Taiwanilainen uusi tadpole n.1050eur ym. -ryhmätilaus?

Nojapyörien kauppapaikka.
jil
Viestit: 6
Liittynyt: 22 Touko 2007, 09:42

Viesti Kirjoittaja jil »

Obu kirjoitti:

Meneekö kaikki pyörät suoraan ostajille, vai jääkö Keijolle yhtään kappaletta? Pyörästä tai koko hankinta prosessista voisi kirjoittaa jonkinlaisen jutun, jos Yl:llä tai jollain muulla asianomaisella on inspistä!?!?

Kävin Sähköpyörässä viikonloppuna. Puhetta oli myös näistä Taiwanilaisista. Jos oikein ymmärsin, niin putiikkiin on tilattu yksi ylimääräinen kappale kumpaakin mallia koeajopyöriksi.

Ydinlaskeuma
Viestit: 97
Liittynyt: 10 Huhti 2007, 16:40
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Ydinlaskeuma »

Takuu on ilmeisesti vain se pakollinen minimi + tehtaan vapaaehtoiset ilmaisvaraosat, kuten se em. kääntöpyörä.

Sähköpyörän kokoamismaksu TW:ille kelluu, kunnes pääsevät kokeilemaan miten vaikeita ovat koota.

Taustapeileistä Kevin Kao kirjoitti:
"Rear view mirrors offer by pac not by pairs, please note."
Hmm. Kaipa ne ovat symmetrisiä.

Käsittääkseni vielä 1 TW-Trike-X ja 1-2 Arrowta on myymättä/varaamatta.
Kauppaan on tosiaan tarkoitus jättää koeajokappaleet.

Tyhjät A3-tarra-arkit lasertulostimiin maksavat noin 2e/kpl tuolla:
http://www.densitrace.fi
Olen kauan aikonut kokeilla miten ne toimisivat vahatulostimessa. Vaha ikävä kyllä haalistuu vuosien mittaan. Lasereista en tiedä.
Mitäköhän maksaa "oikeiden" tarrojen teettäminen?

kkolja
Viestit: 83
Liittynyt: 24 Touko 2007, 20:09
Paikkakunta: Espoo

Toisenlainen pyörä

Viesti Kirjoittaja kkolja »

No niin, kun vihdoin tunnus aktivoitu, niin pääsee itsekin kirjoittamaan.

Olen itse tässä tilauksessa (toivottavasti) mukana yhden Trike-X:n verran. Mietin tässä eräänä iltana, että tämän foorumin lukijathan ovat hieman toisenlaisten pyörien ystäviä. Ajattelin sitten ehdottaa kaikille erään poikkeavan pyörän hankkimista tuolta:

Toisenlainen pyörä

Haastan ainakin kaikki tilauksessa mukana olevat ostamaan toisenlaisen pyörän. Kaikki muutkin tätä lukevat saavat toki oman kortensa kantaa! Tuollainen pyörä ei varmasti ole saajalleen turha, ja samalla saa vielä viimehetken lahjan sille koulunsa päättävälle serkunpojalle! : )

Avatar
joe67
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 384
Liittynyt: 13 Maalis 2007, 19:00
Paikkakunta: Sodankylä

Viesti Kirjoittaja joe67 »

Olipa hyvä sana tuo toivottavasti. Kaipa ne ennakkovaraukset on vielä voimassa. Miten lie se maksupolitiikka? Onko siitä kellään mitään tietoa? Maksetaanko Keijolle kun saapuvat? Jokohan laiva on matkalla? T:Joe

KHELL
Viestit: 47
Liittynyt: 02 Syys 2006, 15:16
Paikkakunta: hki/hanko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KHELL »

Yks lasku lähetetty. Varmin tapa varata pyörä on pyytää lasku ja maksaa se. Pysyy sit meilläki kirjoilla kuka mitäki tilannu.

Joku Gdanskista puolasta kyseli kahden pyörän perään... näyttäää siltä että joutuu myymään eioota.

Hurricane useimmiten alla (pian toivottavasti Flevo).

Ydinlaskeuma
Viestit: 97
Liittynyt: 10 Huhti 2007, 16:40
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Ydinlaskeuma »

Dear Harri

Due to TW-Trike-x materials delay, the shipment will be around July 10.
VERY SORRY.

I will send more information about Action-plus and Adventure-plus for you
soon.

Best regards
KEVIN

Eijjumalauta!

Hommahan toimi kuin paikallisilla autokorjaamoilla! Kyllä se todellinen toimitusaika löytyy kun on rahat saatu... Piti olla lähetetty kuukausi sitten, ei kuukauden päästä.

Onneksi olkoon kaikki muut joilla on rahaa kiinni.

:idea: Lisää tilauksia otetaan vastaan...

kkolja
Viestit: 83
Liittynyt: 24 Touko 2007, 20:09
Paikkakunta: Espoo

perkele

Viesti Kirjoittaja kkolja »

Voihan painokelvottomuus!

Tietystihän tämä oli ihan odotettavissa, että kun vähän yrittää rahaa säästää, niin sitten aikaa kuluukin runsaammin.. Ei tässä konkurssissa tunnu pahemmin enää se pettymys, ettei pyörät tulekaan lentorahdilla. Se nyt on jo ihan sama millä muulin vetämällä kärryllä ne tulee, kun ei sitä uudella pyörällä tälle kesälle päässytkään ajamaan! ..ttu ois halunnutkaan!

Ydinlaskeuma
Viestit: 97
Liittynyt: 10 Huhti 2007, 16:40
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Ydinlaskeuma »

Kysyin mitä pyöriä voisi vielä ympätä tilaukseen ilman lisäviivettä. Vastaus:
Arrow, ja uudet lyhytakseliväliset kaksipyöräiset action-plus ja adventure-plus.

Noista kaksipyöräisistäpä ei ole mitään tietoa eikä kuvia vielä.

penso
Viestit: 46
Liittynyt: 05 Kesä 2007, 12:20
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja penso »

Noniin, ensimmäistä viestiä kehiin ja mukaan lowride-joukkoon.:)

Oon hiukoillut nojakkia jo pari vuotta ja nyt alkaa tuntumaan sietämättömältä. Mun korviin kuulostais hyvältä tässä ketjussa mainitut mallit, niin hinnan kuin ominaisuuksien osalta. Olisin kiinnostunut uudesta tilauksesta myöhemmin, jos joskus saatte nojakit alle ja toteatte ne kelpo peleiksi. Tähän tilaukseen tuskin pystyn ottamaan osaa, köyhä kun oon. Lukisin mielelläni kokemuksia kyseisistä pyöristä!

Avatar
joe67
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 384
Liittynyt: 13 Maalis 2007, 19:00
Paikkakunta: Sodankylä

Viesti Kirjoittaja joe67 »

Kyllä varmaan tulee palautetta kun joskus pyörät alle saadaan. Miten lie se seuraava tilaus, kun nytkin oli käsittääkseni hieman hakusessa porukka tähän tilaukseen. Saatoin tietysti ymmärtää väärinki. Toisaalta voi olla niinki että kun sana leviää ja uusia ihmisiä innostuu aiheesta niin tilaajia voi olla enemmänki. Toivotaan. Tuli vaan mieleeni vielä että huomenna on heinäkuun kymmenes... Saas nähdä millaista viestiä sieltä nyt tulee.

Obu
Viestit: 110
Liittynyt: 14 Elo 2006, 14:45

Viesti Kirjoittaja Obu »

Muistinko oikein että tilauksesta jää Keijolle pari pyörää? Silloinhan myöhempikin osto olisi mahdollinen.

(edit. aah.. luinkin vähän taaksepäin. Kansoselle jää siis vissiin yksi kappale molempia. Niitä vonkaamaan sitten käytetyn hinnalla)

Tervetuloa vaan lowride-poppooseen Penso :wink:

Avatar
joe67
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 384
Liittynyt: 13 Maalis 2007, 19:00
Paikkakunta: Sodankylä

Viesti Kirjoittaja joe67 »

No niin se kymmenes heinäkuuta tuli oli ja meni. Silloin kai lupasivat lähetellä taiwanista pyöriä. Tietääkö kukaan mistään mitään? T. Huolestunut pyöränsä maksanut...

Ydinlaskeuma
Viestit: 97
Liittynyt: 10 Huhti 2007, 16:40
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Ydinlaskeuma »

On kyllä epäkohteliasta ohittaa taas luvattu päivä lähettämättä mitään viestiä.
Eipä kai silti syytä huoleen, ovathan ilmeisesti toimittaneet pyöriä muille onnistuneesti jo vuosia.

Taas yksi jälleenmyyjä löytyi:
http://www.recumbentusa.com/

edit:
Edelliset eivät olekaan TW-Bentsejä.
http://www.bentrideronline.com/messageb ... hp?t=21859
...
-"It shares the same designer as the original TW-Bents /ActionBent trike, but it is produced in a different factory by a different company."
...
-"Would that be George Chen? Did he change companies?"
...
"That's the guy. He owns his own manufacturing plant, and is/was partners with Kevin at TW-Bents, as well as some others."

Avatar
joe67
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 384
Liittynyt: 13 Maalis 2007, 19:00
Paikkakunta: Sodankylä

Viesti Kirjoittaja joe67 »

Tietysti suo hieman lohtua että ovat tosiaan jo "vanhoja" tekijöitä ja Norjassakin on myyjä. Tietääkö muuten kukaan et menikö kaupaksi se huuto.netissä myynnissä ollut tw bents? Olin jo lähellä huutaa kun nää ei näytä saapuvan...

Ydinlaskeuma
Viestit: 97
Liittynyt: 10 Huhti 2007, 16:40
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Ydinlaskeuma »

joe67 kirjoitti:

... menikö kaupaksi se huuto.netissä myynnissä ollut tw bents? Olin jo lähellä huutaa kun nää ei näytä saapuvan...

Eipä mennyt, huutajia ei ollut ja hintavarauskin korkeahko. Mulla on kyllä omistajan yhteystiedot, on jo pari kuukautta aiottu käydä kokeilemassa pyörää.

Mä myyn kohta Anthrotechini vähän yli tonnilla (joo, maksoin itse 1000e, mutta nyt on paljon paremmassa kunnossa kuin ostaessa) jahka varmistelen että saan jostain nopeamman tilalle. Ilmanvastus on ihan pystypyörän luokkaa, pystyn ajoasennon vuoksi. Samasta syystä helppo istuutua ja nousta pois, ja näkee korkeammalta.

Katsokaas Tampereen juna-aseman pihalla taksiasemalla Sähköpyörän uusi näyteikkuna.

Vastaa Viestiin