Sakarin pyörissähän tuo ongelma tulee vasta kovinkin isoilla nopeuksilla.
Eli Sakarihan on onnistunut loistavasti.
Kuinka moni oikeasti jokapäiväisessä ajossa ajaa kolmirataisella noin kovaa?
Antaahan nuo Sakarin pyörät mielestäni faktaa siitä että takaohjauksesta voi saada toimivan joka päiväiseen ajoon.
no se on varmastikkin mielipide kysymys ja se mihin rajan kukainenkin vetää.
Joka tapauksessa vähän lisää inffoa kikottimesta.
Mittoja
Raideväli 61cm
Kokonaisleveys 70cm
Akseliväli 117cm
Kokonaispituus 205
Korkeus ilman kuskia 83cm
Penkintakareuna 30cm
Penkinetureuna 35cm
Poljinkeskiö 33cm
Painoja
Vasen etuakseli 46,6kg
Oikea etuakseli 47,2kg
Takarengas 28,2kg
Yhteensä 122kg
Pyörä noin 25-26kg
Kuski noin 96-97kg
Tänään ajellessa tein sellaisen havainnon että kikotin kampeaa polkiessa vasemmalle.
Oletan sen johtuvan siitä että ainoastaa oikea rengas vetää ja tämä aiheuttaa sitä niin sanottua heijaamista/voplaamista.
Ja tuon puoltamisen seurauksena ohjausta pitää "korjata" jolloin sitä itse toimii ohjauksenvaimentimena jatkuvasti.
Pitää yrittää jos saisi veistettyä vedon myös vasempaan renkaaseen, sain tänään 7vaihteisen navan joten sitä varten pitäisi tehdä kuitenkin muutoksia.
koitan illalla ottaa kuvan sivusta.