmoinen, että voisi hypätä vaikka nojapyörän päälle! Polvet on vähän kankeat, muuten ei mittään ihmeellistä - kiitos heppageelin! Ai, paitsi että etureisien alaosat on näköjään taas saaneet "aurinkoihottumaa" . On ilmeisesti auringon ja tekokuidun yhteistyön aikaansaannosta.
Ensi vuonna nähdään! Viimeistään.
Viimeksi muokannut musti&siippa, 03 Elo 2015, 10:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kiitos täältäkin Tepolle ja muille järjestelyihin osallistuneille - mukava viikonloppu oli. Hienoo ett porukkaa oli enemmän ku koskaan ja uusiin nojailijoihin sai tutustua.
Omalla kohdalla plussaa oli se ett pääsin maaliin joka lajissa, tuloksilla ei voi kylläkään kehua. Tämmönen vanha mies ei voi kunnollla valmistautumatta kuvitella pärjäävänsä edes itsensä kanssa - ensi vuonna täytyy urheilla etukäteen jos meinaa parantaa.
Positiivinen yllätys oli myös se ett pystyin ajamaan Joosen Isopythonia ja Tavastin kiertopalkinto pythonia, auttavasti - herra Zeniä en vielä tavannut mutta ymmärsin ett voin käyttää ensimmäisen asteen Pythonautti titteliä
+:lle menee myös se ett PW1:nen kesti kuin kestikin kasassa 200m ja tunnin ajon. Henkseli systeemi tukevoitti pyörää ja piti kuskin paikoillaan polkiessa - ratas on vaan niin suuri ett tarttee hankkia lihaksia jotta kulkee - mutt nyt ei oo enää välityksistä kiinni
Kaikille mukana olleille naisille suuri kunnianosoitus - en pärjännyt ees naisten sarjassa. Vaikka 6h kisassa ohittelin Sallaa ni viihdyin liian kauan varikolla ja jäin monta kierrosta matkassa - Susannan vauhtiin ei taas ollu mitään jakoa - kisan kauneinta pyöritystä, ei hajonnu tuntienkaan jälkeen.
Rompetorilta tarttui mukaan kaikkee kivaa ja halpaa - jos niiden ympärille joskus syntys pyöriä
Sekin on lohduttava tieto ett kaikki Terotkin on kuitenkin ihmisiä, eikä KONEITA
Ensi vuonna näissä merkeissä
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Kiitoksia taas järjestäjille ja kanssamatkaajille, nasta reissu jälleen kerran.
Rento meininki ja tosi mukava nähdä uusia kasvoja ja härveleitä kuvioissa.
Viimeksi muokannut Stapani, 03 Elo 2015, 12:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kiitos järjestäjille ja matkaseuralaisille! Kertakaikkisen upea oli tapahtuma, jatkossakin osalistun!
Teoriani siitä, että treenikilsoilla on korrelaatio kisakilsoihin sai jonkinlaista vahvistusta: kaikki jotka ajoivat minua enemmän olivat treenikilsojakin keränneet enemmän.
Itsellä oli ennen lauantaita tänä vuonna 412 km, ja 12h sain kasaan jotain 215 km luokkaa. Olen erittäin tyytyväinen omaan tulokseen.
Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python
"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"
Ensikertalaisen silmin sanottakoon että erittäin onnistuneet järjestelyt kaikin puolin! Järjestelyjen onnistumisen lisäksi, porukka oli erittäin mukavaa ja oli helppo tulla keskusteluihin mukaan vaikkei ketään tuntenut entuudestaan. Kiitos kaikille!
Katsomassa käyneet ystäväni totesivat 12h ajosta ettei laji ole kovin katsojaystävällinen. Vaikea sanoa miten asiaa voisi kehittää, saati onko vielä tässä mittakaavassa tarvetta
Katsomassa käyneet ystäväni totesivat 12h ajosta ettei laji ole kovin katsojaystävällinen. Vaikea sanoa miten asiaa voisi kehittää, saati onko vielä tässä mittakaavassa tarvetta
Jotta lajissa olisi jotain katsottavaa, siinä pitäisi olla:
1) likimanin tasaväkisiä kilpailijoita useampia pareja, käytännössä vaatisi reilusti enemmän porukkaa
2) online tai edes sinne päin tulostaulu.
Eli kunhan tuo kohta 1 korjaantuu (extrapoloiden osalistujamääristä noin vuonna 2042), niin voidaan tuo kohta 2 korjata. Ja sitten on tietysti kysymys, miksi pitäisi olla katsojaystävällinen?
Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python
"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"
Katsomassa käyneet ystäväni totesivat 12h ajosta ettei laji ole kovin katsojaystävällinen. Vaikea sanoa miten asiaa voisi kehittää, saati onko vielä tässä mittakaavassa tarvetta
Jotta lajissa olisi jotain katsottavaa, siinä pitäisi olla:
1) likimanin tasaväkisiä kilpailijoita useampia pareja, käytännössä vaatisi reilusti enemmän porukkaa
2) online tai edes sinne päin tulostaulu.
Eli kunhan tuo kohta 1 korjaantuu (extrapoloiden osalistujamääristä noin vuonna 2042), niin voidaan tuo kohta 2 korjata. Ja sitten on tietysti kysymys, miksi pitäisi olla katsojaystävällinen?
Ehkä tuo kohta 2) olisi sellainen asia johon voisi panostaa joskus lähitulevaisuudessa, ihan kilpailijoiden huviksi. Olisi hauska seurata paljonko on tullut kilsoja virallisesti alle kisan aikana. Paras kierrosaika, viimeisin kierrosaika ja kierrosten(kilometrien yhteismäärä) olisi hyvä nähdä maaliviivan jälkeen. Vaatisi tosin jo aika ison näytön...