Nojapyörän sähköistäminen

Rakennatko omaa nojapyörää? Täältä voit saada vinkkejä projektiisi.
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja

Re: Nojapyörän sähköistäminen

ViestiKirjoittaja terppa » 05 Heinä 2018, 20:19

janx kirjoitti:Sähkösarja on asennettu Paseoon, mutta ei toimi. Ei ilmeisesti tunnista poljinanturia. Tunnisti vielä, kun testasin sarjaa irtaallaan pyörästä. Kävelyavustin toimii. Kaikenlaista... :( :evil:

Mulla oli tommonen ongelma kun asensin sarjaa läskiin ekaa kertaa ja vika oli johtosarjassa, jonkin liittimen juuresta lähellä näyttöä oli johto poikki, löyty vahingossa kun rupesin vääntelemään johtoja.
Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

janx
Sisällöntuottaja
Viesti:

ViestiKirjoittaja janx » 06 Heinä 2018, 01:04

Anturilla ei sano vieläkään mitään. Nyt väännetään rautalankaa myyjälle, että ei toimi. No kyllä tolla ajaa peukkukaasullakin. Mun mielestä vaan pelkkä peukkukaasu ilman polkemista vaatii pakollisen vakuutuksen moottorin tehosta riippumatta?

terppa kirjoitti:Mulla oli tommonen ongelma kun asensin sarjaa läskiin ekaa kertaa ja vika oli johtosarjassa, jonkin liittimen juuresta lähellä näyttöä oli johto poikki, löyty vahingossa kun rupesin vääntelemään johtoja.

Tässä sarjassa anturin kolmepinninen johto menee suoraan kontrollerin laatikkoon ja on juotettu piirilevylle. Vedonpoisto oli tehty hyvin, joten sen puute sitä ei ole rikkonut. Olen edelleen rikkinäisen anturin kannalla.
Nojakit: CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-) ja 20/26 SWB Fenix (08/17-) | Pystyt: Tunturi eDonna 28/250
IRC-keskustelua kanavilla #nojakki@IRCnet ja englanniksi #hpv@OFTC -Mikä on IRC? | WhatsApp: E-Suomen nojapyöräilijät

Syväri
Sisällöntuottaja

ViestiKirjoittaja Syväri » 06 Heinä 2018, 14:07

Ei muutaku käyt lyömäs myyjän tiskiin ensin anturin ja sitten puukon :D
Velokraft VK-HI -2011

janx
Sisällöntuottaja
Viesti:

ViestiKirjoittaja janx » 09 Heinä 2018, 22:54

Pe-ma tuli ajokokemusta sähkönojakilla noin 160km. Ilman anturia. Tuntuu pärjäävän ihan hyvin ilman anturiakin. La lenkki oli 75km. Avustin peukkukaasulla tarvittaessa. Reissun jälkeen 300 Wh akusta oli reilu puolet jäljellä. Ei lainkaan huono. Keskinopeus noin 18kmh.
Nojakit: CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-) ja 20/26 SWB Fenix (08/17-) | Pystyt: Tunturi eDonna 28/250
IRC-keskustelua kanavilla #nojakki@IRCnet ja englanniksi #hpv@OFTC -Mikä on IRC? | WhatsApp: E-Suomen nojapyöräilijät

Palaa sivulle “Nojapyörän rakentaminen”