Vilijami kirjoitti:Ukrainan penkki on muuten loistava. Ensimmäistä kertaa 30km lenkillä ei tarvinnut pysähtyä ravistelemaan puutuneita varpaita oikeasta jalasta. Vai voiko se johtua muusta kuin penkistä?
Voi, hyvästä mielestä.
Vilijami kirjoitti:Ukrainan penkki on muuten loistava. Ensimmäistä kertaa 30km lenkillä ei tarvinnut pysähtyä ravistelemaan puutuneita varpaita oikeasta jalasta. Vai voiko se johtua muusta kuin penkistä?
Voi, hyvästä mielestä.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Mitä kuuluu Twisterille. Millä ajat nyt, jos pitää lähteä käväisemään jossain?
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
jori kirjoitti:Mitä kuuluu Twisterille. Millä ajat nyt, jos pitää lähteä käväisemään jossain?
Kyllä tämä herkästi valikoituu lenkille lähtiessä. Jostain syystä tässä on olematon vaihteenvaihtotarve ja tuntuu keveästi liikkuvan. Luggarion oli ennen tätä selvästi liukasliikkuisin pyöräni, mutta tämä on vielä hieman liukkaampi. Mahdollisia syitä: ketju on pystyssä eikä vaakasuorassa, näin ketjun roikkumiseen ei tuhlaannu energiaa? Luggarionissa penkin kulma 40° vs Twisteri 35°? Painoa jakautuu kaikille kiekoille suunnilleen saman verran, Luggarion ja Flevo ovat selkeästi etupainoisempia? Muitakin syitä voi ehdottaa?
Sitten miinuspuolia: Käsiohjausta on vaan ajateltava ja yksikätisellä ainut käsi on varattuna. Ja toinen on korkeus, tässä olisi hyvä olla vivulla ohjattu ilean akseli, mutta kun ne kädet loppuvat kesken. Vaikkakin korkeus häiritsee koko ajan vähemmän, eikä yhtään kaatumatilannetta ole ollut edes lähellä.
Makaavampi istuinkulma on aerodynaamisempi.
Laitoin Papan Joposta jääneen takapoksin tähän, niin kulkee tarpeellisia tavaroita mukana.
Joko sinulla on pitkien tavaroiden tavaratelineen etukoukku rakennettu. Olisi kiinnostavaa nähdä, miten tuossa kulkee vaikkapa veneen airot, tikapuut, lipputanko tai jopa täysikokoinen rakennuslevy kyljellään.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Pitäis puristaa jostain niin paljon energiaa, että tekis tuon etukoukun. Kyllähän se koko tunnin homma oiskin
Samalla vaivalla teet sadekatoksen tuohon
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
jviirret kirjoitti:Samalla vaivalla teet sadekatoksen tuohon
Ei hullumpi idea. Etukoukun kans siinä on neljä putkea pystyssä, joihin voi katoksen jalat pudottaa
Vilijami kirjoitti:jviirret kirjoitti:Samalla vaivalla teet sadekatoksen tuohon
Ei hullumpi idea. Etukoukun kans siinä on neljä putkea pystyssä, joihin voi katoksen jalat pudottaa
Sadekatosta kukaan kaipaa, aurinkokatos sen olla pitää.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Eiköhän tuo toimis kumpanakin?
Ei Jorilla - ainakaan kauaa
Ei ihan tunnissa syntynyt. Kolme tai siivousten kans neljä tuntia tuohon tuhraantu.
Ei löytynyt airoja eikä lipputankoa. Tikkaat kuitenkin löytyi.
Onko Pastorin photoshoppaustarjous vielä voimassa? Tuohon kuvaan jos sais sen shimano stepsin ängättyä?