Ostetaan nojapyörä

Nojapyörien kauppapaikka.
Oppu
Viestit: 5
Liittynyt: 08 Heinä 2014, 14:32

Ostetaan nojapyörä

Viesti Kirjoittaja Oppu »

Etsin nojapyörää lähinnä kaupunkikäyttöön seuraavilla spekseillä:

-Kaksipyöräinen
-Mielummin yläohjaus
-Tavarateline, lokasuojat
-Soveltuva vähintään 185cm pituiselle
-Siisti, toimiva/huollettu
-Sijainti/kokeilumahdollisuus pääkaupunkiseudulla

Yhteydenotot pikaviestillä tai sähköpostiin: oppu@nic.fi

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17770
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Ostetaan nojapyörä

Viesti Kirjoittaja PW »

Tuossa myydään osiossa, ekalla sivulla on mm. Fujin, Fuego, Spirit ja Hurrigaani ainakin - varmaan ne jo katsoitkin, hyviä pyöriä varmaan kaikki.

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Oppu
Viestit: 5
Liittynyt: 08 Heinä 2014, 14:32

Re: Ostetaan nojapyörä

Viesti Kirjoittaja Oppu »

Juu, olen nämä kaikki silmäillyt kyllä. Täältä syrjäiseltä pääkaupunkiseudulta käsin on vaan huono lähteä kauhean pitkälle näin autottomana kokeilemaan. ;-)

Mutta jos ei näin löydy, niin täytynee tehdä toivioretki vaikka Kokkolaan.

Kiitokset vinkistä kuitenkin!

vaaka
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3069
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 08:13

Re: Ostetaan nojapyörä

Viesti Kirjoittaja vaaka »

Linnanmäen parkkipaikalla opetin nimimerkin pehtoorismies ajamaan nojakilla viime vuonna ja jatkotreenipaikka suuremmissa vauhdeissa meni remonttiin, eli Olympiastadionin parkkis. Eli on meitä nojailijoita Helsingissäkin sekä Espoossa ja Vantaalla koeajokokemuksen antamisen suhteen ainakin. Minulta saattaa saada alaohjatun selvästi halvemmalla kuin budjettisi piakkoin. jos muuten vain tykästyt siihen. Riippuu uuden pyörän saamisen aikataulusta ja työn tarpeesta sinulle sovitamisessa, kun olen lyhyempi. Koeajomahdollisuus ei riipu uuden pyörän saamisesta, ota yksityisviestillä yhteyttä niin katsotaan, milloin saan pyörän ajokunnon tarkastettua ja aikataulumme osumaan Jos et muilta saa koeajoa yläohjatulla pyörällä. Minulla on alaohjattu. Vastasin toisessa ketjussa olevaan viestiisi ja siellä on enemmän juttua.

Vastaa Viestiin