Sivu 1/1

Team Delft

Lähetetty: 23 Tammi 2014, 09:13
Kirjoittaja PW
http://basdemeijer.photoshelter.com/gallery-collection/Naar-Battle-Mountain-2014/C0000euWS1RhB2vc
Samanlaiset menetelmät tälläkin porukalla ku Tero/nojailijallakin :)

Petri

Re: Team Delft

Lähetetty: 23 Tammi 2014, 09:50
Kirjoittaja mhelander
Juup. Kuvista ei ehkä ihan kaikki detaljit selviä mutta väittäisin että tuolle kuskille kopasta on tulossa vähän liian tilava. Sehän ei tietysti haittaa jos on jerkkua mutta ennätyksen rikkominen on vaan tiukemmassa...

Re: Team Delft

Lähetetty: 23 Tammi 2014, 12:57
Kirjoittaja jori
mhelander kirjoitti:Juup. Kuvista ei ehkä ihan kaikki detaljit selviä mutta väittäisin että tuolle kuskille kopasta on tulossa vähän liian tilava. Sehän ei tietysti haittaa jos on jerkkua mutta ennätyksen rikkominen on vaan tiukemmassa...

Niin, tekevät varmaan enempi turistiversiota, jolla ajellaan vihellellen maailmanennätyksiä. :D
http://basdemeijer.photoshelter.com/img/pixel.gif
Höh, ei suostu viittaamaan kuvaan, jossa kaveri näyttää viheltelevän mittakehikossa. :evil:

Re: Team Delft

Lähetetty: 23 Tammi 2014, 13:32
Kirjoittaja Pastori
Kuva Ai tää?

Re: Team Delft

Lähetetty: 23 Tammi 2014, 13:56
Kirjoittaja PW
Hyvät on sisä tilat ;)

Petri

Re: Team Delft

Lähetetty: 23 Tammi 2014, 15:15
Kirjoittaja mhelander
PW kirjoitti:Hyvät on sisä tilat ;)


Jep. Lupaa hyvää Ollille ja Eivielle noin yleensä jos saavat sen vaan ohjattavuudeltaan kuntoon...

Re: Team Delft

Lähetetty: 23 Tammi 2014, 15:20
Kirjoittaja jviirret
PW kirjoitti:Hyvät on sisä tilat ;)


Aika helppo vielä tässä vaiheessa muokata?

Jukka

Re: Team Delft

Lähetetty: 23 Tammi 2014, 15:34
Kirjoittaja jori
Älkää erehtykö luulemaan, ettei niitä ahtaita olisi jo kokeiltu, tuollainen vain on osoittautunut nopeammaksi. Tuo isolta näyttävä tila perustuu päätilan kiertämiseen. Ajettaessa käytetään videokamerakuvaa. Kaikenkaikkiaan näissä virtaviivavehkeissä olennaisinta on ulkopinta-ala (märkäpinta) ja nopeat poikkileikkauksenmuutokset, joita pitää välttää. Läpiviennit lasketaan noihin jälkimmäisiin. Pienikin terävä muutos aiheuttaa helposti enemmän vastusta, kuin juohevan kiertämisen aiheuttama pieni pinta-alan lisääntyminen.

Re: Team Delft

Lähetetty: 23 Tammi 2014, 17:25
Kirjoittaja mhelander
Pääntilan tarve oli selvä mutta kun tuossa on myös sivulla ja muuallakin, paikoissa jossa luulisi kiinnostavan juuri tuon flown takia olevan tarvetta kaventaa, on löysää tilaa.

Kuvahan saattaa olla suunnittelun alkuvaiheessa, tai mannekiinina toimii tiimin pienikokoisin kuski hämäyksen vuoksi.

Re: Team Delft

Lähetetty: 24 Tammi 2014, 10:23
Kirjoittaja PW
http://www.hptdelft.nl/en/
Naisen puutetta heillä ;)

Petri

Re: Team Delft

Lähetetty: 24 Tammi 2014, 10:27
Kirjoittaja jori
PW kirjoitti:http://www.hptdelft.nl/en/
Naisen puutetta heillä ;)

Tottakai, teekkareita kun ovat. :D

Re: Team Delft

Lähetetty: 13 Joulu 2014, 11:18
Kirjoittaja PW

Re: Team Delft

Lähetetty: 13 Tammi 2015, 18:10
Kirjoittaja PW
https://www.youtube.com/watch?v=80oJ94_Ufx0
En muista onks kyseinen video jo jossain täällä, suomenkielinen teksti ja selostus.

Re: Team Delft

Lähetetty: 13 Elo 2017, 08:48
Kirjoittaja PW
https://www.facebook.com/HPTDelft/photo ... =3&theater
Tänään testiä, moottoritie kiinni ja polkemaan :mrgreen:
Kuva
Kamat lastattu ja menoksi.