Rakenteluketjujen tiivistelmät aloitusviesteihin

Kerro mielipiteesi sivustosta.

Valvojat: Mustasudenkorento, Pastori, lowrides, Henkka

ajarmala
Sisällöntuottaja

Re: Rakenteluketjujen tiivistelmät aloitusviesteihin

ViestiKirjoittaja ajarmala » 06 Heinä 2018, 00:16

jori kirjoitti:Osaisiko joku sen sieltä ajaa johonkin backuppiin jotta sen voi myöhemmin johonkin helpommin perustaa uudelleen.

Siellä on hyvä ohje koko sisällön pelastamiseen pakattuna zip- tai tgz -pakettina. Minä en sitä näemmä saa tehdä, koska en ole wikin jäsen, mutta te muut varmaankin kyllä.
--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)

janx
Sisällöntuottaja
Viesti:

ViestiKirjoittaja janx » 06 Heinä 2018, 01:08

jori kirjoitti:
ajou kirjoitti:nojakki.wikispaces.com alusta suljetaan eikä siihen pääse käsiksi enää heinäkuun lopun jälkeen. Pitäiskö matsku pelastaa jonnekin, jotta se jäis editoitavaan muotoon, vai annetaanko olla vaan. Minä sitä olen viimeksi päivittänyt noin vuosi sitten. Lue lisää http://blog.wikispaces.com/
Onhan siellä rakentelun perustietoa runsaasti. Osaisiko joku sen sieltä ajaa johonkin backuppiin jotta sen voi myöhemmin johonkin helpommin perustaa uudelleen. Voihan nuo tuolta tietenkin yksittäinkin taltioida, mutta luulisi paremmankin keinon löytyvän.

Jaa enkös mä kertonutkaan jossain foorumilla, että otin sivuston hallinnan kautta täyden backupin useammassakin muodossa, joten tallessa on. :D
Nojakit: CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-) ja 20/26 SWB Fenix (08/17-) | Pystyt: Tunturi eDonna 28/250
IRC-keskustelua kanavilla #nojakki@IRCnet ja englanniksi #hpv@OFTC -Mikä on IRC? | WhatsApp: E-Suomen nojapyöräilijät

ajou
Treenaileva sisällöntuottaja
Viesti:

ViestiKirjoittaja ajou » 06 Heinä 2018, 07:28

janx kirjoitti:Jaa enkös mä kertonutkaan jossain foorumilla, että otin sivuston hallinnan kautta täyden backupin useammassakin muodossa, joten tallessa on. :D

Hyvä juttu, näin minä vähän uumoilinkin.
Terveisin Artsi
Arto Joutsimäki
Joutsimäet Oy - (Kaarikinneri Oy - Arcusvelomobile Ltd)
2001 Flevotrike/bike - 2003 TW Bent - 2005 käsintehty trike - 2013 ICE Adventure - 2014 ICE Sprint Bafang keskimoottorilla, johon rakennettu Arcus velomobiilikate

Kimple

ViestiKirjoittaja Kimple » 26 Loka 2018, 19:00

Onko tulossa uutta wiki sivustoa?
T: Kimmo

janx
Sisällöntuottaja
Viesti:

ViestiKirjoittaja janx » 27 Loka 2018, 16:06

Kimple kirjoitti:Onko tulossa uutta wiki sivustoa?

Enpä usko. On työlästä ja osin turhaakin tehdä samaa sisältöä kahteen kertaan. Jos tähän phpBB:hen löytyisi tai koodaisi (luultavasti ainoa vaihtoehto) sellaisen plugarin, jossa voisi määritellä ensimmäiseen viestiin useamman muokkaajan kuin vain ketjun aloittaja, se ajaisi hyvin kollektiivisen sisällön tuotannon virkaa.
Nojakit: CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-) ja 20/26 SWB Fenix (08/17-) | Pystyt: Tunturi eDonna 28/250
IRC-keskustelua kanavilla #nojakki@IRCnet ja englanniksi #hpv@OFTC -Mikä on IRC? | WhatsApp: E-Suomen nojapyöräilijät

Palaa sivulle “Palautetta sivustosta”