ajou kirjoitti:Sinäkin olet kahden foorumin loukussa
Joo, ovat niin erilaiset.
ajou kirjoitti:Sinäkin olet kahden foorumin loukussa
Joo, ovat niin erilaiset.
Sakari
You were born an original.
Don´t die a copy!
John Mason
http://www.flickr.com/photos/saholm/ ja http://www.flickr.com/photos/15504224@N07/ SH26
ajou kirjoitti:Ei näy sinua täällä Tuurissa!
Kylläpä sitten näkyikin.
Sakari
You were born an original.
Don´t die a copy!
John Mason
http://www.flickr.com/photos/saholm/ ja http://www.flickr.com/photos/15504224@N07/ SH26
Riksa SH30 testattiin Nokialla.
Olinpas tyytyväinen, kun Nokian testiradalla riksani testattiin monen kokeilijan voimin, ja kaikki toimi yllättävän hyvin. Jori kokeili sitä yksinkin ja ajoi kallellaan kahdella pyörällä. Olin ollut vähän huolissani miten oikein käy, mutta hyvin kesti kaikki osat rankan testin.
Enpä hoksannut ottaa videota.
Sakari
You were born an original.
Don´t die a copy!
John Mason
http://www.flickr.com/photos/saholm/ ja http://www.flickr.com/photos/15504224@N07/ SH26
Asensin sähköavustuksen SH30:een, jotta voisin sitä paremmin kuljetella yksikseni vaikka Vaajakoskelta kaupunkiin. Sen kummemmin ajattelematta asensin 1000 watin napamoottorikiekon eteen oikealle jotta kiekko ei sutisi vetovaiheessa. Jo yksin ajaessa etuhaarukka ei kestänytkään julmettua vääntöä, vaan meni poikki ohjausakselin juuresta, josta se oli jo aiemmin mennyt poikki. Asensin silloin umpitangon akseliputken sisään, mutta välystä oli liikaa, eikä siitä ollut apua, kun hitsaus ei ulottunutkaan siihen. Nyt olen varannut rakoa enemmän jotta hitsaus ulottuisi tankoon.
Olen ajatellut asentaa napamoottorin taakse vasempaan kiekkoon painon jakautumisen ja vahvemman haarukan vuoksi. Samasta syystä myös akut asennan tavarakotelon vasempaan laitaan. Tiedossa on kyllä sutimista ja kumin nopeampaa kulumista, mutta myös mahdollisesti tasaisempaa menoa.
Sakari
You were born an original.
Don´t die a copy!
John Mason
http://www.flickr.com/photos/saholm/ ja http://www.flickr.com/photos/15504224@N07/ SH26