Viestin tallennus ei toimi?

Kerro mielipiteesi sivustosta.

Valvojat: Pastori, lowrides, Henkka

Avatar
Grammarian
Viestit: 89
Liittynyt: 01 Elo 2017, 15:12
Paikkakunta: Helsinki

Viestin tallennus ei toimi?

Viesti Kirjoittaja Grammarian »

Mulla ei oo toiminut viestin tallentaminen koskaan, mutta ei siitä mitään herjaakaan tuu. Sit kun mennen luonnoksiin, niin kansio on tyhjä. Oon kokeillu muutamia kertoja. Missäköhän vika?

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4601
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Viestin tallennus ei toimi?

Viesti Kirjoittaja janx »

En oo koskaan käyttänyt ko. ominaisuutta, mutta kokeilin. Näyttäisi tallentuvan ainakin minulla Omat asetukset -> Luonnokset. Myös luonnoksen lataaminen onnistui. Ehkä selainriippuvaista? Mulla Chrome.

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

Puusilmä
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 662
Liittynyt: 12 Elo 2008, 07:34

Re: Viestin tallennus ei toimi?

Viesti Kirjoittaja Puusilmä »

Systeemissä on vika - sano hippi.

Olen huomannut, että kun samaa viestiä muokkaa toistuvasti peräkkäin, jossain vaiheessa muutos ei enää tallennu. Sitten kun "reloadaa" sivun niin alkaa jälleen toimimaan.

Olisiko kyse pohjimmiltaan samasta ongelmasta? Tallentaminen ei tallenna. Minun tapauksessani teksti vain on jo olemassa sivustolla, ja muokkausten häviäminen ei ole niin iso ongelma.

Avatar
Grammarian
Viestit: 89
Liittynyt: 01 Elo 2017, 15:12
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viestin tallennus ei toimi?

Viesti Kirjoittaja Grammarian »

Selaimeni on IE.

Koklasin tallentaa tämän viestin luonnoksena, ja se tosiaan onnistui nyt kun en oo ehtinyt kauempaa säätää. Mutta sitten luonnoksissa kun muokkaan viestiä, en löydä mistään Lähetä-nappulaa, pelkästään Tallenna!? No, pitää tutkia paremmalla ajalla...

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13784
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: Viestin tallennus ei toimi?

Viesti Kirjoittaja jori »

Grammarian kirjoitti:

Selaimeni on IE.

Koklasin tallentaa tämän viestin luonnoksena, ja se tosiaan onnistui nyt kun en oo ehtinyt kauempaa säätää. Mutta sitten luonnoksissa kun muokkaan viestiä, en löydä mistään Lähetä-nappulaa, pelkästään Tallenna!? No, pitää tutkia paremmalla ajalla...

Joo, se on vähän harhaanjohtavasti esitetty. "Editin" (Katso/muokkaa) jälkeen ei voi lähettää viestiä, vaan viesti pitää ottaa editoitavaksi "Load" (Lataa luonnos) komennolla, niin sen voi lähettää. Vaikea käsittää, miksi noita editointitiloja on kaksi. :evil:

Tallennetun viestin lataus.JPG
Tallennetun viestin lataus.JPG (25.49 KiB) Katsottu 2908 kertaa

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4601
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Viestin tallennus ei toimi?

Viesti Kirjoittaja janx »

Mä kirjoitan pidemmät viestit koneelle suoraan ja kopsaan siitä tänne. Vähän hankalaahan se on.

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

Avatar
Grammarian
Viestit: 89
Liittynyt: 01 Elo 2017, 15:12
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viestin tallennus ei toimi?

Viesti Kirjoittaja Grammarian »

"Editin" (Katso/muokkaa) jälkeen ei voi lähettää viestiä, vaan viesti pitää ottaa editoitavaksi "Load" (Lataa luonnos) komennolla, niin sen voi lähettää. Vaikea käsittää, miksi noita editointitiloja on kaksi.

Ach so, kokeilen tota seuraavaksi - kiitti vinkistä!

Joo tuo viestien tallentelu muihin formaatteihin on tietysti mahdollista, mutta varsinkin iPadillä kökköä. (Kuten padeilla kaikki muukin, jopa selailu.)

Vastaa Viestiin