Velove Armadillo

Rakennatko omaa nojapyörää? Täältä voit saada vinkkejä projektiisi.
Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3837
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Velove Armadillo

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Velove on nyt julkaissut Armadillon hinnat ja tarkat speksit heidän nojatavarapyörälle joka on esiintynyt jo monessa julkaisussa. Tiedot ja hinnat löytyvät täältä:
http://velove.rydium.se/the-armadillo/

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17761
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Velove Armadillo

Viesti Kirjoittaja PW »

Joko Riku haaveilee ajavansa työkeikat tommosella?;)

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3837
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: Velove Armadillo

Viesti Kirjoittaja Wacky »

PW kirjoitti:

Joko Riku haaveilee ajavansa työkeikat tommosella?;)

Ei tuo oikein sovellu pyörätuoliasiakkaiden kuskaamiseen niin pitäis vaihtaa vissiin töitä hieman jotta voisi ajella tuollaisella työkseen.

Avatar
Premnas
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2652
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 20:47
Paikkakunta: Kaarina

Re: Velove Armadillo

Viesti Kirjoittaja Premnas »

Toi voisi sopia jonkun pyörälähettifirmaan :D . Opiskeluun liittyi pieni tehtävä yrityksen perustamiseen liittyen ja siinä piti keksiä itselleen jonkinlainen elinkeino niin mulle tuli heti mieleen pyörälähettipalvelu :D .

HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4601
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Velove Armadillo

Viesti Kirjoittaja janx »

Vetyä avuksi.

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

ajarmala
Sisällöntuottaja
Viestit: 1999
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 00:17
Paikkakunta: Nummela, Vihti
Viesti:

Re: Velove Armadillo

Viesti Kirjoittaja ajarmala »

janx kirjoitti:

Vetyä avuksi.

Tuosta facebook- linkistä nyt ei kostunut yhtään mitään, koska etusivua lukuunottamatta mitään muuta ei nähnyt. Tämä koko facebook- juttu on ihan perseestä kaikille niille, jotka eivät ole facebookissa. Facebook kusee och samma på engelska. Se on rajoitettu internet - niin vaan ei pidä olla.

Tai sitten menen facebookiin, mutta ilmoitan kaikille, että en hyväksy ketään kaveriksi, koska olen siellä vain siksi, että pääsisin lukemaan tuollaiset linkit kokonaan... Ja toki myös joidenkin ravintoloiden ruokalistat, joita eivät viitsi julkaista internetissä... Ja vielä: haut eivät toimi facebookista, joten sitä ei ole olemassa minulle. Pitäkööt tunkkinsa.

--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13784
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: Velove Armadillo

Viesti Kirjoittaja jori »

ajarmala kirjoitti:
janx kirjoitti:

Vetyä avuksi.

Tuosta facebook- linkistä nyt ei kostunut yhtään mitään, koska etusivua lukuunottamatta mitään muuta ei nähnyt. Tämä koko facebook- juttu on ihan perseestä kaikille niille, jotka eivät ole facebookissa. Facebook kusee och samma på engelska. Se on rajoitettu internet - niin vaan ei pidä olla.

Tai sitten menen facebookiin, mutta ilmoitan kaikille, että en hyväksy ketään kaveriksi, koska olen siellä vain siksi, että pääsisin lukemaan tuollaiset linkit kokonaan... Ja toki myös joidenkin ravintoloiden ruokalistat, joita eivät viitsi julkaista internetissä... Ja vielä: haut eivät toimi facebookista, joten sitä ei ole olemassa minulle. Pitäkööt tunkkinsa.

Olen samaa mieltä. Minulla on facebooktili juurikin vain sitä varten, että pääsen lukemaan linkit. En ymmärrä, miksi sinne pitää siirtää viestintää. Sehän on tosiaan vain rajoituksia sisältävä netti, jossa ei haut toimi ja jossa vanhat viestit katoavat. Älkää linkatko facebookiin. Jos kuitenkin linkkaatte, ottakaa lisäksi kuvakaappaus ja lämätkää se tänne foorumille, niin maailma pelastuu. :)

Armandillo 1.jpg
Armandillo 2.jpg
Armandillo 3.jpg

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4601
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Velove Armadillo

Viesti Kirjoittaja janx »

Video näkyy ainakin minulle ilman sisäänkirjautumista. Se on postauksen ainoa sisältö myös sisäänkirjautumisen jälkeen ellei kommentteja lasketa. Kaupallisen tuotteen voisi olettaa pitävään tiliään julkisena (niin se pitääkin, mutta tuo linkki ei ohjaa sinne), mutta markkinointi onkin vaikea laji (on se silti). Etenkin insinöörille (etenkin!). Yritin löytää videolle toista lähdettä pikaisesti, mutta ilmeisesti se on ladattu vain Facebookiin. (On se niiden sivuillakin linkkinä ja youtubessa.) En näe tämän sortin linkkaamisessa mitään ongelmaa. Koitan muistaa kuvakaappaukset, vaikka ne eivät minusta paljon videon veroisia ole (eli en muista). :roll:

Lisätty: Tässä syitä, miksi yritykset käyttävät Facebookkia (https://www.business.qld.gov.au/running ... k/benefits). Facebookissa video on saanut satojen tuhansien ihmisten huomioita ilman, että pitää tietää joku tietty osoite (alempana se osoite) ja jota pitää käydä itse seuraamassa olisiko tullut jotain uutta. Vertaa esim.: Facebook (217 t. näyttökertaa), 3 677 jakoa ja vajaa 1000 tykkäystä vs. Youtube (840 näyttökertaa ja 25 tykkäystä).

Lisätty2: No löytyihän se kotisivulinkki, kun sai etsittyä ajan kanssa: http://velove.se/press/ << tähän sivuun johtaa linkki "news" velove.se-sivustolla
Lisätty3: Myös Youtubessa kun oikein osaa etsiä tai löytää edellisen osoitteen:
Lisätty4: Tässä vielä facebook-tilikin (on se julkinen, mutta tuo video linkkaantuu oudosti laittamastani linkistä): https://www.facebook.com/Velovebikes/
Lisätty5: Facebookissa voi myös estää kaveripyynnöt:

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4601
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Velove Armadillo

Viesti Kirjoittaja janx »

Lisäksi videoiden kuvien laittaminen foorumille on pois yhdistyksen rahoista, koska ne täyttävät palvelintilaa. Enemmän tilan tarvetta on enemmän kuukausimaksua ja varmuuskopioitavaa. Nythän tätä ongelmaa ei ole ollut, koska tila on ollut "ilmaista ja loputonta".

Esimerkkinä Sendanor: 1 Gt tilaa maksaa 30e/v, mutta 5 gigaa maksaakin jo 75e/v. Ei ehkä isoja summia, mutta pienestä budjetista kuitenkin rahaa pois. Tuota tilaa siis käyttää myös sähköpostitilit ja mahdolliset kotisivut yms foorumin lisäksi.

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13784
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: Velove Armadillo

Viesti Kirjoittaja jori »

Joo, näin onkin. Kirjoitetaan lyhenteillä ja jätetään kaikki kuvat pois. :twisted:

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

Avatar
jooseha
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 5150
Liittynyt: 09 Kesä 2009, 22:43

Re: Velove Armadillo

Viesti Kirjoittaja jooseha »

Vaikka tilaa koittaisikin säästää, voisi linkin yhteyteen laittaa jonkin kuvauksen sen sisällöstä ettei varasta turhaan toisten aikaa - etenkin videolinkkien kohdalla.

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4601
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Velove Armadillo

Viesti Kirjoittaja janx »

jooseha kirjoitti:

Vaikka tilaa koittaisikin säästää, voisi linkin yhteyteen laittaa jonkin kuvauksen sen sisällöstä ettei varasta turhaan toisten aikaa - etenkin videolinkkien kohdalla.

Eikös tuossa ollut. Ketju on "Velove Armadillo", joten sen mainitseminen ei liene tarpeen enää. Linkin ohessa kuvaus "Vetyä avuksi.".

Minusta ainakin on ihan hyvä, että jos joku seuraa facebookissa tai muussa somessa jotain tänne foorumille sopivaa aihetta, niin laittaa siitä edes linkin, jonka voi lukea ilman kirjautumista. Tässä tapauksessa siis videon pystyi katsomaan ilmankin. En ymmärrä, mikä sisällöstä jäi puuttumaan, kun tekstikin olivat videossa. Jos vaatii kirjautumiseen, en sellaista linkkiä tänne laita. :roll:

jori kirjoitti:

Joo, näin onkin. Kirjoitetaan lyhenteillä ja jätetään kaikki kuvat pois. :twisted:

Nii-i. Mitä lienee foorumin koko tällä hetkellä. Satoja megoja vähintään. Videoita, jos laittaisi, niin gigat kuluisi äkkiä.

Ps. Sitten kun se uusi admin tulee, niin youtube-pluggari olisi kiva. Ei tartteis murista videolinkkien kuvausten puutteesta, kun se näkyisi jo täällä.
Kuva

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17761
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Velove Armadillo

Viesti Kirjoittaja PW »

janx kirjoitti:

Minusta ainakin on ihan hyvä, että jos joku seuraa facebookissa tai muussa somessa jotain tänne foorumille sopivaa aihetta, niin laittaa siitä edes linkin, jonka voi lukea ilman kirjautumista.

Tätä hommaa oon koittanu tehdä. Eli oon tuonu tänne enemmän ja vähemmän nojailuun liittyviä aiheita, kuvia ja tai linkkejä. Välillä kun oon laittanu pelkän kuvan, on vaadittu linkkiäkin- nytkö sitten ei :?
Nyt oon kyllä vähentäny tuota vinkkilinkkipäivystystä :?

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
tavasti
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2745
Liittynyt: 06 Elo 2007, 10:55
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Velove Armadillo

Viesti Kirjoittaja tavasti »

jori kirjoitti:
ajarmala kirjoitti:

Tuosta facebook- linkistä nyt ei kostunut yhtään mitään, koska etusivua lukuunottamatta mitään muuta ei nähnyt. Tämä koko facebook- juttu on ihan perseestä kaikille niille, jotka eivät ole facebookissa. Facebook kusee och samma på engelska. Se on rajoitettu internet - niin vaan ei pidä olla.

Tai sitten menen facebookiin, mutta ilmoitan kaikille, että en hyväksy ketään kaveriksi, koska olen siellä vain siksi, että pääsisin lukemaan tuollaiset linkit kokonaan... Ja toki myös joidenkin ravintoloiden ruokalistat, joita eivät viitsi julkaista internetissä... Ja vielä: haut eivät toimi facebookista, joten sitä ei ole olemassa minulle. Pitäkööt tunkkinsa.

Olen samaa mieltä. Minulla on facebooktili juurikin vain sitä varten, että pääsen lukemaan linkit. En ymmärrä, miksi sinne pitää siirtää viestintää. Sehän on tosiaan vain rajoituksia sisältävä netti, jossa ei haut toimi ja jossa vanhat viestit katoavat. Älkää linkatko facebookiin. Jos kuitenkin linkkaatte, ottakaa lisäksi kuvakaappaus ja lämätkää se tänne foorumille, niin maailma pelastuu. :)

Ottakaas nyt ihan rauhallisesti. Facebook on ihan kelvoton laitos, mutta jos materiaali on jaossa siellä, niin kyllä helpointa on jakaa sinne linkki. Etenkin tämmöinen julkinen, niin ainakin tässä hetkessä sen pääsee katsomaan (saattaa tunkea tyhmiä 'loggaa / rekisteröidy popuppeja, mutta pääsee silti). Mitään keskustelua ei kukaan ollut sinne siirtämässäkään. Tai tietysti, jos kovin vihamielisiä ollaan täällä, niin voihan joku sinne siirtyä.

Ja sitten jos oikein kovasti meuhkataan siitä, että pitää sitä ja tätä tehdä, että voi postata foorumille, niin helposti jää postaamatta.

Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python

"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4601
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Velove Armadillo

Viesti Kirjoittaja janx »

Ei huolta. Keskustelu ei selvästikään ole siirtymässä Facebookiin. Nojapyöräilijät -ryhmän jäsenmäärä on viimeiseltä 28 päivältä -3 kpl. :lol:

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

Vastaa Viestiin