Suunnitelmissani on möhköfantti luokkaan sijoittuvan 6 pyöräisen tavarapyörän rakentaminen.
6 pyörää koska pyörästä tulee pitkä, kantavuutta tulisi olla ja polkupyöräkomponenteilla mennään.
Kääntösäde pitäisi saada pieneksi ja tästä haluaisinkin kysyä näkemyksiänne.
Pohdin toteuttaa ohjauksen etupyörien ohella myös takapyöriin joko ratas / hammastangolla tai ratas / hihnoilla.
Kysymys kuuluu:
Koska tämän kokoluokan tavarapyörällä ei ajeta plus 35km h vauhteja niin voisiko nähdä että systeemi jossa takarenkaan kääntyvät aina vastakkaiseen suuntaan eturenkaisiin nähden olisi kelvollinen toteutus. 4ws autoissahan nopeus on noin 50km h kun renkaiden kääntymissuunta muuttuu.
Mahtavaa jos malttaisitte pohtia vain tuota esittämääni kysymystä kääntymissuunnasta )