M:Rompetta nääs nääs...

Nojapyörien kauppapaikka.
Avatar
Nebulus
Sisällöntuottaja
Viestit: 1052
Liittynyt: 10 Syys 2007, 19:40
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: M:Rompetta nääs nääs...

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

Pastori kirjoitti:
saass kirjoitti:

Mitä tuosta nyt tulee hiilikuituputkelle vahvuutta... 1.7mm ?? :cry:

Löysin pikaisesti hinnan vain 1.5mm vahvuiselle putkelle, minkä hinta (42 x 1.5) n. 50€/m....eli tämän pätkän hinta kaupassa n. 75€
Pyytämäni 15€ ei siis kauheen paha hinta? :D

Ei oo. Hyvä on hinta.

Ei sulla olsi sattunut jäämään irtopaloin hiilikuitukangasta? Kun meni toi rulla tonne Ouluun. Sais hommaa alulle :)

Rulla on vielä saass:illa, en sitä ostanut. Mulla on nääs 3-10 cm leveä nauha haussa ja tuo taisi olla paljon ohkaisempaa tavaraa. Osta pois vain, hinta on kohdillaan!

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

Avatar
samuel
Sisällöntuottaja
Viestit: 1533
Liittynyt: 29 Syys 2012, 14:48
Paikkakunta: Tampesteri

Re: M:Rompetta nääs nääs...

Viesti Kirjoittaja samuel »

Tuo lasikuitumatto olis mun mieleen.
Mikä mahtaa olla paino/ neliö?

Jos ei tule Kärkölän suuntaan asiaa niin rahtihintaa katselisin.

- Henri -
Pyörinä omasta päästä muokatut Sascha -» Sascha Evo ->> Sascha eVo (sähkö), LSL ja PYSTY pyörä -» Nopsilla

saass
Viestit: 116
Liittynyt: 13 Maalis 2009, 08:50
Paikkakunta: Kärkölä

Re: M:Rompetta nääs nääs...

Viesti Kirjoittaja saass »

samuel kirjoitti:

Tuo lasikuitumatto olis mun mieleen.
Mikä mahtaa olla paino/ neliö?

Jos ei tule Kärkölän suuntaan asiaa niin rahtihintaa katselisin.

Se on aika painava ja iso mötkäle, olen ostanut sen työpaikaltani kun romuttivat tavaraa MRI laitteen kuorien yms. protoilujen loputtua.
Eli en tiedä yhtään sen spekseistä, otan kuvia ja mittailen paljonko siinä "rullattomassa" rullassa on metrejä ja neliöitä.
Taisi olla 1m leveä rulla.....itse olen siitä ottanut ehkä pari kolme metriä, kun tein itse kate yms. kokeiluja nuorimmaisen vauvan ammetta muottina käyttäen! :mrgreen:

Menee varmaankin viikonloppuun kun nuo työkiireet haittaa harrastuksia! :(

saass
Viestit: 116
Liittynyt: 13 Maalis 2009, 08:50
Paikkakunta: Kärkölä

Re: M:Rompetta nääs nääs...

Viesti Kirjoittaja saass »

Nebulus kirjoitti:
Pastori kirjoitti:
saass kirjoitti:

Mitä tuosta nyt tulee hiilikuituputkelle vahvuutta... 1.7mm ?? :cry:

Löysin pikaisesti hinnan vain 1.5mm vahvuiselle putkelle, minkä hinta (42 x 1.5) n. 50€/m....eli tämän pätkän hinta kaupassa n. 75€
Pyytämäni 15€ ei siis kauheen paha hinta? :D

Ei oo. Hyvä on hinta.

Ei sulla olsi sattunut jäämään irtopaloin hiilikuitukangasta? Kun meni toi rulla tonne Ouluun. Sais hommaa alulle :)

Rulla on vielä saass:illa, en sitä ostanut. Mulla on nääs 3-10 cm leveä nauha haussa ja tuo taisi olla paljon ohkaisempaa tavaraa. Osta pois vain, hinta on kohdillaan!

Tuo rulla on leveydeltään ihan villalankaan verrattavaa...

  • vetolujuus tietysti hiukan parempi (500kg)
    -säikeitä 12000
Avatar
samuel
Sisällöntuottaja
Viestit: 1533
Liittynyt: 29 Syys 2012, 14:48
Paikkakunta: Tampesteri

Re: M:Rompetta nääs nääs...

Viesti Kirjoittaja samuel »

saass kirjoitti:
samuel kirjoitti:

Tuo lasikuitumatto olis mun mieleen.
Mikä mahtaa olla paino/ neliö?

Jos ei tule Kärkölän suuntaan asiaa niin rahtihintaa katselisin.

Se on aika painava ja iso mötkäle, olen ostanut sen työpaikaltani kun romuttivat tavaraa MRI laitteen kuorien yms. protoilujen loputtua.
Eli en tiedä yhtään sen spekseistä, otan kuvia ja mittailen paljonko siinä "rullattomassa" rullassa on metrejä ja neliöitä.
Taisi olla 1m leveä rulla.....itse olen siitä ottanut ehkä pari kolme metriä, kun tein itse kate yms. kokeiluja nuorimmaisen vauvan ammetta muottina käyttäen! :mrgreen:

Menee varmaankin viikonloppuun kun nuo työkiireet haittaa harrastuksia! :(

Juu, ei sen niin väliä ole onko se 300g / m2 ja 600g/m2. Ohutta laitetaan sitte useempi kerros. :-)
( mitä tässä nyt sitte keksiikään tehrä)

- Henri -
Pyörinä omasta päästä muokatut Sascha -» Sascha Evo ->> Sascha eVo (sähkö), LSL ja PYSTY pyörä -» Nopsilla

saass
Viestit: 116
Liittynyt: 13 Maalis 2009, 08:50
Paikkakunta: Kärkölä

Re: M:Rompetta nääs nääs...

Viesti Kirjoittaja saass »

samuel kirjoitti:
saass kirjoitti:
samuel kirjoitti:

Tuo lasikuitumatto olis mun mieleen.
Mikä mahtaa olla paino/ neliö?

Jos ei tule Kärkölän suuntaan asiaa niin rahtihintaa katselisin.

Se on aika painava ja iso mötkäle, olen ostanut sen työpaikaltani kun romuttivat tavaraa MRI laitteen kuorien yms. protoilujen loputtua.
Eli en tiedä yhtään sen spekseistä, otan kuvia ja mittailen paljonko siinä "rullattomassa" rullassa on metrejä ja neliöitä.
Taisi olla 1m leveä rulla.....itse olen siitä ottanut ehkä pari kolme metriä, kun tein itse kate yms. kokeiluja nuorimmaisen vauvan ammetta muottina käyttäen! :mrgreen:

Menee varmaankin viikonloppuun kun nuo työkiireet haittaa harrastuksia! :(

Juu, ei sen niin väliä ole onko se 300g / m2 ja 600g/m2. Ohutta laitetaan sitte useempi kerros. :-)
( mitä tässä nyt sitte keksiikään tehrä)

Tuosta jos saa vähän käsitystä määrästä, en yrittänyt aukaista rullaa jottei purkaudu liikaa. (n.90cm rullan leveys)

Liitteet
rulla2.JPG
rulla2.JPG (50.86 KiB) Katsottu 5329 kertaa
rulla1.JPG
rulla1.JPG (98.95 KiB) Katsottu 5329 kertaa
saass
Viestit: 116
Liittynyt: 13 Maalis 2009, 08:50
Paikkakunta: Kärkölä

Re: M:Rompetta nääs nääs...

Viesti Kirjoittaja saass »

Tuosta jos saa vähän käsitystä määrästä, en yrittänyt aukaista rullaa jottei purkaudu liikaa. (n.90cm rullan leveys)[/quote]

Saattaapi olla tuossa rullassa jopa 100m2 jos nyt en ihan väärin muista.... :mrgreen:

saass
Viestit: 116
Liittynyt: 13 Maalis 2009, 08:50
Paikkakunta: Kärkölä

Re: M:Rompetta nääs nääs...

Viesti Kirjoittaja saass »

saass kirjoitti:

Tuosta jos saa vähän käsitystä määrästä, en yrittänyt aukaista rullaa jottei purkaudu liikaa. (n.90cm rullan leveys)

Saattaapi olla tuossa rullassa jopa 100m2 jos nyt en ihan väärin muista.... :mrgreen:[/quote]

30€ kun pyysin tuosta rullasta, niin varmaan kannattaa hakee kauempaakin? :mrgreen:
Enemmänkin ssaa tietysti antaa, en pistä hanttiin....

saass
Viestit: 116
Liittynyt: 13 Maalis 2009, 08:50
Paikkakunta: Kärkölä

Re: M:Rompetta nääs nääs...

Viesti Kirjoittaja saass »

Ei sulla olsi sattunut jäämään irtopaloin hiilikuitukangasta? Kun meni toi rulla tonne Ouluun. Sais hommaa alulle :)[/quote]

Ei ole tuon enempää jääny hiilikuitua... :(

Ostakaa pois rullat & jämät & putki :mrgreen: kuka mitä hä??

Liitteet
hiili2.JPG
hiili2.JPG (62.75 KiB) Katsottu 5317 kertaa
hiili1.JPG
hiili1.JPG (120.38 KiB) Katsottu 5317 kertaa
Viimeksi muokannut saass, 04 Touko 2017, 13:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
saass
Viestit: 116
Liittynyt: 13 Maalis 2009, 08:50
Paikkakunta: Kärkölä

Re: M:Rompetta nääs nääs...

Viesti Kirjoittaja saass »

Ostakaa pois nämäkin jämät.... kevlaria olikin enemmän kuin tuota hiilikuitua.
En montaa euroa pyydä mstään noista, mutta hankalinta tulee olemaan se toimitus?
En viittis hirveen pitkälle kuskata noilla hinnoilla.

Liitteet
kevlar2.JPG
kevlar2.JPG (245.12 KiB) Katsottu 5314 kertaa
kevlar1.JPG
kevlar1.JPG (71.23 KiB) Katsottu 5314 kertaa
Avatar
samuel
Sisällöntuottaja
Viestit: 1533
Liittynyt: 29 Syys 2012, 14:48
Paikkakunta: Tampesteri

Re: M:Rompetta nääs nääs...

Viesti Kirjoittaja samuel »

saass kirjoitti:
saass kirjoitti:

Tuosta jos saa vähän käsitystä määrästä, en yrittänyt aukaista rullaa jottei purkaudu liikaa. (n.90cm rullan leveys)

Saattaapi olla tuossa rullassa jopa 100m2 jos nyt en ihan väärin muista.... :mrgreen:

30€ kun pyysin tuosta rullasta, niin varmaan kannattaa hakee kauempaakin? :mrgreen:
Enemmänkin ssaa tietysti antaa, en pistä hanttiin....[/quote]

Minä ostan tuon lasirullan.
Kävi ilmi että isän tutavat ajelee sinne suuntaan ( käyvät Kärkkäisellä) niin kyytikin on tiedossa.
Sovitellaan aikataulut kohdalleen.

- Henri -
Pyörinä omasta päästä muokatut Sascha -» Sascha Evo ->> Sascha eVo (sähkö), LSL ja PYSTY pyörä -» Nopsilla

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: M:Rompetta nääs nääs...

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Mä otan sen putken lisäks ton jämän yms. Palaan kohta kun oon koneella.

EDIT:

saass kirjoitti:

Ostakaa pois nämäkin jämät.... kevlaria olikin enemmän kuin tuota hiilikuitua.
En montaa euroa pyydä mstään noista, mutta hankalinta tulee olemaan se toimitus?
En viittis hirveen pitkälle kuskata noilla hinnoilla.

saass kirjoitti:

>>>Ei sulla olsi sattunut jäämään irtopaloin hiilikuitukangasta? Kun meni toi rulla tonne Ouluun. Sais hommaa alulle :)
Ei ole tuon enempää jääny hiilikuitua... :(

Ostakaa pois rullat & jämät & putki :mrgreen: kuka mitä hä??

Mä voisin ottaa siis nämä.

Tuun tossa parin viikon päästä duuniin Helsinkiin. Voisin tulo/menomatkalla käydä noi poimiin.

Sekä sit tää jos Nebulus kerran sen vapautti.

Nebulus kirjoitti:

Ei sulla olsi sattunut jäämään irtopaloin hiilikuitukangasta? Kun meni toi rulla tonne Ouluun. Sais hommaa alulle :)

Rulla on vielä saass:illa, en sitä ostanut. Mulla on nääs 3-10 cm leveä nauha haussa ja tuo taisi olla paljon ohkaisempaa tavaraa. Osta pois vain, hinta on kohdillaan![/quote]

JEE. Mullahan olis nyt sitten kasassa tää hiilikuituhärvelin matskut. Melkein.

saass
Viestit: 116
Liittynyt: 13 Maalis 2009, 08:50
Paikkakunta: Kärkölä

Re: M:Rompetta nääs nääs...

Viesti Kirjoittaja saass »

Pastori kirjoitti:

Mä otan sen putken lisäks ton jämän yms. Palaan kohta kun oon koneella.

EDIT:

saass kirjoitti:

Ostakaa pois nämäkin jämät.... kevlaria olikin enemmän kuin tuota hiilikuitua.
En montaa euroa pyydä mstään noista, mutta hankalinta tulee olemaan se toimitus?
En viittis hirveen pitkälle kuskata noilla hinnoilla.

saass kirjoitti:

>>>Ei sulla olsi sattunut jäämään irtopaloin hiilikuitukangasta? Kun meni toi rulla tonne Ouluun. Sais hommaa alulle :)
Ei ole tuon enempää jääny hiilikuitua... :(

Ostakaa pois rullat & jämät & putki :mrgreen: kuka mitä hä??

Mä voisin ottaa siis nämä.

Tuun tossa parin viikon päästä duuniin Helsinkiin. Voisin tulo/menomatkalla käydä noi poimiin.

Sekä sit tää jos Nebulus kerran sen vapautti.

Nebulus kirjoitti:

Ei sulla olsi sattunut jäämään irtopaloin hiilikuitukangasta? Kun meni toi rulla tonne Ouluun. Sais hommaa alulle :)

Rulla on vielä saass:illa, en sitä ostanut. Mulla on nääs 3-10 cm leveä nauha haussa ja tuo taisi olla paljon ohkaisempaa tavaraa. Osta pois vain, hinta on kohdillaan!

JEE. Mullahan olis nyt sitten kasassa tää hiilikuituhärvelin matskut. Melkein.[/quote]

Päivitin alkuperäisen listan.... uskalsin laittaa 5€ hinnan noille kevlar & hiilikuitu jämille, vaikka siitä ei Pastorin kanssa ollutkaan puhetta? :lol:

Työpaikkani osoite, josta esim. Pastori voi noutaa nuo... muiden kanssa sovittu postitus tai nouto....
PHILIPS OY
Äyritie 4 VANTAA
Kehä 3:sen ja lentokentän välissä, kauppakeskus Jumbon vieressä

Vielä olis ne katteet, jos PW ei postin kalleuden vuoksi otakkaan tuota takakatetta....

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: M:Rompetta nääs nääs...

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Mä voin ottaa sen PW:N katteen ja tuoda sen - ajan Imatran kautta pois tai sit tuon sen tänne ja PW ottaa kun käypi sukuloimassa.

Harkitsen vielä sitä etukatetta.

Jos PW luopuu mun kyytitarjouksesta huolimatta tosta takakatteesta niin voisi yrittää säästää siihen.

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13804
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: M:Rompetta nääs nääs...

Viesti Kirjoittaja jori »

Pastori kirjoitti:

Mä voin ottaa sen PW:N katteen ja tuoda sen - ajan Imatran kautta pois tai sit tuon sen tänne ja PW ottaa kun käypi sukuloimassa.

Harkitsen vielä sitä etukatetta.

Jos PW luopuu mun kyytitarjouksesta huolimatta tosta takakatteesta niin voisi yrittää säästää siihen.

Ota vain se etukate mukaan, jos käyt hakemassa muutakin. Minä hoidan maksun. Olen tänä keväänä ajatellut toteuttaa jonkunlaisen version siitä nelipyöräohjatusta etuvetokinneristä. Siihen tuo keulapala sopisi hyväksi aluksi, niin ei nousisi rima liian korkealle. Minusta tuo on liian kova ja painava tuo kate, joten voisimme tehdä siitä kevyempiä kopioita tyhjiömuovaamalla levystä ja laittaa sitten routamatosta jatketta.

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

Vastaa Viestiin