Lowride.infon kehityskeskustelu

Kerro mielipiteesi sivustosta.

Valvojat: Pastori, lowrides, Henkka

Avatar
lowrides
Site Admin
Viestit: 592
Liittynyt: 22 Elo 2007, 21:26
Paikkakunta: Lontoo

Lowride.infon kehityskeskustelu

Viesti Kirjoittaja lowrides »

Kuten etusivulla kerrotaan sivusto jää nyt vähäksi aikaa toimitukselliselle tauolle ja palaa jonkin ajan kuluttua.

Nyt otetaan sivuston kehittämisideoita vastaan (vaikka paljon niitä on jo valmiiksi mielessä ja paljon niitä tullaan toteuttamaankin)!
Juttujen aiheita yms. sisällöllisiä ideoita, ulkoasuun ja käytettävyyteen liittyviä sekä kaikkia yleisiä ehdotuksia otetaan vastaan?

Avatar
Premnas
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2653
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 20:47
Paikkakunta: Kaarina

Re: Lowride.infon kehityskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Premnas »

Tarkoittaako tuo tauko sitä, ettei sinä aikana voi kenenkään nojakistin kanssa täällä keskustella? Apua! Mitä tekemistä sitten keksii? :shock:

Itse oon tykännyt tästä nykyisestäkin, kun ei ole liikaa kaikkia alueita, ulkoasu on siisti yksinkertaisuudessaan. Kannattanee välttää sellaista että jokaisesta pienemmästäkin asiasta on oma keskustelualueensa, silloin sivustosta tulee sekavan näköinen.

HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.

Avatar
Ralii
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 504
Liittynyt: 06 Tammi 2009, 20:14
Paikkakunta: Espoo

Re: Lowride.infon kehityskeskustelu

Viesti Kirjoittaja Ralii »

Premnas kirjoitti:

Tarkoittaako tuo tauko sitä, ettei sinä aikana voi kenenkään nojakistin kanssa täällä keskustella? Apua! Mitä tekemistä sitten keksii? :shock:

Itse oon tykännyt tästä nykyisestäkin, kun ei ole liikaa kaikkia alueita, ulkoasu on siisti yksinkertaisuudessaan. Kannattanee välttää sellaista että jokaisesta pienemmästäkin asiasta on oma keskustelualueensa, silloin sivustosta tulee sekavan näköinen.

Lowride toimitus pitää taukoa, foorumi jatkunee normaalisti. Korjatkaa jos olen väärässä.

Optima Baron | 1kw Velogatti

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Lowride.infon kehityskeskustelu

Viesti Kirjoittaja jviirret »

Lowride.info on se verkkolehti jonka tauosta puhe. Olemme nyt ko. lehden keskustelualueella joka jatkanee toimintaansa nykyisellään.

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Avatar
GodTdd
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 348
Liittynyt: 12 Touko 2009, 16:48
Paikkakunta: Espoo

Re: Lowride.infon kehityskeskustelu

Viesti Kirjoittaja GodTdd »

Ugh

Ainahan juttu puolta olisi varaa monipuolistaa, varsinkin jos suunnataan sinne life style puolelle. Mutta koska tämä, ainakin vielä, pyörii vapaaehtoisesti niin liikaa ei kannata omasta selkänahasta repiä.

Kyllä se on monipuolinen ja asiallinen foorumi keskustelu joka ainakin minut saa palamaan päivittäin tänne ja lukemaan käytännössä kaiken foorumilla kirjoitetun. Kyllä, luen mielenkiinnolla myös kaikki rakentelu keskustelut vaikka koskaan en voisi omaa pyörää kuvitella rakentavani. Kiitokset kaikille aktiivisille keskustelijoille.

-Tatu

Why not? Only one human captain has ever survived battle with the Minbari fleet. He is behind me. You are in front of me. If you value your lives be somewhere else.
Delenn, Severed Dreams, Babylon 5

Vastaa Viestiin