Näytä aktiiviset viestiketjut

Kerro mielipiteesi sivustosta.

Valvojat: Pastori, lowrides, Henkka

noja
Viestit: 153
Liittynyt: 23 Elo 2010, 06:51
Paikkakunta: Tampere

Näytä aktiiviset viestiketjut

Viesti Kirjoittaja noja »

Miksi etusivun näytä aktiiviset viestiketjut "nappi" ei toimi niinkuin se toimii yleensä muilla palstoilla? Ainakin minä olen tottunut siihen että siitä tulisi näkyviin viestiketjut joihin on viimeksi kirjoitettu, ei tarvitsisi selailla kaikkia aiheita ja viestiketjuja läpi silmä kovana päivämääriä tarkkaillen että onko jossain uusia viestejä. Nytkin (4.1.2012) näytä aktiiviset viestiketjut napista pääsee vain "kesän 2012 NivalaanKo kokoontuminen?" viestiketjuun vaikka siihen on kirjoitettu viimeksi 29.12.2011 kun aktiiviset viestiketjut on jotain ihan muuta. Vai onko kyse vain jostain henkilökohtaisista asetuksista?

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Näytä aktiiviset viestiketjut

Viesti Kirjoittaja jviirret »

noja kirjoitti:

Ainakin minä olen tottunut siihen että siitä tulisi näkyviin viestiketjut joihin on viimeksi kirjoitettu, ei tarvitsisi selailla kaikkia aiheita ja viestiketjuja läpi silmä kovana päivämääriä tarkkaillen että onko jossain uusia viestejä.

Minusta tuo "näytä uudet viestit"-nappi tekee tuon asian. Toki pitää olla kirjautuneena sisään että ko. nappi näkyy.

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

noja
Viestit: 153
Liittynyt: 23 Elo 2010, 06:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Näytä aktiiviset viestiketjut

Viesti Kirjoittaja noja »

Minusta tuo "näytä uudet viestit"-nappi tekee tuon asian. Toki pitää olla kirjautuneena sisään että ko. nappi näkyy.

Jukka

Ei sekään toimi niinkuin toimii näytä aktiiviset viestiketjut nappi esimerkiksi 2cv palstalla ja siellä ei tarvi olla edes kirjautuneena. Ja kun nappia siellä painaa niin tulee uudet ja vanhat viestit järjestyksessä jopa kellon ajan tarkkuudella.
http://www.suomen2cvkilta.fi/forum/inde ... 68363b53da

Mustasudenkorento
Sisällöntuottaja
Viestit: 1690
Liittynyt: 14 Maalis 2008, 13:50
Paikkakunta: Oulunsalo

Re: Näytä aktiiviset viestiketjut

Viesti Kirjoittaja Mustasudenkorento »

En osaa kyllä sanoa mistä moinen johtuu...
Itse en moista käytä minule riittää kun tuo aihe ympyrä on aina punaisena niissä mihin on kirjoitettu sen jälkeen kun olen sivustolla viimeksi vieraillut..

Vastatuuli vihaa meitä... tahtoo alemmas....
http://kotisivu.suomi.net/mustasudenkorento/

noja
Viestit: 153
Liittynyt: 23 Elo 2010, 06:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Näytä aktiiviset viestiketjut

Viesti Kirjoittaja noja »

Mustasudenkorento kirjoitti:

Itse en moista käytä minule riittää kun tuo aihe ympyrä on aina punaisena niissä mihin on kirjoitettu sen jälkeen kun olen sivustolla viimeksi vieraillut..

Joo en minäkään käytä tällä palstalla kun se ei "toimi" mutta, tottumus kysymyshän tämä on, kyllä tän asian kanssa pärjää mutta olishan se kiva jos se toimisi niinkuin muuallakin sitä on tottunut käyttämään, ei tarvitsi aina kirjautua. Itse asiassa toi Näytä lukemattomat viestit-nappi toimii aika lähelle sillai kuin Näytä aktiiviset viestiketjut-nappi, erona vaan että täytyy olla kirjautuneena ja siinä näkyy vain lukemattomat.

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13784
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: Näytä aktiiviset viestiketjut

Viesti Kirjoittaja jori »

Minä käytän "Näytä lukemattomat viestit" nappia. Toimii ihan hyvin, toisinaan kuitenkin yhdellä koneellani unohtelee "Ensimmäinen lukematon viesti" napin kanssa niin, ettei tuo nappi aina näy.

Siis: Etusivulta, (minulla suoraan kirjanmerkissä) "Näytä lukemattomat viestit" avaa listtan viestiketjuista, joihin on tullut lisää tekstiä viime käyntini jälkeen. Sitten ketju auki ja painetaan oikealta ylhäältä "Ensimmäinen lukematon viesti", jolloin näyttämä hyppää suoraan minulle uuteen tekstiin.

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

Avatar
tavasti
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2745
Liittynyt: 06 Elo 2007, 10:55
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Näytä aktiiviset viestiketjut

Viesti Kirjoittaja tavasti »

Minulle kelpaisi toimiva 'aktiiviset ketjut'-nappula. Luen useammalla kuin yhdellä koneella. Jollain koneella lukee jonkun mielenkiintoisen jutun, ja tulee mieleen 'tuohon voisi vastata'. Vaan toiselle koneelle kun pääsee, niin ei ole hajuakaan missä ja mikä se juttu oli, ja niin jää.

Toisaalta, jos on itseään vähemmän kiinostavia asioita, niin voisi lukea kiinostavat, ja klikata 'merkkaa kaikki luetuksi'. Nyt jos tekee tuon, ja joku sattuu sopivaan väliin kirjoittamaan johonkin itseä kiinostavaan ketjuun, niin jää näkemättä.

Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python

"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7040
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Näytä aktiiviset viestiketjut

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Kiinnostavat ketjut voipi myös bookmarkata itselleen.

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13784
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: Näytä aktiiviset viestiketjut

Viesti Kirjoittaja jori »

Pastori kirjoitti:

Kiinnostavat ketjut voipi myös bookmarkata itselleen.

Selaimeen ilmeisesti tarkoitat.
Kun nyt tälle tielle lähdettiin, niin tietääkö kukaan, miten yksittäiseen viestiin voisi linkata muuten kuin tuon "etsi" komennon kautta. Minä olen laittanut "Etsi" ruutuun jonkin kyseisen viestin lauseenpätkän, etsinyt viestin ja kopioinut urlin. Onko tähän fiksumpaa tapaa.

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Näytä aktiiviset viestiketjut

Viesti Kirjoittaja mhelander »

Pastori kirjoitti:

Kiinnostavat ketjut voipi myös bookmarkata itselleen.

Muuten hyvä ajatus mutta jos käyttää useampaa selainta tai konetta. Itse synkkaan kirjanmerkit Chromessa Googlen palvelun kautta. Toimii joskus, toisinaan taas ei.

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

Mustasudenkorento
Sisällöntuottaja
Viestit: 1690
Liittynyt: 14 Maalis 2008, 13:50
Paikkakunta: Oulunsalo

Re: Näytä aktiiviset viestiketjut

Viesti Kirjoittaja Mustasudenkorento »

Mielenkiintoista keskustelua.
Itselle tuntuu riittävän paljon vähemmän :lol:

Itse kun sattuneesta syystä selaan aina kaikki uudet kirjoitukset, toki ei kaikkia kovin ajatuksella mutta kuitenkin kiinnosti tai ei... koskaan ei tiedä mistä niitä helmiä löytää 8)

Vastatuuli vihaa meitä... tahtoo alemmas....
http://kotisivu.suomi.net/mustasudenkorento/

Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Näytä aktiiviset viestiketjut

Viesti Kirjoittaja mhelander »

Siis tässä foorumissa pelaa tämä lukemattomien käsittely mielestäni ihan riittävän hyvin. Itsekin yleensä käyn läpi kaikki lukemattomat, ja tässä foorumissa ei turhaa "kohinaa" joka ei kiinnosta kovin paljoa ole.

Toisin on BROL:ssa. Siellä kun klikkaat "New..." niin on aikaa about tunti (tai paremminkin puolikas) käydä kaikki 1-5 sivullista aktiivisia aiheita läpi. Jos aika menee umpeen tai vaihdat konetta/selainta niin sinne meni. Periaatteessa palvelussa saa katsottua vuorokauden aikana tapahtuneet mutta siihen ei ole suoraan aina linkkiä tarjolla.

Ja WISIL on vähän samoilla linjoilla, toimii vaan vähän eri tavalla. Siellä keskustelua ja aiheita on onneksi runsaasti vähemmän.

Juuri muiden foorumeiden seuraamista ei tule harrastettua, näissäkin on joutoajalle puuhaa ihan sopivasti.

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

Avatar
tavasti
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2745
Liittynyt: 06 Elo 2007, 10:55
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Näytä aktiiviset viestiketjut

Viesti Kirjoittaja tavasti »

Pastori kirjoitti:

Kiinnostavat ketjut voipi myös bookmarkata itselleen.

No, eipäs ole tullut huomattua, mutta tuolla alalaidassahan on tuo 'Lisää kirjanmerkki', jolla ne omat merkit säilyvät foorumissa. Ne merkityt löytyvät tuolta 'Omat asetukset' alta.

Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python

"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7040
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Näytä aktiiviset viestiketjut

Viesti Kirjoittaja Pastori »

mhelander kirjoitti:
Pastori kirjoitti:

Kiinnostavat ketjut voipi myös bookmarkata itselleen.

Muuten hyvä ajatus mutta jos käyttää useampaa selainta tai konetta. Itse synkkaan kirjanmerkit Chromessa Googlen palvelun kautta. Toimii joskus, toisinaan taas ei.

Kuten Tavasti tossa kommentoikin - tarkoitan oman käyttäjätilin kirjanmerkki mahdollisuutta.

kirjanmerkki_1.jpg
kirjanmerkki_1.jpg (21.47 KiB) Katsottu 4094 kertaa
kirjanmerkki_2.jpg
kirjanmerkki_2.jpg (38.67 KiB) Katsottu 4094 kertaa

Ne on jemmassa sitten tuolla omissa asetuksissa - ja näkyvissä jos lukee sivustoa eri paikoissa eri koneilla tai tulevaisuudessa Tapatalkilla tms.

Avatar
lowrides
Site Admin
Viestit: 592
Liittynyt: 22 Elo 2007, 21:26
Paikkakunta: Lontoo

Re: Näytä aktiiviset viestiketjut

Viesti Kirjoittaja lowrides »

Hyviä kommentteja! Päivitän tällä viikolla foorumin uuteen versioon ja katsotaan samalla minkälaisia mahdollisuuksia softa tarjoaa näihin asioihin.

Vastaa Viestiin