Suomalaista velomobiili tutkimusta

Tiedätkö uuden kiinnostavan linkin? Infoa muitakin kirjaamalla linkkisi tänne.
Avatar
PW
KOM
Viestit: 17761
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Suomalaista velomobiili tutkimusta

Viesti Kirjoittaja PW »

Ligfiets.netistä löyty linkki Turun yliopiston opiskelijoiden velomobiili "tutkimukseen" , liekö pelkästään teoriaa ? http://www.ip-zev.gr/files/BRADFORD2012 ... L/TUAS.pdf

Petri

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Lizard100
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 625
Liittynyt: 03 Marras 2012, 13:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Suomalaista velomobiili tutkimusta

Viesti Kirjoittaja Lizard100 »

Takaohjaus ja pienet takapyörät...ovat mielestäni hollilla.

Ilmailuhenkinen blogi; http://max3fan.blogspot.com
Työasiaan liittyvä blogi; http://a4worx.blogspot.com

Simplicate and add lightness !
-Ed Heineman

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !

  • M. King Hubbert
Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Suomalaista velomobiili tutkimusta

Viesti Kirjoittaja jviirret »

Lizard100 kirjoitti:

Takaohjaus ja pienet takapyörät...ovat mielestäni hollilla.

Minusta tuossa päädyttiin tähän perinteiseen konstructiuoon:

We chose 20’’ wheels in front of the vehicle, because of the optimal properties offered in
this tyre-class for the ZE-HPV. Size of the rear wheel is 26 inches and it’s defined by the electric
motor located in the wheel.

Eteen 2x20" ja taakse 1x26" sähköavulla. Etupyörät ohjaa...

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Vastaa Viestiin