http://www.pbase.com/canyonlands/fullyloaded
Laitanpas esille, kun oli muutama nojapyöräkin seassa.
http://www.pbase.com/canyonlands/fullyloaded
Laitanpas esille, kun oli muutama nojapyöräkin seassa.
Kovasti ovat karjapaimenperinteen mukaisesti pakanneet satulan alle satulalaukkuihin molemmin puolin ratsun kylkiä.
Miten tuo ketjun kulku on noissa varmistettu. Toisissa tuntuu lähes mahdottomalta. Parissa pullea laukku vain toisella puolella. Parista on tullut aika takapainoisia, kun tuota mahanalusta ei ole käytetty. Monia ongelmia tuottaa satulalaukku mahan alla yhdistettynä takavetoon. -Vai onko tuossa joku juttu, mitä en hoksaa?
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Ainakin tuossa ylimmässä on erilliset sivutelineet laukuille jolloin ketju menee nätisti sen takana ja vielä pitkään putkitettuna, joku samantyylinen rautahäkkyräviritys noiden isompien laukkujen kanssa lienee myös muissa pyörissä? muuten en ymmärrä minäkään Oma kokemus on, että peräkärry on tuhannesti parempi ratkaisu kamojen kuskaamiseen jos tavaraa on paljon.
Nojasyklismiä vuodesta 2010
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.