Myyty sähkönojapyörä

Nojapyörien kauppapaikka.
kezu
Viestit: 2
Liittynyt: 25 Kesä 2015, 01:39

Myyty sähkönojapyörä

Viesti Kirjoittaja kezu »

Myydään sähköistetty nojapyörä. Ajettu viimeksi viime kesänä, jonka jälkeen pölyttynyt kellarissa. Akkuun suoritettu ylläpitolataus joka toinen kuukausi. Takakumi puhki. Myydään pois muuton vuoksi. Pyörä noudettava viimeistään 30.6. Käsin tehty runko, hiekkapuhallettu ja pulverimaalattu maalaamossa. Isot rumpujarrut edessä, vannejarru takana. 15 vaihdetta (5 riittää sähköllä ajoon). Golden Motorsin Magic Pie sähkömoottori takapyörässä. Pyörä valmistettu v. 2010 tai 2011. Maksoin siitä itse käytettynä ostaessani 1495 € vuonna 2013. Hinta 600 € jos ehdit hakea ennen 30.6. Espoon Suurpellosta.
Pekka Ketonen puh. 0401986419.

otsikko muokattu t:MSK

Liitteet
Sähkönojapyörä.jpg
Sähkönojapyörä.jpg (28.59 KiB) Katsottu 3900 kertaa
Avatar
PW
KOM
Viestit: 17771
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Myydään sähkönojapyörä

Viesti Kirjoittaja PW »

Puhelimessa tuosta vähän kyselin on siis aiemmin ollu Arto Jousimäellä - epäselväksi vähän jäi mitä tuo "käsin tehty" tarkottaa - "tee se itse" miehen tekemä ilmeisesti - onko tietoa kuka tehnyt?
http://www.nojapyorafoorumi.fi/viewtopi ... 8846Tuossa tuo edellinen myynti tapahtuma.

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

eemeli
Sisällöntuottaja
Viestit: 1110
Liittynyt: 03 Elo 2007, 22:36
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Myydään sähkönojapyörä

Viesti Kirjoittaja eemeli »

Mulla on sellainen muistikuva, että Eskon sivuilla oli muinoin tästä enemmän tietoa. Joku ammatti metallimies olisi tehnyt itselleen. Matkanvarrella etupään tuennat muutettu yksipuoleiseksi. Muistaakseni tuosta oli juttua myös foorumilla...

-Janne-

Heijaa heijaa heijaa kerho :D ...

kezu
Viestit: 2
Liittynyt: 25 Kesä 2015, 01:39

Re: Myydään sähkönojapyörä

Viesti Kirjoittaja kezu »

Myyty.

Vastaa Viestiin