Nokian tapahtuma 6.-7.8.2016, vastuuhenkilöitä kaivataan

Keskustelualue kotimaiselle yhdistystoiminnalle.
Avatar
tavasti
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2745
Liittynyt: 06 Elo 2007, 10:55
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Nokian tapahtuma 6.-7.8.2016, vastuuhenkilöitä kaivataan

Viesti Kirjoittaja tavasti »

PW kirjoitti:

"Huolehtii oheisohjelmasta varikolla" :? Mitähän tuo vois olla rokkia ja strippareita :P

Stripparit ei sovellu perhetapahtumaan, mutta rokki sopii tietenkin aina!

Janx voi vetäistä keikan?

Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python

"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17761
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Nokian tapahtuma 6.-7.8.2016, vastuuhenkilöitä kaivataan

Viesti Kirjoittaja PW »

tavasti kirjoitti:
PW kirjoitti:

"Huolehtii oheisohjelmasta varikolla" :? Mitähän tuo vois olla rokkia ja strippareita :P

Stripparit ei sovellu perhetapahtumaan, mutta rokki sopii tietenkin aina!

Janx voi vetäistä keikan?

Muistaakseni musikantteja on porukassa niin paljon ett bändin saatte kasaan :mrgreen:

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
tavasti
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2745
Liittynyt: 06 Elo 2007, 10:55
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Nokian tapahtuma 6.-7.8.2016, vastuuhenkilöitä kaivataan

Viesti Kirjoittaja tavasti »

PW kirjoitti:
tavasti kirjoitti:

Janx voi vetäistä keikan?

Muistaakseni musikantteja on porukassa niin paljon ett bändin saatte kasaan :mrgreen:

Pitää olla hyviä soittajia, että kykenee yhdessä soittamaan harjoittelematta, eli mun ei ainakaan tarvi kuvitellakkaan.
Kyllähän sitä aina soittaa voi, mutta luulen ettei meikäläisen soittoa kukaan halua kuunnella :-)

Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python

"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"

vaaka
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3069
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 08:13

Re: Nokian tapahtuma 6.-7.8.2016, vastuuhenkilöitä kaivataan

Viesti Kirjoittaja vaaka »

Saavun Richardin ja Sallan kanssa perjantaina, joten voin avustella järjestelyissä. Minulla on HD videokamera ja eiköhän kolmijalka mahdu mukaan, jos joku haluaa videoita tehdä kisasta, lahjoitan materiaalin. AVCHD enkoodauksella .mts tiedostoja tuottaa kamerani, joka ei ole pro tasoa, mutta silti H1080p tai i, miten vain editoija haluaa. Tuo enkoodaus on Applen mielestä teollisuusstandardina jotenkin vastustettava asia, mutta käännösohjelmia Applen hyväksymiin formaatteihin löytyy. Nyt pitäisi vain tietää, otanko mukaan vai en?

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17761
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Nokian tapahtuma 6.-7.8.2016, vastuuhenkilöitä kaivataan

Viesti Kirjoittaja PW »

vaaka kirjoitti:

Saavun Richardin ja Sallan kanssa perjantaina, joten voin avustella järjestelyissä. Minulla on HD videokamera ja eiköhän kolmijalka mahdu mukaan, jos joku haluaa videoita tehdä kisasta, lahjoitan materiaalin. AVCHD enkoodauksella .mts tiedostoja tuottaa kamerani, joka ei ole pro tasoa, mutta silti H1080p tai i, miten vain editoija haluaa. Tuo enkoodaus on Applen mielestä teollisuusstandardina jotenkin vastustettava asia, mutta käännösohjelmia Applen hyväksymiin formaatteihin löytyy. Nyt pitäisi vain tietää, otanko mukaan vai en?

Kaikki videot aiheesta on kivoja ehkä jopa tarpeellisia, tapahtuman jatko markkinoinnin kannalta.

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
vph
Sisällöntuottaja
Viestit: 1164
Liittynyt: 14 Loka 2014, 10:49
Paikkakunta: Provence-Alpes-Côte d'Azur ja Espoo

Re: Nokian tapahtuma 6.-7.8.2016, vastuuhenkilöitä kaivataan

Viesti Kirjoittaja vph »

vaaka kirjoitti:

Nyt pitäisi vain tietää, otanko mukaan vai en?

Ainakin itse ilmoittaudun kaiken mahdollisen valokuva- ja videoaineiston kiitolliseksi vastaanottajaksi, joten jos vaan kamera mukaan mahtuu, niin ilman muuta ota matkaan!!

Avatar
vph
Sisällöntuottaja
Viestit: 1164
Liittynyt: 14 Loka 2014, 10:49
Paikkakunta: Provence-Alpes-Côte d'Azur ja Espoo

Re: Nokian tapahtuma 6.-7.8.2016, vastuuhenkilöitä kaivataan

Viesti Kirjoittaja vph »

TULOSPALVELUVASTAAVA: onko niin, että kukaan ei ole vielä(kään) ilmoittautunut vapaaehtoiseksi?

Jos näin on, niin sitten minä ilmoittaudun - koska olen lievästi kyrsiintynyt Cyclevisionin tuloshommiin, niin pitää itse yrittää tehdä paremmin.

Osallistun itse näillä näkymin useampaan kilpailuun, joten näiden kilpailujen aikainen tulospalvelu voi vähän pätkiä, mutta parhaani lupaan tehdä. Teppo on jo kysellyt lisänäytön kytkentämahdollisuutta Gerardilta, joten osa noista tulospalveluvastaavan hommista on jo muutenkin työn alla.

Onko OK?

vaaka
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3069
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 08:13

Re: Nokian tapahtuma 6.-7.8.2016, vastuuhenkilöitä kaivataan

Viesti Kirjoittaja vaaka »

vph kirjoitti:
vaaka kirjoitti:

Nyt pitäisi vain tietää, otanko mukaan vai en?

Ainakin itse ilmoittaudun kaiken mahdollisen valokuva- ja videoaineiston kiitolliseksi vastaanottajaksi, joten jos vaan kamera mukaan mahtuu, niin ilman muuta ota matkaan!!

Jos kuljetusvastaavat, eli wacky ja salsa eivät kiellä, mukaan lähtee.

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4601
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Nokian tapahtuma 6.-7.8.2016, vastuuhenkilöitä kaivataan

Viesti Kirjoittaja janx »

Olemme suunnitelleet myös Yaanan kanssa videokuvaamista kisoissa, joten materiaalia on tulossa. Myös jonkinlainen lyhytfilmi. Minulla on Mobiuksen pikkuinen xsön-kamera. Jos jollain on kopteri, saa tuon siihenkin. :)

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

vaaka
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3069
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 08:13

Re: Nokian tapahtuma 6.-7.8.2016, vastuuhenkilöitä kaivataan

Viesti Kirjoittaja vaaka »

Kaikki mitä purkkiin saan, on kaikkien käytettävissä.

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17761
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Nokian tapahtuma 6.-7.8.2016, vastuuhenkilöitä kaivataan

Viesti Kirjoittaja PW »

vph kirjoitti:

TULOSPALVELUVASTAAVA: onko niin, että kukaan ei ole vielä(kään) ilmoittautunut vapaaehtoiseksi?

Jos näin on, niin sitten minä ilmoittaudun - koska olen lievästi kyrsiintynyt Cyclevisionin tuloshommiin, niin pitää itse yrittää tehdä paremmin.

Osallistun itse näillä näkymin useampaan kilpailuun, joten näiden kilpailujen aikainen tulospalvelu voi vähän pätkiä, mutta parhaani lupaan tehdä. Teppo on jo kysellyt lisänäytön kytkentämahdollisuutta Gerardilta, joten osa noista tulospalveluvastaavan hommista on jo muutenkin työn alla.

Onko OK?

Mie ainakin luotan ett hoidat homman 8)

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

vaaka
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3069
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 08:13

Re: Nokian tapahtuma 6.-7.8.2016, vastuuhenkilöitä kaivataan

Viesti Kirjoittaja vaaka »

Juu motivaatiotaso lienee kohdillaan :lol: Hollantiin liittyvä kielipoliittinen kokemus faijalla 80-luvulla. Hän oli joukkueessa kansainvälisessä kilpailussa ja palkintojen jaossa hoonoa Enklantia sönkkäävä juontaja sanoi jotain ei ymmärrettävää. Mitään ei tapahtunut, joten hän toisti fööst plais Finland. Mitään ei liiku, faija ihmettelee, mikä eka kerros vaneria vai vessapaperia? Finland, hä voitettiinko me? Kolmas kuulutus yhtä huonosti lausuen ja porukka viittilöi, menkää jo ja faija sanoi, mennään me voitettiin.

Onneksi nykyään fribapiireissä kansainvälisen lajin ollessa kyseessä ja keskiarvoiän ollessa alhaisemman jengi osaa jo Enkkua. Osin varmaan EuroTourin ekan etapin ollessa perinteisesti Dutch Open ja toisella kyseisen kisan kuvausreissulla isäntäni Hollannin ekan ammattilaispelaajan ansiosta. Hän kiersi jenkkejä ja asui siellä vuosia 1980-luvulla.

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17761
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Nokian tapahtuma 6.-7.8.2016, vastuuhenkilöitä kaivataan

Viesti Kirjoittaja PW »

Miun kokemus Hollannista -80, ett kaikki puhu englantia ja muitakin kieliä - siitä ihmetys, miks ei MM-kisoissa muuta kieltä käytetty :?

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Vastaa Viestiin