O: Kitkavaihdevipu

Nojapyörien kauppapaikka.
Avatar
Mahe
Sisällöntuottaja
Viestit: 1228
Liittynyt: 12 Syys 2008, 08:08

O: Kitkavaihdevipu

Viesti Kirjoittaja Mahe »

Ostaisin kitkavivun, joka kiinnitetään ohjaustangon ympärille. Ei siis runkoon ruuvattava tai tangon päähän menevä. Kuva olis kiva :)

Markus Heikkilä

Avatar
Mahe
Sisällöntuottaja
Viestit: 1228
Liittynyt: 12 Syys 2008, 08:08

Re: O: Kitkavaihdevipu

Viesti Kirjoittaja Mahe »

Eikö löydy romulaareista? Paikallinen pyöräliike myi eioota eivätkä oikein edes tienneet mistä puhuin (liekö vika selityksessä).

Netistä tilaamalla saa mutta ei aina jaksais, jos kierrättääkin voisi :)

Semmonen varhaisissa maastoyörissä käytössä ollut "thumb shifter" siis hakusessa, ajalta ennen niitä nykymallisia "liipasimia".

Markus Heikkilä

Avatar
Vilijami
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7066
Liittynyt: 27 Maalis 2014, 09:19
Paikkakunta: Oulu

Re: O: Kitkavaihdevipu

Viesti Kirjoittaja Vilijami »

Pyörätohtorilla ois 10€ hintaisia ohjaustankoon tulevia kitkavipuja vaikka millä mitalla. Ostin itse kyseisiä vipuja. Myiskö se yksityiselle, jos pyytäs kiltisti?

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13784
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: O: Kitkavaihdevipu

Viesti Kirjoittaja jori »

Vilijami kirjoitti:

Pyörätohtorilla ois 10€ hintaisia ohjaustankoon tulevia kitkavipuja vaikka millä mitalla. Ostin itse kyseisiä vipuja. Myiskö se yksityiselle, jos pyytäs kiltisti?

Onko Vilijami yritys. :shock:

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

Avatar
Vilijami
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7066
Liittynyt: 27 Maalis 2014, 09:19
Paikkakunta: Oulu

Re: O: Kitkavaihdevipu

Viesti Kirjoittaja Vilijami »

jori kirjoitti:

Onko Vilijami yritys. :shock:

Viime vuonna pyörätohtori myi vielä yksityisille. Oisko se niin suuri ihme, mikäli minulla on/olisi yritys? :D

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13784
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: O: Kitkavaihdevipu

Viesti Kirjoittaja jori »

Vilijami kirjoitti:
jori kirjoitti:

Onko Vilijami yritys. :shock:

Viime vuonna pyörätohtori myi vielä yksityisille. Oisko se niin suuri ihme, mikäli minulla on/olisi yritys? :D

Ei se ihme ole, mutta on hyvä tietää, että meillä on täällä oma trokari näihin, vain yrityksille, myyviin tahoihin päin. :)

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4601
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: O: Kitkavaihdevipu

Viesti Kirjoittaja janx »

jori kirjoitti:

Ei se ihme ole, mutta on hyvä tietää, että meillä on täällä oma trokari näihin, vain yrityksille, myyviin tahoihin päin. :)

Arvaukseni on, että suurin osa yksityisasiakkaista on... noh työläitä. Pieni osa on saattanut päästä vähemmän työläiden yksityisasiakkaiden piiriin. Eipä tuo ole minuakaan pihalta pois ajanut, jos paikalla on.

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

Avatar
jooseha
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 5150
Liittynyt: 09 Kesä 2009, 22:43

Re: O: Kitkavaihdevipu

Viesti Kirjoittaja jooseha »

Mahe kirjoitti:

Semmonen varhaisissa maastoyörissä käytössä ollut "thumb shifter" siis hakusessa, ajalta ennen niitä nykymallisia "liipasimia".

Vasuri löytyis. Olen käyttänyt oikealla. Kitkavipu, ei pykäliä.

Vipu.jpg
Vipu.jpg (160.47 KiB) Katsottu 7317 kertaa
Vilijami kirjoitti:

Oisko se niin suuri ihme, mikäli minulla on/olisi yritys? :D

Pikemminin jos sulla ei olisi :D

Avatar
Vilijami
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7066
Liittynyt: 27 Maalis 2014, 09:19
Paikkakunta: Oulu

Re: O: Kitkavaihdevipu

Viesti Kirjoittaja Vilijami »

jori kirjoitti:

Ei se ihme ole, mutta on hyvä tietää, että meillä on täällä oma trokari näihin, vain yrityksille, myyviin tahoihin päin. :)

Ei minulla omaa yritystä ole, mutta perhepiiristä löytyy, jonka kautta on tukkumyyjien kanssa asiointi onnistunut.

Vastaa Viestiin