Olisko innokasta hitsaajaa, joka tekis mulle alla kuvatun rungon? Tietysti kohtuullista korvausta vastaan. Neliöputkea, takapää saisi olla minusta vähän tätä aussiversiota tukevampi. Mulla kun olis melkein kaikki muut osat valmiina.
Tekisi mieli rakentaa ja markkinoida tuonne apuvälinepuolelle. http://trisled.com.au/the-side-step/
Terveisin Artsi
Arto Joutsimäki
050-4655 657
Jouta Quad (Arcus III)
Voihan se olla. Tosin veikkaan, että etuveto in helpompi tehdä ja sitäkautta halvemmalla.
Voi olla mutt kai se kannattaa aatella käyttäjääkin, epäilen herkästi sutii jos etupyörä vetää. Meinaan jos niitä myyntiin aiot ja vielä liikuntaesteisille. http://www.nojapyorafoorumi.fi/viewtopi ... hilit=side Sakarillahan on jo ainakin suunnitelma - en muista oliko jo rautaa ristissä.
Itselläkin on tuossa pihassa vastaava tekele mutt on jääny jumittamaan siihen kun ei oo ollu inspistä.
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Etuvetona määkin tekisin. Ketjua ei tarvi lyhentää pituutta säädettäessä ja passaa vakio polkupyörän kammet lukkoineen. Eikä apuvälinepuolella ajeta kuoppaista ja savista jyrkkää ylämäkeä. Tuosta pitäs tehdä hyvät piirrokset. Sittenhän sen voisi hitsauttaa aikkarilla tai amiksessa? Tigillä pitäis hitsata, ni sais hienot saumat, että kehtaa esitellä kaupallisessa tarkoituksessa.
Etuvetona määkin tekisin. Ketjua ei tarvi lyhentää pituutta säädettäessä ja passaa vakio polkupyörän kammet lukkoineen. Eikä apuvälinepuolella ajeta kuoppaista ja savista jyrkkää ylämäkeä. Tuosta pitäs tehdä hyvät piirrokset. Sittenhän sen voisi hitsauttaa aikkarilla tai amiksessa? Tigillä pitäis hitsata, ni sais hienot saumat, että kehtaa esitellä kaupallisessa tarkoituksessa.
Tee sä? Ei kai prototyypin tarvis olla tehtaassa tehdyn näköinen, kunhan sen toimivuuden voi kokeilla ja otta sitten mitat sarjatuotantoa varten. Kouluissa hitsauttamisessa on juuri tuo ongelma, ettei mitään näppituntumaa asiasta ole, pitäs todellakin olla millin tarkat kuvat. Jos pyörän rakentelijia huomaa rakennellessa jonku mokan ni osaa soveltaa, ammattilainen tekee vain kuvan mukaisen toimivuudesta välittämättä.
Tigillä pitäis hitsata, ni sais hienot saumat, että kehtaa esitellä kaupallisessa tarkoituksessa.
Saahan ne siistiksi millä vaan, kunhan osaa hitsata. Jos ei osaa, ei se kyllä tikilläkään onnistu
Toisaalta räkäsaumankin saa hiomalla ja kittaamalla piiloon, mikäli tarvetta moiselle on.
Tee sä? Ei kai prototyypin tarvis olla tehtaassa tehdyn näköinen, kunhan sen toimivuuden voi kokeilla ja otta sitten mitat sarjatuotantoa varten. Kouluissa hitsauttamisessa on juuri tuo ongelma, ettei mitään näppituntumaa asiasta ole, pitäs todellakin olla millin tarkat kuvat. Jos pyörän rakentelijia huomaa rakennellessa jonku mokan ni osaa soveltaa, ammattilainen tekee vain kuvan mukaisen toimivuudesta välittämättä.
Meinasin jo ehdottaa itseäni tekijäksi, mutta meneekö edes-takas kuskailu hankalaksi ja kalliiksi?
Saahan ne siistiksi millä vaan, kunhan osaa hitsata. Jos ei osaa, ei se kyllä tikilläkään onnistu
Toisaalta räkäsaumankin saa hiomalla ja kittaamalla piiloon, mikäli tarvetta moiselle on.
Saa toki, mutta tiggisauma on hienompi kuin hiottu ja kitattu