Härmäpyörä

Nojapyörien kauppapaikka.
Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Härmäpyörä

Viesti Kirjoittaja jviirret »

Vilijami kirjoitti:

Jos kaupallisuutta ajattelee, niin en uskaltaisi tehdä negatiivisjättöistä kolmipyörää myyntiin.

Jotku uhkarokeat tekee yksipyöräisiäkin myyntiin :shock:

Vilijami kirjoitti:

mutta kun eka koeajolla räimii viittäkymppiä alamäkeen, niin seuraavaksi soitetaan vähintään ambulanssi jos ei raatovankkuria. :roll:

Sopivan pienellä jätöllä ei oo sen vaarallisempaa kuin Jopolla sama nopeus...

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Avatar
Vilijami
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7072
Liittynyt: 27 Maalis 2014, 09:19
Paikkakunta: Oulu

Re: Härmäpyörä

Viesti Kirjoittaja Vilijami »

jviirret kirjoitti:
Vilijami kirjoitti:

Jos kaupallisuutta ajattelee, niin en uskaltaisi tehdä negatiivisjättöistä kolmipyörää myyntiin.

Jotku uhkarokeat tekee yksipyöräisiäkin myyntiin :shock:

Yksipyöräinen ja kaksipyöräinen python eivät anna virheellistä helppouden ja turvallisuuden tunnetta pienessä nopeudessa.

KPS
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 218
Liittynyt: 22 Maalis 2012, 07:46
Paikkakunta: Tampere, 3.7.2012 alkaen Södertälje, Ruotsi

Re: Härmäpyörä

Viesti Kirjoittaja KPS »

Mulla oli mielessä joku tuon tyylinen trike. Eikä mitään havaintoa miten tuollanen käyttäytyy kovavauhtisissa mutkissa?

Kuva1.png
Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7040
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Härmäpyörä

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Tää unohtui.

Kuva
Kuva
Kuva

KPS
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 218
Liittynyt: 22 Maalis 2012, 07:46
Paikkakunta: Tampere, 3.7.2012 alkaen Södertälje, Ruotsi

Re: Härmäpyörä

Viesti Kirjoittaja KPS »

Tollanen löyty:

http://www.altespeziwebsite.de/index.ph ... maepyoerae

Montakohan niitä on myyty?

Härmäpyörä
Viestit: 59
Liittynyt: 10 Heinä 2008, 01:57
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Re: Härmäpyörä

Viesti Kirjoittaja Härmäpyörä »

Anteeksi, että vasta nyt havaitsin tämän viestiketjun. Tuolla kertoikin Härmäpyörän alkuvaiheista.

Jarkon kanssa tehtiin sellainen pyörä, joka minusta tuntui hyvältä. KISS -periaate (Keep It Simple Stupid).
Hyvin vähän sitä on modifioitu, lähinnä penkkiä.

(On ollut suunnitteilla kaventaa runko alle 80 cm. jotta Joutsmäki saisi heitettyä korin päälle...seuraava runkosatsi?)

Itsellä ei ole omaa pajaa vaan yksi pääasiassa muuta tuotetta tekevä alihankkija Vaasassa. On luvannut jatkaa vaikka omistaja vaihtuisikin.
Alihankkija kokoaa pyörän. Itse hankin kaikki osat. (Alihankkijalla varastossa).

Pari spekulanttia on ollut liiketoiminnan siirtämiselle mutta vielä ei ole natsannut. Pari koeajajaa juuri Hämeestä kävi, kaupat vireillä.

Voisiko tuolla elää? Hm.. itse en ole oikeastaan koskaan Härmäpyörää kunnolla markkinoinut.
Nojakin myynti sellaista ennen kokeilemattomalle on kovaa TYÖTÄ. Itse olen laiska...

Jos lähtisi kiertämään Suomea Härmäpyörä mukana, kiertäisi kaikki kuntoutuslaitokset, menisi markkinoille, mihin tahansa tapahtumiin missä ihmisiä liikeellä ja SAISI IHMISIÄ AJAMAAN nojakilla vaikka 20m... niin kyllä alkaisi kauppa käymään.

Toinen vaihtoehto olisi tuollaisen myyntimiehen palkkaaminen provikalla. Tai sellaisen löytäminen joka muutenkin kiertää maata.

Eli liiketoiminnan ostaja pitäisi olla enemmän markkinamies kun pajalla vääntävä. Ruuvaajia kyllä löytyy.

Tapio Osala
Vaasa
tapioosala.com
tapio.antero.osala@gmail.com

Vastaa Viestiin