Valokuvaustaitoista sijaista etsitään

Keskustelualue kotimaiselle yhdistystoiminnalle.
Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7040
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Valokuvaustaitoista sijaista etsitään

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Huh.

Mun pikku poitsukka on kipeä - nyt on vaaravyöhykkeessä mun osallistuminen koko viikonlopun tapahtumaan.

Kilpailijoiden dokumentointiin tarvittaisiin varmuudeksi valokuvaustaitoista henkilöä - varalle näin alustavasti. Mikäli tilanne ei ratkaisevasti parane niin sitten voin neuvoa etänä tarpeen mukaan - mikäli en pääse paikalle.

Kellä pysyy kamera kädessä?

Avatar
Saukki
Sisällöntuottaja
Viestit: 1272
Liittynyt: 23 Huhti 2014, 21:46
Paikkakunta: Kälviä
Viesti:

Re: Valokuvaustaitoista sijaista etsitään

Viesti Kirjoittaja Saukki »

Otan varmaan järkkärin mukaan jokatapauksessa, kun oli aikomus dokumentoida kilpailua. Eiköhän se kipailijoiden dokumentointi mene siinä sivussa, jos ei ketään muuta ole sitä tekemässä.

Saukki
Saukki.com
YouTube - The Velomobile Channel
Quatrevelo, Azub Max 26"

"Käläviällä on vain hulluja ja pyöräilijöitä." -Paikallinen sanonta

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7040
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Valokuvaustaitoista sijaista etsitään

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Hieno homma. Kiitos.

vaaka
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3069
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 08:13

Re: Valokuvaustaitoista sijaista etsitään

Viesti Kirjoittaja vaaka »

Olen puhki pyörän rakentelusta ja pelkään pyörän katteen hajoavan sateissa, joten jätän videokuvaukset väliin sori. On muutenkin iso kuorma änkeä kolme henkeä ja pyörää pakettiautoon, niin en uskalla videokamoja raahata. Muutenkaan en viitsi riskeerata kameraa märässä, kun jäisi kameran päähomma frisbeegolfkisojen kuvaus tekemättä, jos kamera hajoaa. Itsellä veto pois ja motivaatio myös, kun edes polkea pystyisi selän turpoamiselta. :oops:

Onneksi yaana ja janx videoivat ja ehkä vph myös, jos oikein ymmärsin. Kännykällä voin yrittää tutinan välttämistä, mutta purkki on täynnä dataa, joten rajallista on kuvien määrä, jota voin ottaa. Ennen kuin tänne tuuppaan.

Stillikameraa mulla ei ole.

Vastaa Viestiin