MYYTY: Performer nojapyörä

Nojapyörien kauppapaikka.
Pekka.S
Viestit: 2
Liittynyt: 19 Touko 2017, 07:39

MYYTY: Performer nojapyörä

Viesti Kirjoittaja Pekka.S »

Kuvien mukainen nojapyörä olisi myynnissä.
Ollut minulla kuukauden päivät ja kilometrejä on kertynyt noin 800. Pystypyörä sopisi paremmin minun tarpeisiin.
Pyörässä tällä hetkellä Bafang sähkömoottori, mutta mielellään jättäisin moottorin itselleni.
Tällöin eteen tulee 3 ratasta ja tarakalla oleva boksi jää myös pois. Jarrukahvat vaihtuu myös.
Pyörä ollut aiemminkin myynnissä, joten kuvia ilman sähkömoottoria löytyy selaamalla ketjua alaspäin.
Kuvista poiketen vaijerilukko, peräkärryn vetokoukku ja torvi jää minulle.

Pyörä sijaitsee Siilinjärvellä ja ajelee sään salliessa Kuopioon heinäkuun maanantaista torstaihin.

Hintapyyntö ilman sähkösarjaa 600 EUR, sähkömoottorilla ja kaikilla siihen kuuluvilla osilla 1200 EUR.

Käyn pyörällä töissä ja matkaa kertyy yhteensä 55 km päivässä. Akusta kuluu tällä matkalla noin 40%, joten reilun 100 km reissunkin tällä heittäisi yhdellä akullisella.

Yhteydenotot sähköpostitse pekka.salkinoja (at) gmail.com tai puhelimitse 044 5841 050.

EDIT: Kerrotaanpas nyt vielä lisää pyörästä: vanteet ovat kaksikerroksiset, eli ovat varsin jäykät eivätkä elä pyörän alla.
Runko on alumiinia ja etuhaarukka terästä. Painosta en tiedä, mutta varsin kevyt tuo on nostella ilman sähkösarjaa.
Vaihteet toimii hyvin, takana 9 ratasta.
Ketjut eivät ole vielä lähelläkään loppua, eturenkaalla ajelee vielä varmaan 2000 km ja takarenkaalla pidemmällekin, mitä nyt olen omien ajojen kulumista seurannut. Renkaina "puhkeamattomat" Schwable Marathon Racerit.

EDIT vol2: Seuraava pyörä on jo ostettu sähkömoottorin alustaksi, joten vaihdossa huolin enää rahaa.

nojakki 1.jpg
nojakki 1.jpg
nojakki 2.jpg
nojakki 4.jpg
nojakki 5.jpg
Nojakki 10.jpg
Nojakki 9.jpg
Nojakki 8.jpg
Nojakki 7.jpg

Otsikkoa muokattu:msk

Viimeksi muokannut Pekka.S, 03 Elo 2017, 09:19. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Pekka.S
Viestit: 2
Liittynyt: 19 Touko 2017, 07:39

Re: Myydään: Performer nojapyörä

Viesti Kirjoittaja Pekka.S »

Pyörä kulkeutuu Varkauteen tarvittaessa kerran, pari kuukaudessa. Kuljetus muualle onnistuu kustannuksia vastaan. Matkahuoltokin tämän taitaa huolia, mutta hinta esim. Vaasaan oli laskurin mukaan jotain hieman alle 90€.

Vastaa Viestiin