Lasten fatbike 20"

Nojapyörien kauppapaikka.
Timppa
Viestit: 43
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 08:02
Paikkakunta: Sotkamo

Lasten fatbike 20"

Viesti Kirjoittaja Timppa »

Uusi, 7-vaihteinen (Acera), alumiinirunkoinen, Stells lasten läskipyörä 4" renkailla. Pyörä Sotkamossa ja kulkeutuu etelän suuntaan. H. 350 €. Puhelimella en saa kuvaa ladattua valitettavasti tänne museoaikaiseen systeemiin.

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7040
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Lasten fatbike 20"

Viesti Kirjoittaja Pastori »

OT. Mutta olen mä saanut puhelimella (android) tänne kaikki omat kuvat. Harvemmin olen niitä koneella käyttänyt.

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13784
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: Lasten fatbike 20"

Viesti Kirjoittaja jori »

Pastori kirjoitti:

OT. Mutta olen mä saanut puhelimella (android) tänne kaikki omat kuvat. Harvemmin olen niitä koneella käyttänyt.

Ongelma taitaa olla kuvien pienentäminen 1200 pikseliä pienemmäksi. Siihen ei taida olla mitään yksiselitteistä helppoa keinoa kännykässä. Minä en tosin tiedä, kun aina olen käyttänyt kuvat pöytäkoneen Gimpin kautta.

Yleensä kuvista riittäisi paljon natiivia resoluutiota pienemmätkin versiot tallennettavaksi. Viidesosa molempiin suuntiin riittäisi tavallisesti hyvin. Vain äärimmäisen harvoin kuvat olvat sellaisia, että yksittäisillä pikseleillä on merkitystä ja siis resoluutiota tarvittaisiin enemmän kuin tuo 1200 pikseliä pidemmälle sivulle. Kännykällä saa kai tallennettua HD-videota. Tuo videon resoluutio riittäisi vallan mainiosti myös valokuviin.

Yleensä vähemmätkin pikselit riittää hyvin, mutta toisinaan sitten sillä pikselimäärällä voi ollakin jotain merkitystä. Mutta näitä tapauksia ei voi etukäteen oikein tietää, eikä ennakoida. Siksi ei voi oikein säätää kameraa ottamaan kuvia vähemmällä resoluutiolla. Oikeasti en edes tiedä, voiko nykyään näin tehdä.

Laita Pastori vinkki, millä näitä resoluutiomuutoksia ja karkeita rajauksia voisi tehdä kännykkäkuviin. Jos tuo olisi helppoa, voisin kuvitella karhentavani joutavat kuvat pienemmäksi ennen kuin lähetän ne pilveen viemään tilaa tärkeämmiltä tiedostoilta.

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17761
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Lasten fatbike 20"

Viesti Kirjoittaja PW »

Miul on "photo resizer hd", jolla pienennän liian isot kuvat kännykässä. Playkaupasta löyty.

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Härski
Sisällöntuottaja
Viestit: 1624
Liittynyt: 01 Syys 2014, 17:36
Paikkakunta: "satakunta"

Re: Lasten fatbike 20"

Viesti Kirjoittaja Härski »

Snapseed -ssa riittää ominaisuuksia. Mä saan hyvänkin kuvan näyttämään huonolta :mrgreen:

eemeli
Sisällöntuottaja
Viestit: 1110
Liittynyt: 03 Elo 2007, 22:36
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Lasten fatbike 20"

Viesti Kirjoittaja eemeli »

Tapatalkilla saa kuvat helposti foorumille. Muuten en kyllä tykkää.

-Janne-

Heijaa heijaa heijaa kerho :D ...

Avatar
ajou
Sisällöntuottaja
Viestit: 1482
Liittynyt: 26 Marras 2006, 20:24
Paikkakunta: Espoo - Järvenperä

Re: Lasten fatbike 20"

Viesti Kirjoittaja ajou »

eemeli kirjoitti:

Tapatalkilla saa kuvat helposti foorumille. Muuten en kyllä tykkää.

Ja samalla pienennettyä oikean kokoiseksi.
Minä taas en tätä foorumia kännykällä ilman Tapatalkia tulis koskaan lukeneeksi.

Terveisin Artsi
Arto Joutsimäki
050-4655 657
Jouta Quad (Arcus III)

Vastaa Viestiin