Myydään: Kettwiesell [MYYTY]

Nojapyörien kauppapaikka.
Puusilmä
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 662
Liittynyt: 12 Elo 2008, 07:34

Re: M: Kettwiesell

Viesti Kirjoittaja Puusilmä »

Nyt alkaa akuutein rahapula olla jo ratkennut ja kohta alkaa ajokausi (alkaa jo itseänikin maantie poltella).

Nostan hintaa, eli nyt hinta on 4700€.

sv
Viestit: 112
Liittynyt: 14 Heinä 2013, 20:10

Re: M: Kettwiesell

Viesti Kirjoittaja sv »

Olen samaa mieltä kanssasi, huonoa saa halvalla, mutta hyvästä pitää maksaa :oops:

jts
Viestit: 7
Liittynyt: 12 Elo 2012, 21:37

Re: M: Kettwiesell

Viesti Kirjoittaja jts »

Itse etsiskelen sähköavulla varustettua laatutrikea. Harmi kun olen mieltynyt noihin kaksi rengasta edessä-yksi takana oleviin pyöriin. Tässä olisi muuten ollut yksi hyvä vaihtoehto. Mielessäni ovat lähinnä ICE Sprint taikka Hp Scorpion fs . Näitä ei vaan käytettyinä Suomesta löydä. Uutena esim tuo scorpion sähköavusteisena tekee reilut 7000e , oikein hyvin varusteltuna pari tonnia lisää. ICE ei vielä myy sähköapua, kuulemma mahdollisesti loppukeväällä voivat jo niin tehdäkin. Mutta hinnat kipuavat samalle tasolle. On etsiskeltävä yksityiseltä ulkomailta mutta siinäkin varmaan on omat riskinsä.

Puusilmä
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 662
Liittynyt: 12 Elo 2008, 07:34

Re: M: Kettwiesell

Viesti Kirjoittaja Puusilmä »

jts kirjoitti:

Itse etsiskelen sähköavulla varustettua laatutrikea. Harmi kun olen mieltynyt noihin kaksi rengasta edessä-yksi takana oleviin pyöriin. Tässä olisi muuten ollut yksi hyvä vaihtoehto. Mielessäni ovat lähinnä ICE Sprint taikka Hp Scorpion fs . Näitä ei vaan käytettyinä Suomesta löydä. Uutena esim tuo scorpion sähköavusteisena tekee reilut 7000e , oikein hyvin varusteltuna pari tonnia lisää. ICE ei vielä myy sähköapua, kuulemma mahdollisesti loppukeväällä voivat jo niin tehdäkin. Mutta hinnat kipuavat samalle tasolle. On etsiskeltävä yksityiseltä ulkomailta mutta siinäkin varmaan on omat riskinsä.

Olen jäävi, mutta itse suosittelen kyllä Delta-Trikeä. :wink: Soon niin paljon parempi... :D

ki
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 702
Liittynyt: 30 Loka 2012, 21:14

Re: M: Kettwiesell

Viesti Kirjoittaja ki »

Trek r200 kirjoitti:
sv kirjoitti:

joo täällä ei ole markkinoita vähän ajetulle laatupyörälle muuten kuin lahjoitat sen,
4500 euron pyörästä tarjotaan 2000 euroa, minä en myy rahapulan vuoksi,
vaan sairaus yllätti.

Ei niitä markkinoita ole missään, jossa omansa sais pois :D Käytetty on käytetty, oli sitten noja- tai pystypyörä, hinta tippuu reilusti kun pyörän vie ulos liikkeestä. Noissa kalliissa pyörissä on vielä sellainen propleema, ettei henkilö jolla varaa tuollainen hankkia, osta käytettyä paria sataa halvemmalla. Hän panee sen pari sataa lisää ja ostaa uuden.

näin on . Kannattaa pyrkiä siihen että- käyttäisi itse niin saa pyörään laittamat rahat käyttöarvona pois ikäänkuin

sv
Viestit: 112
Liittynyt: 14 Heinä 2013, 20:10

Re: M: Kettwiesell

Viesti Kirjoittaja sv »

Tämä nykyajan matikka on kummallista, entisen Ojalan laskuopin mukaan 4500 vähennettynä 2000 jää 2500 eikä 200,
mutta nolla ei luvun perässä kai merkitse mitään :shock:
Olen ymmärtänyt että kun tavaran tuo kaupasta ulos niin hinnasta putoo 20%
mutta nojapyöräkaupassa se tuntuu olevan enemmän :oops:

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: M: Kettwiesell

Viesti Kirjoittaja jviirret »

Onko tätä yritetty kaupata ulkomaisilla foorumeilla, ostajakunta kymmenkertaistuisi näppärästi.

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Avatar
Trek r200
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 348
Liittynyt: 11 Tammi 2007, 23:01
Paikkakunta: Oulu

Re: M: Kettwiesell

Viesti Kirjoittaja Trek r200 »

sv kirjoitti:

Tämä nykyajan matikka on kummallista, entisen Ojalan laskuopin mukaan 4500 vähennettynä 2000 jää 2500 eikä 200,
mutta nolla ei luvun perässä kai merkitse mitään :shock:
Olen ymmärtänyt että kun tavaran tuo kaupasta ulos niin hinnasta putoo 20%
mutta nojapyöräkaupassa se tuntuu olevan enemmän :oops:

Kylläpä tuosta jaksetaan kitistä. Tuolla mainitsemallani parilla sadalla ei ole mitään tekemistä viestissä olevien summien kanssa. Osaan kyllä laskea tuon verran. Kirjoitetaampa sitten niin, että sinäkin ymmärrät. Henkilö jolla on varaa ostaa 4500€ hintainen nojapyörä, ei osta sitä käytettynä 4300€ hinnalla. Vaikkakin olisi vähän käytetty, vaan hän laittaa sen 200€ lisää ja ostaa uuden. 20% 4500 eurosta on 900€. Eli realistinen hinta erittäin vähän käytetylle olisi max 3600€ jos uutena maksaa 4500€. Tosin suomen nojapyörämarkkinat huomioiden tuokin summa erittäin vaikea saada. Sama homma pystypyöräpuolella, vaikka siellä 4500€ hintaisia pyöriä myydään kymmenkertainen määrä nojiksiin nähden. Ei niitä ostajia paljoa ole, jotka tuollaisia summia polkupyöriin laittavat. Pystypuolella arvo putoaa jopa 50% ensimmäisen vuoden aikana. On meinaa vanhentunut malli kun vuosi vaihtuu. Näitä ylivuotisia, käyttämättömiä, kauppiaat myyvät 20-50% alennuksilla :wink: Miten nojiskaupassa vuosimalli vaikuttaa hintaan? Veikkaan että vähemmän kuin pystypuolella.

Ymmärrettävästi se harmittaa, kun on sijoittanut useita tonneja nojikseen ja sitten se jää itselle "virattomaksi". Eikä löydy yhtä innokasta henkilöä ostamaan. Eipä siinä auta, kun ottaa reilusti takkiin tai odottaa sitä oikeaa ostajaa. Tai kuten Jukka mainitsi, laajentaa myyntikenttää :D

Nojaillaan!

Puusilmä
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 662
Liittynyt: 12 Elo 2008, 07:34

Asiaan!

Viesti Kirjoittaja Puusilmä »

Onhan se ihan mukava, että ketju venyy kun keskustellaan, mutta eivät taida enää nämä keskustelut liittyä aiheeseen.

Jos nyt vaikka keskustelisitte TÄSSÄ ketjussa MYYNNISSÄ olevan pyörän hinnan suhteesta uuteen vastaavaan tai jotain sellaista, mutta kun puhutaan aivan muista ja muualla myynnissä olevista vehkeistä. :evil:

sv
Viestit: 112
Liittynyt: 14 Heinä 2013, 20:10

Re: M: Kettwiesell

Viesti Kirjoittaja sv »

Aivan, ymmärrys hoi, äly älä jätä, ei jätetä "virattomaksi"
osaltani loppuu tähän.

Avatar
Trek r200
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 348
Liittynyt: 11 Tammi 2007, 23:01
Paikkakunta: Oulu

Re: Asiaan!

Viesti Kirjoittaja Trek r200 »

Puusilmä kirjoitti:

Onhan se ihan mukava, että ketju venyy kun keskustellaan, mutta eivät taida enää nämä keskustelut liittyä aiheeseen.

Jos nyt vaikka keskustelisitte TÄSSÄ ketjussa MYYNNISSÄ olevan pyörän hinnan suhteesta uuteen vastaavaan tai jotain sellaista, mutta kun puhutaan aivan muista ja muualla myynnissä olevista vehkeistä. :evil:

Ensinnäkin, minä en ollut se, joka tuli ketjuun inisemään kun ei saa nojistaan kaupaksi. Mutta kun kirjoitustani lainataan ja moititaan, tulee vastattua.Toiseksi, luetun ymmärtäminen tai jotain sinne päin. " mutta kun puhutaan aivan muista ja muualla myynnissä olevista vehkeistä." No tuo ylempänä oleva kirjoitukseni, "muista ja muualla myynnissä...", kertoo syyn siihen miksi sinunkin on vaikea saada pyörääsi kaupaksi toivomallasi hinnalla.

Joo, taidan olla häirinnyt myyntiäsi riittävästi. Moderaattorit poistakoot viestini jos katsovat asiattomiksi, onnea myyntiin, kiitos ja anteeksi, poistun.

Nojaillaan!

Puusilmä
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 662
Liittynyt: 12 Elo 2008, 07:34

Re: M: Kettwiesell

Viesti Kirjoittaja Puusilmä »

Ei taida myynti onnistua. Mutta ihan silkkaa uteliaisuuttani...

Laittakaahan tarjouksia, joko maililla, yksityisviestinä tai tähän viestiketjuun.

Eli mitä maksaisit ko. Kettwieselistä?

Jos ei tule edes 50€ tarjouksia, niin tiedänpähän aloitella kesän pyöräretkireittien suunnittelun Kettwiesell mielessä! :wink:

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4626
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: M: Kettwiesell

Viesti Kirjoittaja janx »

En osaa kuvitella, että laittaisin yli 1500 rahaa nojapyörään, joten en osaa tarjota tästä mitään. :roll: Tuo nykyisen hinta 1000 euroakin on jo siinä ja rajoilla. :D

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

Puusilmä
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 662
Liittynyt: 12 Elo 2008, 07:34

Re: M: Kettwiesell

Viesti Kirjoittaja Puusilmä »

janx kirjoitti:

En osaa kuvitella, että laittaisin yli 1500 rahaa nojapyörään, joten en osaa tarjota tästä mitään. :roll: Tuo nykyisen hinta 1000 euroakin on jo siinä ja rajoilla. :D

Kiitoksia tästä, muita hintaehdotuksia ei olekkaan tullut. Taitaa jäädä pyörä myymättä... ainakin tältä kesältä. :)

ki
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 702
Liittynyt: 30 Loka 2012, 21:14

Re: M: Kettwiesell

Viesti Kirjoittaja ki »

janx kirjoitti:

Ootko ajatellut myydä tätä osina ja tarvikkeet erikseen torissa?

Jo pelkästä pyörästä karvalakkimallina on Suomessa todella vaikea päästä eroon. En usko löytäväni Suomesta ihmistä, joka maksais 5000 e nojapyörästä ilman katetta. En ole ostamassa pyörää, eikä tarkoitukseni ole naljailla sinulle. Ystävällismielinen kommentti sinun myynti-ilmoitukseen. :)

tarkotatko ko. pyörästä vai mistä tahansa nojapyörästä siis vaikea päästä eroon Suomessa?

Vastaa Viestiin