MYYTY Nazca Fuego + Tarakka normi pyörälaukuille

Nojapyörien kauppapaikka.
Puusilmä
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 662
Liittynyt: 12 Elo 2008, 07:34

Luonnossa näkeminen ja kokeilu olisi tietysti hyvä juttu

Viesti Kirjoittaja Puusilmä »

Yritin ottaa Leitran omistajaan yhteyden tämän palstan kautta (eikös se ollut Kinneri), mutta hän ei ole ollut kirjaantuneena pitkään aikaan, joten en tiedä miten aktiivinen hän nojapyöräasioiden suhteen on. Todennäköisesti kai Jyväskylään menossa, minä ehkä en kerkiä. Mangon omistajaa en ole yrittänyt etsiä mistään.

Kuitenkin, valikoima on varsin pieni jos Velomobiilia etsii, joten luonnossa näkeminen ei ole aivan välttämätöntä. Molemmat (Leitra ja Mango+) ovat varmasti toimivia ja molemmissa on omat hyvät ja huonot puolensa.

Glyde on vielä liian tuore tuote, ja siinä on esim. 16 tuuman eturenkaat, jotka eivät varmasti ole kovin hyvät lumihangessa, painoa on vielä liikaa, ovat todenneet itsekkin, että vuosien saatossa laite tulee kevenemään. Cabike valmistaja ei ole koskaan vastannut ainoaankaan viestiin, valmistushan siirtyi Puolaan, ainoastaan entinen työntekijä ilmoitti, että ei ole enää töissä firmassa. Leiba Classic on ruma, eikä sen tuulilasi vakuuta, Sport versio on liian matala, eikä kummassakaan ole riittävästi tavaratilaa. Lisäksi Leiban valmistajat olisivat asentaneet Rohloffin yhteyteen Slumpf Mountain driven, mikä ei ole ainakaan Rohloffin ohjeen mukaan sallittua, eikä Leitran tekijän mukaan kovin toimiva ratkaisu.

Ehkä suurin tekijä on Mangon valintaan verrattuna Leitraan se, että sitä tekee aktiivinen firma myyntiin ja elättääkseen työntekijänsä. Jotenkin olen alkanut tämän prosessin aikana ymmärtää, että Leitran tekijä tekee Leitroja oman toimen ohella ja lähinnnä omasta mielenkiinnostaan asiaan.

Avatar
tavasti
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2746
Liittynyt: 06 Elo 2007, 10:55
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Luonnossa näkeminen ja kokeilu olisi tietysti hyvä juttu

Viesti Kirjoittaja tavasti »

Puusilmä kirjoitti:

Yritin ottaa Leitran omistajaan yhteyden tämän palstan kautta (eikös se ollut Kinneri), mutta hän ei ole ollut kirjaantuneena pitkään aikaan, joten en tiedä miten aktiivinen hän nojapyöräasioiden suhteen on. Todennäköisesti kai Jyväskylään menossa, minä ehkä en kerkiä. Mangon omistajaa en ole yrittänyt etsiä mistään.

Laitoin yksityisviestinä yhteystietoja siltä osin kuin tiedän. Heikki MAtilaisen yhteystiedoista ei ole ihan varmuutta, joku paremmin tietävä voinee kertoa Puusilmälle?

Puusilmä kirjoitti:

Ehkä suurin tekijä on Mangon valintaan verrattuna Leitraan se, että sitä tekee aktiivinen firma myyntiin ja elättääkseen työntekijänsä. Jotenkin olen alkanut tämän prosessin aikana ymmärtää, että Leitran tekijä tekee Leitroja oman toimen ohella ja lähinnnä omasta mielenkiinnostaan asiaan.

Tai Leitran tekijä alkaa olla jo eläkeiässä?

Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python

"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"

Vastaa Viestiin