Hienoa kuulla että homma toimii. Noin sitä on parasta ajaa, vaihdellen avustustasoa koko ajan. Mulla on omasta siitä kumisesta valitsimesta kuluneet jo ne upponuolet pois.
Se valitsin pelaa kyllä hyvin, hipaisu riittää. Kävin just taas itse testilenkillä. 54V/13S toimi hienosti.
Se P3-säätäminen ei ollut hyvä idea, säädin takaisin. Ilman momentinmuunninta säntäilee ihan oudosti.
Akku pelaa hieman paremmin lämpimämmillä ilmoilla. Kylmä syö hieman pois tehoa ja kapasiteettia. Jos ajelet pakkasella niin kokeile jonkunlaista lämpöhuppua siihen akun päälle.
Akku kestää sitä pidempään mitä enemmän pystyt minimoimaan ajan jolloin se on täysi.
En ole ihan varma onko tuossa linkkaamassani uuden version tehomittarissa kaikkia niitä ominaisuuksia mitä vanhemmassa.
Jos mahdollista, niin tilaa tämä vanha 130A-malli. Mä olen ajanut näillä nyt 17 000km/kolme vuotta. Pelaa kuin junan vessa, myös sateessa, ja näyttää aivan kaiken tarkasti:
Hobbyking ei enää myy tätä vanhempaa mallia mutta parista muusta paikasta saa vielä, jopa halvemmalla.
Joo kaupunkiajo syö paljon enemmän, etenkin painavalla kinnerillä. Myötätuulessa tai tyynessä pääsee aika alhaiseen kulutukseen, vastatuuleen jyystäminen vie virtaa ja suoravedon kanssa mäet vievät paljon. Viron tiestö on lähes täydellistä suoravedolle.