Pinnanmittalaskuri

Tiedätkö uuden kiinnostavan linkin? Infoa muitakin kirjaamalla linkkisi tänne.
Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4798
Liittynyt: 09 Touko 2010, 07:33
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Pinnanmittalaskuri

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

Onko ontelovanne. Sit paskempi . Laita hyvä kova vannenauha jos on ontelo. Pehmeet painuu kupille ja saat piikitettyä sisäkumia. :wink:
Jos tavallinen vanne, niin viilaa piikit pois ja katso ettäei jää teräviä kulmia pinnan päihin. :wink:

Syväri
Sisällöntuottaja
Viestit: 1236
Liittynyt: 24 Kesä 2011, 14:35
Paikkakunta: Ilmajoki

Re: Pinnanmittalaskuri

Viesti Kirjoittaja Syväri »

Nojanalle kirjoitti:

Onko ontelovanne. Sit paskempi . Laita hyvä kova vannenauha jos on ontelo. Pehmeet painuu kupille ja saat piikitettyä sisäkumia. :wink:
Jos tavallinen vanne, niin viilaa piikit pois ja katso ettäei jää teräviä kulmia pinnan päihin. :wink:

Joo on se ontelovanne, ongelmahan on siinä etten saa noita ees tarpeeks kireälle kun pinnoista loppuu kierteet. Aika paljonkin pielessä, taisin mitata vanteen ERD:n myös väärin :mrgreen:

Pitää vielä kokeilla jos tuon takakiekon sais ees tehtyä, vähän kyllä luulen et mulla on 4 pakettia väärän mittasia pinnoja :mrgreen:

Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4798
Liittynyt: 09 Touko 2010, 07:33
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Pinnanmittalaskuri

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

Laita levyprikkoja niiden alle , saat pelivaraa. Joskus olen tehnyt niin että olen siirtänyt pinnat vastakkaisen puolen pinnan reikiin. Onnistuu lastenpyörissä hyvin. Tietysti tuo vanteen proviili ratkaisee tämän. Huono puoli prikkojen käytössä on että niiden materiaali on aika kovaa ja ajan saatossa voivat kalvaa itsensä alumiini vanteesta läpi. Minulla kävi yksissä vanteissa. Mitä pinnaa sinulla on ja minkä pitusta nyt. Jos vaikka löytys ostaja niille , tai vaihto kauppaa. :wink:

Syväri
Sisällöntuottaja
Viestit: 1236
Liittynyt: 24 Kesä 2011, 14:35
Paikkakunta: Ilmajoki

Re: Pinnanmittalaskuri

Viesti Kirjoittaja Syväri »

Nojanalle kirjoitti:

Laita levyprikkoja niiden alle , saat pelivaraa. Joskus olen tehnyt niin että olen siirtänyt pinnat vastakkaisen puolen pinnan reikiin. Onnistuu lastenpyörissä hyvin. Tietysti tuo vanteen proviili ratkaisee tämän. Huono puoli prikkojen käytössä on että niiden materiaali on aika kovaa ja ajan saatossa voivat kalvaa itsensä alumiini vanteesta läpi. Minulla kävi yksissä vanteissa. Mitä pinnaa sinulla on ja minkä pitusta nyt. Jos vaikka löytys ostaja niille , tai vaihto kauppaa. :wink:

Jep no, jossen keksi mitään uutta tapaa pinnata noita, niin myynnissä 230 pinnoja 36kpl, 228 18 kpl. Lyhimmät eli 226 taitaa käydä tuohon takakiekkoon :D

Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Pinnanmittalaskuri

Viesti Kirjoittaja mhelander »

Pistä yhden ylimääräisen pinnan yli ristiin. Jos kerran on noin pitkiä.

Itse purin vanteen veksi 80-luvun Campyn navalta ja rihtasin Hope Pro III -navalle jossa laippojen offset ihan eri ja suurempi halkaisijakin. Pinnat nippa-nappa passas kun laitto 4-ristiin, alun perin olivat 3-ristiin.

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

Vastaa Viestiin