MYYTY: Flevo bike

Nojapyörien kauppapaikka.
Avatar
Nebulus
Sisällöntuottaja
Viestit: 1051
Liittynyt: 10 Syys 2007, 19:40
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

MYYTY: Flevo bike

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

Flevo kävi kaupaksi.

Ajattelin yrittää ensi talvena tehdä puutyökurssilla tavallisen triken ympärille kinnerin korin. Projektin rahoittamiseksi pitäisi tietenkin myydä kalustoa pois, joten Flevobike olisi kaupan.

flevo.jpg

(Kuva vanha, päivitän uudemman kun ehdin. Tässä kuvassa puuttuvat niskatuki ja uusi ohjaustanko)
Pyörä on siistikuntoinen ja sillä on ajettu n. 650 kilometriä.
Poikkeuksena normaaliin siinä on edessä ja takana kaasuiskarit ja vaihteistona sramin Dualdrive.
Jarrut ovat Maguran HS -hydrauliset jarrut. Etu-ja takajarru toimii samalla kahvalla (1. omistajalla oli oikea käsi halvaantunut)
Sopii 174 sentistä ylöspäin. Olen itse 174-senttinen persjalka ja yllän juuri mukavasti polkemaan 140-millisillä kammilla.

Plussat: erinomaisen mukava jousitus ja leppoisa ajoasento. Lyhyt ketju ei hukkaa tehoja. Pysty ajoasento auttaa ympäristön havainnointia.
Miinukset: Penkki pitää polkiessa joskus narinaa (syy ei selvillä).

Pyyntihinta 750 euroa.
Sijainti Oulu
Yhteydenotot:
nolla neljä yksi 4365886
mikko piste nelo ät gmail piste com

Edit. 29.8: Jarrut ovat nyt säädetty.

Viimeksi muokannut Nebulus, 30 Syys 2015, 08:58. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

Avatar
Imi
Viestit: 93
Liittynyt: 09 Syys 2013, 15:15
Paikkakunta: Kempele

Re: M: Flevo bike

Viesti Kirjoittaja Imi »

Olisi mukava koikeilla tätä, jospa vaikka tykästyisin ja tarttuis mukaan.

-Imi

Giant revive (2012 -> 2022), Nojapyörä.tk CLWB (2013 -> 2015), Radius C4 (2014 -> 2022) TÄH1 flevo (2015 -> 2022)

Avatar
Nebulus
Sisällöntuottaja
Viestit: 1051
Liittynyt: 10 Syys 2007, 19:40
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: M: Flevo bike

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

Tervetuloa koeajolle! Pyörä on Maikkulassa.

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

Avatar
Nebulus
Sisällöntuottaja
Viestit: 1051
Liittynyt: 10 Syys 2007, 19:40
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: M: Flevo bike

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

Ostakaa ostakaa! Haluan ostaa tuon Nojailijan Triken!

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

Avatar
Vilijami
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7072
Liittynyt: 27 Maalis 2014, 09:19
Paikkakunta: Oulu

Re: M: Flevo bike

Viesti Kirjoittaja Vilijami »

Nebulus kirjoitti:

Ostakaa ostakaa! Haluan ostaa tuon Nojailijan Triken!

Lisätään vielä kuumetta. Olen saman pituinen kuin sinäkin ja minulle ZOXin ajoergonomia sopi täydellisesti. Ei tarvinnut tehdä mitään säätöjä. Polkimia on laskettu alkuperäisestä paikasta joten polkimien ja penkin korkeusero oli juuri sopiva. Alkuperäisessä pitäisi polkea ihan taivaaseen päin. Eteenpäin taivutettu hamsteritanko on hämmästyttävän hyvä ja sijainti luonteva, vaikka kuvista päätellen epäilin sitä. :wink:

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7040
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: M: Flevo bike

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Kai sen toisen nyt voi ostaa ja ottaa vähän merivettä persaukseen ja jatkaa sitten tämän myymistä? Eihän se nyt kovin kallis ole. Valmiiksi tingitty ja kaikkee. Vähän nyt rohekutta peliin. Kavalla kotona talousrahat.

OT. Olin muuten kerran yhdessä kesäduunissa paikalla kun yksi mimmi tuli aivan ihkauudella BMW:llä duuniin.Ihmeteltiin että mites sen ilme oli semmoinen pihlajanmarjoja syöneen näköinen. Sitten paljastui, että aviomies oli edellisenä päivänä tyhjentänyt ASP tilin ja ostanut käteisellä uuden auton :)

Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Re: M: Flevo bike

Viesti Kirjoittaja terppa »

Ot lisä:

Yhden entisen työkaverin mies oli päässyt ilman valvontaa viimeistelemään autokaupan ja terävällä kynällä oli ruksittu kivat alumiinivanteet samaan osamaksusopimukseen, (aikalailla tuon triken hintaiset) vaikka kotona oli ollut puhe jostain muusta. Selitys oli kuulema ollut "huono" :mrgreen:

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Nebulus
Sisällöntuottaja
Viestit: 1051
Liittynyt: 10 Syys 2007, 19:40
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: M: Flevo bike

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

Pastori kirjoitti:

Kai sen toisen nyt voi ostaa ja ottaa vähän merivettä persaukseen ja jatkaa sitten tämän myymistä? Eihän se nyt kovin kallis ole. Valmiiksi tingitty ja kaikkee. Vähän nyt rohekutta peliin. Kavalla kotona talousrahat.

:D
Ei oo kallis, ei. Toki mulla on ylipainoa, joten ruokarahojen käyttö pyörän ostoon ei välttämättä sittenkään ole lainkaan hölmö ajatus. ...

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

ärjy
Viestit: 125
Liittynyt: 02 Touko 2014, 20:01
Paikkakunta: joensuu

Re: M: Flevo bike

Viesti Kirjoittaja ärjy »

Mä laitan loton vetämään ja lupaan ostaa ton flevon pois jos tärppäis edes muutama satanen :D oon kuolannut tuota siittä asti ku laitoit ilmoituksen..

Vastaa Viestiin