Minulla ei vielä ole puhjennut takarengasta Quattrosta, mutta ainakin eturenkaan tyhjenemisen huomaa vasta kun se on ihan vanteella ja alkaa sitten puoltaa.
NikoK kirjoitti::shock: Siinä ei kauan mennyt kun oli DF kyljellään.
Minulla ei vielä ole puhjennut takarengasta Quattrosta, mutta ainakin eturenkaan tyhjenemisen huomaa vasta kun se on ihan vanteella ja alkaa sitten puoltaa.
jori kirjoitti:NikoK kirjoitti::shock: Siinä ei kauan mennyt kun oli DF kyljellään.
Kokeilepa tällaista systeemiä renkaan paineen putoamisen indikointiin.
Kätevän painevaroittimen saa laittamalla nippusiteen kiinni pinnaan. Keskipakovoima painaa nippusiteen renkaan säteen suuntaiseksi ja sopivan mittaiseksi (15% painuma) katkaistu nippuside alkaa tavoittaa asfalttiin ja pitää napsuttavaa ääntä, kun paine renkaassa vajenee.
viewtopic.php?f=8&t=3712&p=60011&hilit=nippuside#p60011
NikoK kirjoitti:jori kirjoitti:NikoK kirjoitti::shock: Siinä ei kauan mennyt kun oli DF kyljellään.
Kokeilepa tällaista systeemiä renkaan paineen putoamisen indikointiin.
Kätevän painevaroittimen saa laittamalla nippusiteen kiinni pinnaan. Keskipakovoima painaa nippusiteen renkaan säteen suuntaiseksi ja sopivan mittaiseksi (15% painuma) katkaistu nippuside alkaa tavoittaa asfalttiin ja pitää napsuttavaa ääntä, kun paine renkaassa vajenee.
viewtopic.php?f=8&t=3712&p=60011&hilit=nippuside#p60011
Kiitos! Tuotahan pitää kokeilla että kuuluukohan ääni kinnerin sisään.
PW kirjoitti:https://youtu.be/912xKhRRsbk
Kenian mbb-skeneä.
PW kirjoitti:https://youtu.be/gccdZhjV3ig
Kahden ajettava nelipyörä vuodelta 1987, oliko etuvetonen? En taas saanu tekniikasta oikeen selvää
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa